Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Emo #116818:
nerobim si iluzie ale som cakal by som ze na novovybudovanej trati preferencia fungovat bude...
k tej preferencii citujem jedneho vodica, ktory na krizovatke s jegeho stal skoro minutu a ziadne auto zatial nepreslo cez trat...ktory idiot toto urobil??? ved aj ja by som to lepsie vymyslel..a na 100 percent s nim suhlasim...
Reakcia na: Emo #116818:
Ak stali elektricky na preferovacom semafore, tak to je znak, ze preferencia je uspesne spustena.
Reakcia na: toldo #116812:
"4. preferencia elektriciek:
Je zapnuta? Lebo na Jegeho eliny stali. Takze ak je spustena tak je ako vsetky "preferencie" v BA na dve veci..."

Ty čakáš nejakú preferenciu električiek? V Bratislave? ? ?
Reakcia na: toldo #116812:

Ad 2:
Pôvodne tam malo byť aj ľavé odbočenie do ulice Líščie údolie.

Ad 3:
V tomto mieste má byť niekedy v budúcnosti ďalšie ľavé odbočenie (zrejme až nejaký investor zaplatí rozširenie tej jednosmerky. ?

Re #116815 pepke: Možno preferencia nefunguje práve z toho dôvodu, že nie je zapnutý ešte aj ten semafór na Mraziarenskej, lebo ten je tiež zaradený do preferencie.
Reakcia na: pepke #116815:
myslel som Trnavské mýto samozrejme 😃
Reakcia na: toldo #116812:
ad bod 4: s tou preferenciou to vyzerá šeredne, včera som tade šiel a na Jégého sme stáli dosť dlho a potom ešte aj na tom križovaní s Miletičovou...a na TN sme boli asi -3, a to ešte nefunguje semafor pri Mraziarenskej
A dnes nový čas písal v malom okienku vedľa CapaCity, že vyčlenili 500 mil na nákup električiek, ďalším asi CapaCity, trolejbusy a "duobusy" tak, ale neviem či sa dá NČ veriť. ?
Reakcia na: Petto #116800:
Viem, že je v Slávičom, ale tam chodia hlavne študenti a je to trošku od ruky a čo poznám ľudí ja tak väčšinou chodia do mesta lebo tam je priame spojenie s električkou a nemusia ísť trolejbus+električka+autobus, alebo 32+ pešia cesta. ? Nehovorim len o KV, ale o tom, že aj v iných mestský častiach, ktoré majú obchodné domy nie moc od ruky by takéto predajne mohli byť.
Predvcerom som si bol omrknut "zrekonstruovanu" Zahradnicku a zaujalo ma zopar detailov.

1. krizovatka Zahradnicka-Jegeho:
Na kieho frasa tam spravili lave odbocenie z Jegeho? Doteraz tam nechybalo a zrazu ho treba? Na Jegeho ani nie je zvlast odbocovaci pruh dolava takze aj ked vsetci idu doprava na Zahrdanickej smer do Ruzinova auta stoja na cervenej. Zbytocne. A eliny detto.

2. krizovatka Liscie nivy-Zahradnicka:
To bolo naozaj nutne tam robit CSS? A lave odbocenie do Mraziarenskej? Tam nemuselo byt ziadne lave odbocenie a vlastne ani prejazd cez kolaje.

3. Rozsirenie oproti vyusteniu Ruzovej doliny:
Vie mi to niekto vysvetlit co to ma znamenat? Oproti Ruzovej doline je cesta siroka na tri pruhy. Dva co idu z ruzinova tu idu "vlnovkou" a pri trati v mieste "tretieho pruhu" je zebra. (po kotrej samozrejme niektori experti budu jazdit). Cital som ze k chodniku pre pesich sa uz nezmestil cyklisticky. Jedine miesto od zastavky Slovanet po Jegeho kde by sa nezmestil je prave toto (pre mna nepochopitelne) rozsirenie...

4. preferencia elektriciek:
Je zapnuta? Lebo na Jegeho eliny stali. Takze ak je spustena tak je ako vsetky "preferencie" v BA na dve veci...
Reakcia na: m@rtin #116809:
je rozdiel medzi stavebnym objektom a autobusom, ale aj tak chvilu trva kym sa podrobne preskumaju vsetky doklady.
Nadlimitne zakazky musia byt zverejnene v europskom vestniku, niekedy je vyzadovana aj inzercia v svetovych (resp. vyznamnych) periodikach. V tomto pripade sa ide len podla zakona o VO, takze staci vestnik.

Tender je ostro sledovany, neuspesny uchadzac sa moze odvolat, takze nic nemozno nechat na nahodu.
Reakcia na: m@rtin #116809:
Medzinárodný, lebo tender bol zverejnený v medzinárodnom (európskom) vestníku.
Kami:
Mezinárodní tendr?
- v případě nákupu autobusů do BA se nejedná o mezinárodní tendr (obě firmy zastupují slovenské pobočky)
- jaký je rozdím mezi mezinárodním a národní? Podle mě v podstatě žádný (alespoň na trhu EU)

Uzavření smlouvy samozřejmě něco trvá, ale oznámení vítěze už ne. Měl jsem za to, že po otevření obálek je vítěz znám.
Reakcia na: m@rtin #116807:
vcera bolo len otvaranie obalok. Medzinarodne tendre chvilu trvaju, medzi dorucenim ponuky a uzatvorenim zmluvy moze prebehnut aj niekolko mesiacov podla zlozitosti predmetu obstaravania.
A kdy má tedy padnout to konečné rozhodnutí? Nemělo to být už včera? Tímto se to posouvá na kdy?
Reakcia na: SiTy #116802:
je rozdiel medzi starsim Conectom a novym Citarom. A je ine sa starat o 1 kus autobusu (nahradne diely a tak) a o 240 identickych vozidiel.
Reakcia na: 810zssk #116784:
mam to chapat tak, ze Mercedes a Irisbus su v porovnatelnelnych cenovych hladinach ako pri obstaravacej cene, tak pri prevadzkovych nakladoch? Som zvedavy na dalsie podrobnosti a dalsi priebeh tendra. Ale vidiet ze sa zvolebnieva.
Reakcia na: hoppusmark01 #116803:
a este by som rad vedel, co je to "divoky autobus"...
Reakcia na: SiTy #116802:
"podla mna su to dost divoke busy a nekonfortne na MHD"

na zaklade coho si prisiel k podobnym zaverom? ?
Reakcia na: Valec #116791:
? ?

Re #116792 Ámos: preco nahodou Citelisy sa mi viac pacia ako Mercedes , mercedesi jazdia u nas v Nitre podla mna su to dost divoke busy a nekonfortne na MHD, a Mercedes - Benz O 530 Citaro je velmi poruchove vozidlo. A mne sa zda , ze niekto na nr.imhd pisal , ze vsetky Mercedesi sa velmi kazia. Sak nechame sa prekvapit co bude v BA .

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.