TeBeCe, D3k0: Tie betónové prístrešky sa ale dajú ľahko posprejovať a to tiež vyzerá na hov..
Úzke sklá by to tiež nevyriešili, lebo to vandali (podľa mňa) nerozmlacujú kvôli prechodu, ale z toho, že potrebujú niečo zničiť. Keby boli tie prísteršky v správe fy JC Deceaux a nie DPB, určite by vyzerali ináč. Z príjmov z reklamy, ktorá tam aj tak nikdy nebola by sa mohli pokryť náklady na sklenené výplne. A ináč, teraz som sa vrátil z Budapešti, tam majú tiež problémy s vandalmi.
Úzke sklá by to tiež nevyriešili, lebo to vandali (podľa mňa) nerozmlacujú kvôli prechodu, ale z toho, že potrebujú niečo zničiť. Keby boli tie prísteršky v správe fy JC Deceaux a nie DPB, určite by vyzerali ináč. Z príjmov z reklamy, ktorá tam aj tak nikdy nebola by sa mohli pokryť náklady na sklenené výplne. A ináč, teraz som sa vrátil z Budapešti, tam majú tiež problémy s vandalmi.
Peter P.
Meno-nick- ohľadom dvojstováku mi hovoríš z duše-najradšej by som bol, keby už lietal po Bratislave, ako kedysi. Reálnejšie vyzerá vrátenie 18, 31, ktoré, ako som sa dozvedel od kurátora zbierky, by najradšej presunuli do DPB, nakoľko nemajú miesto na uvažované deponovanie muzeálnej K2 v Brne-Lišni. Jediný exponát, ktorý nám nevrátia je SGP 101, ktoré majú v perfektnom muzeálnom stave ako zástupcu prívesných vozidiel na rozchode 1000mm. Inak v Bratislavských Ustredných dieľňach sa dokončuje SGP 135, ktoré bude jazdiť v súprave s 38. Okrem neho existuje aj 141, ktorých podvozky sa náhodne zachránili pri rušení areálu traťovej údržby vo vozovni Martanovičova.
Juro- budem rád ak sa stretneme, môžeme podebatovať o železniciach v Bratislave i na Slovensku. Môžeš ma kontaktovať na mobil alebo prostredníctvom d3ko.