Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #118364:
Vidíš ja viem dobre prekvapiť
Reakcia na: TeBeCe #118365:
zda sa podla tej fotky, ze celne displeje akosik tym minibusom nestihli nainstalovat. mozno aj preto, ze vodic by uz potom vela cez to celne okno nevidel ?
Megabus narazil už pri prvej jazde!

(09.12.2008; Nový Čas; ,mut. *, s. 9; Mihalko Erik)

Mercedes CapaCity

BRATISLAVA - Nešťastný začiatok! Najdlhší jedno kĺbový autobus na svete dnes uviedli do prevádzky v Bratislave. Jeho neuveriteľná dĺžka až 19,5 metra však prekvapila aj samotného vodiča. Aj keď v zadnej časti vozidla sa nachádza cúvacia kamera, testovacia jazda sa nezaobišla bez nehody!

Moderný autobus za 13 miliónov Sk (431,52 tis. €) už onedlho spojí bratislavské letisko s mestskou časťou Petržalka. "Je to milý vianočný darček obyvateľom mesta. Veríme, že pomôže zlepšiť dopravnú situáciu v Bratislave," povedal hovorca dopravného podniku Peter Kavecký. Tento t kolos, ktorý dokáže naraz odviezť viac ako 200 cestujúcich, sa stane súčasťou linky 96 premávajúcej z letiska. Nevýhodou plne klimatizovaného autobusu môže byť jeho nízky podvozok.

Oveľa väčším problémom sa však v úvode prevádzky po Bratislave ukázala jeho dĺžka. Pri predvádzacej jazde nevybral šofér zákrutu a narazil megabusom do rozvodnej skrine. Odniesol si to zadný plastový kryt pod pravým svetlom. "Šírka autobusu je normálna. Vodič si musí zvyknúť len na jeho neobvyklú dĺžku," priznal po kurióznej nehode šofér Jozef z Bratislavy. Autobus bude počas týždňa premávať v pravidelných 15-minútových a cez víkend v 20-minútových intervaloch.
Reakcia na: Mar.z.y #118360:
A to som si myslel ze ma uz svojou sprostostou neprekvapis...
Reakcia na: Mar.z.y #118362:
? dobry joke.
(nic ine to byt nemoze, lebo nitko nie je tak blby)
Niekedy (pokiaľ sa niečo zachovalo) by nezrekonštrulovali aj 1. bratislavskú električky ( GANZ #1 ) ❓
Podľa mňa by ten MBCC mohol mať to číslo #4020 jak #1999
Reakcia na: 810zssk #118335:
Kedy si nato prišiel
(že keď sa otočí volantom a tak sa otočí aj koleso)
Až teraz ❓ ❓

Ja som to vedeľ od malička ?
Ten nový MB CapaCity je úplne presne to vozidlo čo sa tu skúšalo ❓
Reakcia na: aquila #118356:
cize zvysit rychlost na useku BA-ZA uz nie je mozne? Teda okrem takych staveb ako senkvicka estakata a podobne. Ale na rovnych usekoch... Tunel pod Tureckym vrchom ma byt na Vmax 200kmh.
Reakcia na: Kami #118301:
BA kraj je opravneny .. z coho myslis ze sa stavia protipovodnova ochrana priamo v bratislave ? 😉

to ze predstavitelia VUC, mesta a kraja su neschopni je druha vec..

len na porovnanie v prahe ide na metro z eurofondov asi 5-6 miliard czk, pricom ma praha vyssie HDP na obyv ako BA a nejako velky problem v tom nie je ..
Reakcia na: Ámos #118296:
lebo pri povodnych planoch sa s Vmax pocitalo na 160kmh, ale terza je rovnaka norma tusim pre rychlosti 120 az 200kmh ... a preto by sa malo medzi ZA a KE uz robit na 200kmh .. do ZA bude vsetko podla starych projektov, kde je Vmax 160kmh .. napriklad senkvicku estakadu na 200kmh neprerobis inak ako zburanim ... cize asi tak ..

mimo to 671 su ozaj dobre tak na BA - kuty a BA - TT ... dlhsie v tom sediet nebude bohvie co ..
Reakcia na: TeBeCe #118352:
jasne, vyhra predsa SOR ?
Nakoniec sa bude opravovať Hrobustovo? Lebo som si všimol 2 nové stĺpy čisto pre trakčné vedenie, 1 na Hroboňovej a druhý pri plote vozovne na Lovinského. Plus pri zastávke Amfiteáter sú na jednom zo stĺpov pripravené nejake káble.
Reakcia na: TeBeCe #118351:
Ale imhd.sk nikto nebere ako ine media. ?
Reakcia na: Ámos #118350:
rozhodnute bolo davno pred vypisanim tendra ?
Reakcia na: Ámos #118350:
preco by sa to tu malo zverejnit? stacilo informovat zastupcov imhd.sk rovnako ako ine media.
Reakcia na: TeBeCe #118346:

Predseda Predstavenstva Dopravného podniku Branislav Zahradník si však nemyslí, že nákupom vyslali signál, kto má v súťaži zvíťaziť. "Obstaranie vozidla neznamená žiadny príklon v rámci rozhodovania v tendri. V tomto prípade boli rozhodujúce parametre vozidla, nie značka výrobcu,“ vysvetlil Zahradník.

BOLI rozhodujuce parametre vozidla. Znamena to, ze je uz rozhodnute???

Re #118347 TeBeCe: Su to minibusy nie klbove vozy. Vies si predstavit, ze keby sa to tu zverejnilo, tak kolko ludi tam dojde.
Reakcia na: TeBeCe #118347:
a čo sa nepísalo, súčasťou programu mal byť aj zácvik vodičov na tieto linky ? .. teda možno boli ako hostia ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.