Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Luky22MI #116838:
Asi 3 gramatické chyby? ? Možno je to už teraz opravené, ale ja som tam pred mesiacom (v tom prvom update) narátal aspoň 20. Nie som povinný Ti nič ukazovať. Moje fotky môžeš vidieť na iMHD. Mimochodom, toto fórum nie je určené na to, aby si tu niekto robil reklamu na iné stránky o doprave. ?
su nejake problemy s trolejbusmi skoda 14tr.?
Reakcia na: m@rtin #116831:
ee. Do tusim 19.11 bolo treba podat ponuky a v piatok sa otvarali obalky. Teraz bude spominane vyhodnocovanie a priestor na pytanie si vsimneho ?
Majo: Bože asi 3 gramatické chyby. aby si sa nahodou ne......
Ukaz mi co si ty nafotil a potom hovor.
Reakcia na: luky133 #116835:
Ja mám ale pocit, že tie fotky robí niekto, kto žije v BA. Súdim tak podľa toho, že na fotkách sú rôzne dátumy a neverím tomu, že by sa niekto každý tretí deň trepal z ČR do BA za účelom fotenia električiek. ?
Reakcia na: luky133 #116833:
Olejkárska, Leškova, Jiskrova, Trnávka, Zlaté piesky, Krasňany, Veterná, Karlova Ves, Rovnice, Dolné Krčace, Dúbravka, Račianska, Záhumenice, Ružová dolina. Predpokladám, že nejakú som určite zabudol. ?
Reakcia na: Majo #116834:
Jéééj to som si nevšimol. Tak no vieš Češi nevedia, že to je Kapucínska a nie Kapučínska (odovdená asi od čínskej kapusty) ?
Reakcia na: luky133 #116832:
Mňa dorazila hlavne tá "Kapučínska". ?
Taká otázka do plena. Koľko je meniarní vôbec v BA? Ako sa pozerám v Prahe je ich dosť veľa...
Reakcia na: Majo #116830:
Ja som im raz už posielal zoznam gram. chýb a opravili ich. Boli typu napr. ide do Karovej vsi miesto Karlovej Vsi a iné... ?
Reakcia na: Ámos #116828:

tady jsme si asi nerozuměli. Já tendr na autobusy pro BA pochopil tak, že včera v pátek (21.listopadu 2008) bude vyhlášen vítěz. Alespoň jsem to tak z médií pochopil. Jen mě překvapilo, že se pouze vyhlásil postup do dalšího kola. Nic víc.

Že je třeba vyhodnotit, ověřit reference, přiřadit body podle kritériií vím samozřejmě taky, ale já měl za to, že tohle je už dávno hotové.

V Praze se jen čekalo na vyjádření ÚOHS a definitvní ortel měl být vyhlášen příští týden, ale pro zdravotní indispozici někoho z rady se to odložilo. Každopádně, s největší pravděpodobností to bude Sor.
Reakcia na: Luky22MI #116829:
Wow, teda tak otrasné fotky, ako sú v tom bratislavskom update na webe pražských tramvají, som už dávno nevidel a to som videl už fakt všeličo... A ešte k tomu tie popisy s pravopisnou chybou v pomaly v každom slove, pod to by som sa na mieste autora hanbil podpísať... Zase niekto, komu chýbajú aspoň náznaky sebareflexie... ?
A keby ste sa si pozreli prazsketramvaje.cz tak tam najdete foto elektriciek BA ?
Reakcia na: m@rtin #116809:
dobre predsa z Prahy vies, ze vyhlasit vysledku tendru na busy nie je take jednoduche. Ponuky podali dvaja uchadzaci, teraz ich treba vyhodnotit, overit referencie, priradit body podla kriterii.
Reakcia na: luky133 #116826:
Takéto tlačítko (či už manuálne, alebo automatické - čiže prihlasovanie sa automaticky palubným počítačom) sa zvykne montovať do autobusov. V prípade električky alebo trolejbusu na to postačí jednoduchý trolejový kontakt. BTW, hádajte koľko trolejových kontaktov v BA máme?

