Vyrobené su zatiaľ dva prototypy, pričom ten prvý (typ TN 12A - výzbroj Czetro) ešte nemá definované mesto, kde skončí a druhý (typ TN 12C - výzbroj Cegelec) skončí v Ostrave, pokiaľ oň nikto iný neprejaví záujem (je už aj vo farbách DPO).
"Iba ked sme tu uz mali zavedeny funkcny prestupny system" - Stale ho tu mame a nikto ho nerusi. To iba isty Stevo ma dojem ze jednym listkom ktory je neprestupny (co tam po tom ze prestup by stihlo pol percenta uzivatelov MHD) sa rusi prestupnost.
Re #119209 Martin Fundárek: Samozrejme ani ja nie som zástancom systému "odvšadiaľ všade cez všetko", to som ani len nenaznačil, že by som také niečo chcel. Ale som presvečený o tom, že keď už chcem obsluhu nejakej lokality zabezpečiť len jednou linkou, tak by v žiadnom prípade nemalo ísť o nejaký diameter typu 83, ale o linku radiálnu (v opodstatnených prípadoch tiež tangenciálnu). Ak už chcem silou mocou niekam diametrálnu linku zavádzať, malo by tam jazdiť aj niečo radiálne alebo druhá diametrálna linka z iného smeru. A tiež si nemyslím, že by súčasné linkové vedenie autobusov na ľavom brehu BA potrebovalo výraznejšiu redukciu. Tá bola nakoniec spravená ešte pred reorganizáciou liniek v Petržalke. Stačí si porovnať súčasný stav so stavom okolo roku 1990, ale však to, predpokladám, aj obaja viete. Jediná lokalita BA, kde sa mi zdajú byť linky prehustené, je DNV, ale zas tie linky si platí Volkswagen, takže má tým pádom nárok povedať si, kadiaľ a kam pôjdu.
Re #119197 kecho:
AD1: Prvé a druhé číslo linky má úplne rovnaký význam. Sú však aj prípady, kedy sa číslo so zodpovedajúcimi oboma číslicami zvoliť nedá a vtedy platí len to prvé (napr. 79, 93, 94, 95...). Skrátka sa ten systém nedá urobiť tak, aby všetky čísla úplne sedeli. Ale to najdôležitejšie - je absolútnym nezmyslom prečíslovávať linky bez zmeny trasy len preto, aby Ti zapadali do nejakého systému. Zbytočne tým dopletieš ľudí a nakoniec to bude mať za následok v najhoršom prípade aj prechod niektorých k IAD.
AD2:Nemyslím, že je dobrý nápad, aby 96 a 196 mali aj v Petržke rozdielne trasy. Ak niekto silou mocou chce ísť na (1)96 a povedzme z Bosákovej mu ujde, tak si aj tak prejde na Šustekovu a nebude čakať na Bosákovej 20 minút na ďalšiu. A hlavne ak býva niekto medzi zastávkami a zrovna si nepozrel pred odchodom z domu CP, nevie, na ktorú zastávku má ísť, aby stihol ten spoj, čo pôjde skôr.
Pseudoduobus nemá ani spojku ani "D" - má ELEKTRICKÝ prenos výkonu. By som očakával, že keď niekto chce kvalifikovane diskutovať na túto tému, tak si to najprv naštuduje .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023