Keby sme zbierali výroky kompetentných z DPB počas posledných 8 rokov, tak by sme našli dobre protichodné názory a hlavne také kde činy vyvracajú vyhlásenia a naopak. ?
A este nieco. Pri tychto autobusom bude vyrobca pocas celeho obdobie prenajmu zabezpecovat servis a opravy autobusov. Cize dopravny podnik nemusi mat zasobu nahradnych dielov ,,doma,,
Kurník šopa! Tak DPB aj naďalej potvrdzuje svoje zameranie: "Výskumný ústav autobusov". (Po vzore Brna, ktoré je "Výzkumním ústavem kolejových vozidel" - pomaly čo linka, to iný typ). Som zvedavý, čí sa im toto vetešníctvo vypláca aj pri údržbe a náhradných dieloch. Obávam sa, že nákup, pardón, PRENÁJOM 20-tích Tedomov bude prvou a poslednou sériou vozidiel tohto typu v Bratislave. Tie nové kĺbaky budú tým pádom asi opäť "z iného súdka" Je to tragikomédia... ?
Áno, je to skutočne 8, a áno, myslím si, že to je lepšie ako 8-9, lebo je to mierne zhustenie, ktoré pomôže na vyťaženej Prievozskej, na vyťažených Dolných Honoch a na úseku ASMN-Hodžovo nám.
Koniec koncov, netvrdil si Ty sám pred nedávnom, že je zbytočné pri takýchto hustých intervaloch si pamätať odchody? Ak už niekto skutočne potrebuje ísť na konkrétny odchod povedzme 201 smer Hlavná stanica, tak buď má doma vytlačený CP, alebo si to ľahko vyvodí použitím elementárnej logiky, keďže každé dve hodiny je to v rovnakej minúte. Toľko môj názor.
Opäť porovnávanie neidentických malvíc. Pri zmene intervalu z 18 na 20 minút, čo by znamelnalo najbližší taktový interval, by rozhodne došlo k nárastu počtu cestujúcich. Je to doložené skúsenosťami z celého sveta.
ale v skutku treba si uvedomit ake vozidlo ma skutocnu historicku hodnotu. po slovensku, cechach a byvalom sovietskom bloku jazdia stovky 14triek.
je to ako zo Skodou Octavia, 1000MB, 100MB a Skoda 120. Dnes nikto Skodu 120 za historicky kus povazovat nebude.
To ze soutosi rozoznavaju kazdy podtyp modelu 14Tr je irelevantne.
Náhodný cestujúci je pri takomto intervale silne menšinový. Jazda s náskokom by nemala existovať (a odvážim sa tvrdiť, že existuje v absolútne marginálnom počte prípadov) a motať do toho meškanie je porovnávanie neidentických malvíc.
A keby dojazdil dajme tomu o týždeň, tak? Boli by jeho šance na zachovanie ako historičák nižšie? Alebo dokedy má ten voz čakať? Kým sa do DP dostane dakto čo má aj k historickým vozidlám iný vzťah ako materiálny ale aj kultúrny alebo srdcový?
bud rad ze jazdi, lebo inak by boli rovnake tlaky na jeho rozpalenie ako su na Samosy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023