Nie na všetkých tratiach premávajú Bdt a na osobné vlaky sa vypravujú aj vozne B (Bds,..) , a napríklad osobný vlak z trate 110 pokračuje niekoľkokrát cez deň aj na 130 atd.
Napríklad na trati 110 mám odsledované cez pracovný deň v obehu približne 15ks Bdt.
Heh, no tie pantografy 560 (je ich celkom 14 a premávajú na napr. v okolí Trnavy: Kúty - Trnava, Trnava - Bratislava, cez víkend jedna súprava Kúty - Bratislava, ďalšie pantografy- 460 zase v okolí Košíc) by mohli neznalí po reko považovať za super moderný, ale stále tu bude "low entry" do nich:)
Bez obáv, Rumunsko poznám dosť dobre, len toho roku som tam bol pracovne trikrát ? . Ale ich železnica v rámci osobnej dopravy vždy fungovala spôsobom "odvšadiaľ všade bez prestupu každý druhý deň" a už sa to začína dostávať do štandardných európskych parametrov, zatiaľ čo na Slovensku je trend opačný ? .
Ono by to mohlo kľudne byť keby Štefánikovu, Dostojevského rad, Karadžičovu a Šancovu obsluhovala električka. Takto by ľudia cestujúci MHD nepociťovali negatívne zmeny a tí čo by sa vyvážali v autách aj potom by si to odtrpeli.
Ja si myslím, že v súčasnosti vykonávané rekonštrukci vozňov ZSSK sú naopak jedným z mála pozitívnych činov Zločineckej. Teraz sa len obávam, čo vypadne z toho, že asi v rámci presunu priazne od Mórica k Póorovi vyhrala tender miesto osvedčených Vrútok, ktoré sa to už naučili a robia naozaj dobre, najotrasnejšia ŽOS-ka v Trnave...
Na najvyťaženejšej trati BA-TT by v prvom rade mali spraviť TAKT, aj keď je to pre Zločineckú asi sprosté slovo... Keď som si preštudoval nový Cestovný neporiadok, tak som sa skoro pozvracal. Fakt už aj Rumunsko je lepšie.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
sony9