Viac o preferencii električiek na križovatkách (konkrétne v Prahe) sa môžete dočítať na http://preference.prazsketramvaje.cz/showpage.php?name=ssz
Neviem ako vo svete funguje preferencia, ale kebyže sa chce v Bratislave fakt urobiť podľa mňa nie je problém urobiť preferenciu na nejakom takomto princípe: Každá električka by sa vybavila doplnkovým tlačidlo "Voľno", ktoré by vyslalo xx sekúnd pred príchodom do križovatky signál, že ide prejsť a križovatka by automaticky podľa toho zariadila signál pre ňu "Volno" a auta by mali "Stoj!". Počiatočne by to bolo asi finančne náročnejšie, ale preferencia by tam určite bola a aj dosť veľké skrátenie času. A nemuseli by sa potom budovať také monštrózne križovatky ako je pri otočisku v KV.
Reakcia na: Majo #116824:
vsak hovorili ze spravia "preferenciu", co sa vsetci cudujete... to bolo jasne... trolejbusy rovnako zdrzanie v kazdom smere... na lave odbocenie na jegeho zo zahradnickej sa nikdy tak dlho necakalo ako vdaka tymto semaforom... 212tka teraz v popoludnajsej spicke na zimnom stadione - vystupiste ani nestava, hned sa otoci ? nechapem naco bola cela zahradnicka dobra... vratane rozsirenia - vsak naco je rozsirenie ktore aj tak potom konci jednym pruhom rovno a jednym pruhom dolava - no na hovno... pokojne stacila 1+1 zahradnicka a rozsirenie pred krizovatkou aby boli dost dlhe pruhy na radenie (teda maximalne od jegeho po mileticovu - jedine tu malo rozsirenie vyznam, po jegeho pokojne mohol ist z kazdej strany elektricky 1 pruh...) a vysledok v priepustnosti je rovnaky!!! chodci - tak to je ina komedia - ti UZUCKE CHODNICKY to nemozu mysliet ani vazne - na jeden z najfrekventovanejsich priechodov a chodnikov v meste od zastavky elektricky na trhovisko dat normovych 1,5metra a aj to BLOKOVANE STLPMI, ktore su samozrejme z ohladu na chudacikov zo vylietavaju z cesty nie hned pri krajnici ale meter od krajnice - to je snad ZLY VTIP... tym samozrejme nechcem povedat ze zahradnicka sa nemala rekonstruovat, mala, ale uplne inak... hlavne ti idiotkovia co tam parkovali pozdlz elektrickovej trate ze skoncili, to je asi jedine pozitivum... ale cela rekonstrukcia sa dala spravit menej megalomansky a teda hlavne LACNEJSIE, urobit CHODNIKY SIROKE ADEKVATNE POHYBU CHODCOV, a bez zbytocnych svetelnych krizovatiek - jegeho x zahradnicka je bez semaforov a len s pravym odbocenim z jegeho niekolkonasobne priepustnejsia...
Reakcia na: Emo #116818:
Kvôli tým semaforom sú dosť veľké meškania. V smere od Slovanetu na Trnavské mýto sa čaká na svetelnej križovatke s Jégeho logicky každý krát inak, niekedy vôbec (záleží od času, za ktorý električka prejde úsek od Tomášikovej), ale na svetlách na Miletičovej (pred Trnavským mýtom) je zdržanie pri normálnom pobyte na zast. Záhradnícka okolo 2 minút. V opačnom smere je to však ešte horšie - 5 sekúnd po tom, ako električka zastaví na zastávke Záhradnícka jej skočí návesť stop a na voľno tam musí čakať ďalšie cca 3 - 4 minúty. Väčšinou to vychádza tak, že keď električka opúšťa túto zastávku, ďalšia sem už prichádza. ?
Reakcia na: Max #116822:
To nie je argument, ale len skonštatovanie stavu.
Reakcia na: Valec #116817:
paci sa mi najma ten argument k bodu 3, dovol mi k tomu vyjadrit moj osobny nazor:

samozrejme, ze sa nezmestil cyklochodnik, lebo prvoradou prioritou su jednoznacne siroke cesty pre investorov a ich drahe auticka. A do buducnosti sa samozrejme planuje dalsia a dalsia vystavba v danej lokalite, lebo aj to patri medzi priority mesta. A medzi Jegeho a Palkovicovou sa este k tomu nachadza park, tam sa vyslovene ziada jeho likvidacia a miesto neho krasny polyfunkcny objekt, tak zo 30 poschodovy, aby vhodne zapadol do okolia. A ku podzemnym garazam objektu treba zriadit aspon 3x krizovanie cez elektrickovu trat, samozrejme svetelne riadene, s plnou preferenciou IAD a samozrejme s odboceniami na vsetky svetove strany.

Ja sa vazne cudujem, ze pri realizacii toho unikatneho projektu rozsirenia zahradnikovej sa vobec naslo miesto na nejaky chodnik pre pesich a na elektrickovu trat! ...ktore su vlastne aj tak uplne zbytocne, lebo ani jedno z toho predsa biznismeni, supermeni, mafiani ni politici nebudu vyuzivat... nebyt toho, mohla tam byt krasna, aj 8-prudova komunikacia! grc ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.