Ja som pochopil, že príde o stredový pruh. Riešenie s likvidáciou odstavného pruhu je nebezpečné, aj keď v Nemecku sú aj dlhé úseky diaľnice bez odstavných pruhov a bez rýchlostného obmedzenie, len s "hniezdami" na núdzové zastavenie.
Aj rozšírenie D1 v úseku Mirošovice - Praha sa najprv spravilo likvidáciou odstavných pruhova a po masovej zrážke sa potom odstavný pruh (s výnimkou úsekov pod mostami, kde to stavebne nešlo) dorábal.
humusmark odpoveda: pohodlnejsie su vdaka nizkopolaznosti= pohodlnejsie nastupovanie.. priestrannejsie jednoducho preto, ze tam nie su sedadla v usporiadani 2+2 v celom voze, ale iba v niektorych castiach..
teda sa nemusis predierat uzkou ulickou ked chces nastupit-vystupit.. dufam ze to bola vycerpavajuca odpoved ?
Ešte že Tvoje teórie nepoznajú v Prahe, do ktorej vlievajú tri pruhy, v Budapešti, do ktorej vlievajú štyri, do hocijakého obskúrneho mestečka v Nemecku, mnešierho než Btratislava, v kľude šesť... a NEkolabujú! Už ma prestáva baviť antiIGKextrémizmus.
yo, yo, v tomto by som videl kompromisne riesenie. aj koza by zostala cela, aj vlky by boli syte ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023