Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #118273:

netuším, či je to veľa alebo málo.

Nie na všetkých tratiach premávajú Bdt a na osobné vlaky sa vypravujú aj vozne B (Bds,..) , a napríklad osobný vlak z trate 110 pokračuje niekoľkokrát cez deň aj na 130 atd.

Napríklad na trati 110 mám odsledované cez pracovný deň v obehu približne 15ks Bdt.

Heh, no tie pantografy 560 (je ich celkom 14 a premávajú na napr. v okolí Trnavy: Kúty - Trnava, Trnava - Bratislava, cez víkend jedna súprava Kúty - Bratislava, ďalšie pantografy- 460 zase v okolí Košíc) by mohli neznalí po reko považovať za super moderný, ale stále tu bude "low entry" do nich:)
Reakcia na: sony9 #118291:
Prvé čo sa plánuje je dokúpenie 25Tr a potom sa niečo hovorí, že nakúpia aj ostatné. ?
planuje sa nakup novych trolejbusov a rozsirovanie trati v dpb?
Reakcia na: aquila #118287:
Bez obáv, Rumunsko poznám dosť dobre, len toho roku som tam bol pracovne trikrát ? . Ale ich železnica v rámci osobnej dopravy vždy fungovala spôsobom "odvšadiaľ všade bez prestupu každý druhý deň" a už sa to začína dostávať do štandardných európskych parametrov, zatiaľ čo na Slovensku je trend opačný ? .
aky je rozdiel medzi tymi novsimi a starsimy busmi SOR v dpb? ?
Reakcia na: S499.1023 #118276:
pozor, rumunsko ma jednu z naj zeleznic v ramci ostblocku.. resp lepsiu maju tusim len slovinci...
Reakcia na: Emo #118285:
No veď dnes si pozriem správy o 17:00 a tam snáď o tom niečo bude. A ak ukážu interiér podla toho to zistím.
Reakcia na: luky133 #118281:
To neviem, či to je ten, čo tu bol. Ale náter má ten istý.
Reakcia na: S499.1023 #118277:
Ale tak aj oni sa musia naucit... ?

Re #118276 S499.1023: Neblazni. Co keby mali viac cestujucich. To by neprezili.
Reakcia na: ivanbuto #118252:
Ono by to mohlo kľudne byť keby Štefánikovu, Dostojevského rad, Karadžičovu a Šancovu obsluhovala električka. Takto by ľudia cestujúci MHD nepociťovali negatívne zmeny a tí čo by sa vyvážali v autách aj potom by si to odtrpeli.
Reakcia na: luky133 #118278:
a mal o tom niekto z imhd informacie dopredu?
Reakcia na: Emo #118280:
Teda je to ten istý autobus ako tu bol alebo len ma taký istý náter?
Reakcia na: TeBeCe #118274:
Ja som ho videl už ráno cca. o 8:00 na križovatke Bajkalská - Trnavská. Na transparentoch mal už prichystanú L96.
Reakcia na: TeBeCe #118274:
Išiel niekto fotiť?
Reakcia na: boxcar #118271:
Ja si myslím, že v súčasnosti vykonávané rekonštrukci vozňov ZSSK sú naopak jedným z mála pozitívnych činov Zločineckej. Teraz sa len obávam, čo vypadne z toho, že asi v rámci presunu priazne od Mórica k Póorovi vyhrala tender miesto osvedčených Vrútok, ktoré sa to už naučili a robia naozaj dobre, najotrasnejšia ŽOS-ka v Trnave...
Reakcia na: Ámos #118263:
Na najvyťaženejšej trati BA-TT by v prvom rade mali spraviť TAKT, aj keď je to pre Zločineckú asi sprosté slovo... Keď som si preštudoval nový Cestovný neporiadok, tak som sa skoro pozvracal. Fakt už aj Rumunsko je lepšie.
Reakcia na: ufo #118260:
Ako všetko z Dubnice ? .
TASR: Uvedenie do prevádzky
Bratislava - Dopravný podnik Bratislava, a. s., uvedie do
prevádzky o 11.00 h na parkovisku pred obchodným domom Avion
(novovybudovaný vchod Electro world) najväčší veľkokapacitný autobus na Slovensku Mercedes-Benz CapaCity.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.