Megabus narazil už pri prvej jazde!
(09.12.2008; Nový Čas; ,mut. *, s. 9; Mihalko Erik)
Mercedes CapaCity
BRATISLAVA - Nešťastný začiatok! Najdlhší jedno kĺbový autobus na svete dnes uviedli do prevádzky v Bratislave. Jeho neuveriteľná dĺžka až 19,5 metra však prekvapila aj samotného vodiča. Aj keď v zadnej časti vozidla sa nachádza cúvacia kamera, testovacia jazda sa nezaobišla bez nehody!
Moderný autobus za 13 miliónov Sk (431,52 tis. €) už onedlho spojí bratislavské letisko s mestskou časťou Petržalka. "Je to milý vianočný darček obyvateľom mesta. Veríme, že pomôže zlepšiť dopravnú situáciu v Bratislave," povedal hovorca dopravného podniku Peter Kavecký. Tento t kolos, ktorý dokáže naraz odviezť viac ako 200 cestujúcich, sa stane súčasťou linky 96 premávajúcej z letiska. Nevýhodou plne klimatizovaného autobusu môže byť jeho nízky podvozok.
Oveľa väčším problémom sa však v úvode prevádzky po Bratislave ukázala jeho dĺžka. Pri predvádzacej jazde nevybral šofér zákrutu a narazil megabusom do rozvodnej skrine. Odniesol si to zadný plastový kryt pod pravým svetlom. "Šírka autobusu je normálna. Vodič si musí zvyknúť len na jeho neobvyklú dĺžku," priznal po kurióznej nehode šofér Jozef z Bratislavy. Autobus bude počas týždňa premávať v pravidelných 15-minútových a cez víkend v 20-minútových intervaloch.
(09.12.2008; Nový Čas; ,mut. *, s. 9; Mihalko Erik)
Mercedes CapaCity
BRATISLAVA - Nešťastný začiatok! Najdlhší jedno kĺbový autobus na svete dnes uviedli do prevádzky v Bratislave. Jeho neuveriteľná dĺžka až 19,5 metra však prekvapila aj samotného vodiča. Aj keď v zadnej časti vozidla sa nachádza cúvacia kamera, testovacia jazda sa nezaobišla bez nehody!
Moderný autobus za 13 miliónov Sk (431,52 tis. €) už onedlho spojí bratislavské letisko s mestskou časťou Petržalka. "Je to milý vianočný darček obyvateľom mesta. Veríme, že pomôže zlepšiť dopravnú situáciu v Bratislave," povedal hovorca dopravného podniku Peter Kavecký. Tento t kolos, ktorý dokáže naraz odviezť viac ako 200 cestujúcich, sa stane súčasťou linky 96 premávajúcej z letiska. Nevýhodou plne klimatizovaného autobusu môže byť jeho nízky podvozok.
Oveľa väčším problémom sa však v úvode prevádzky po Bratislave ukázala jeho dĺžka. Pri predvádzacej jazde nevybral šofér zákrutu a narazil megabusom do rozvodnej skrine. Odniesol si to zadný plastový kryt pod pravým svetlom. "Šírka autobusu je normálna. Vodič si musí zvyknúť len na jeho neobvyklú dĺžku," priznal po kurióznej nehode šofér Jozef z Bratislavy. Autobus bude počas týždňa premávať v pravidelných 15-minútových a cez víkend v 20-minútových intervaloch.
aquila
mimo to 671 su ozaj dobre tak na BA - kuty a BA - TT ... dlhsie v tom sediet nebude bohvie co ..