Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Kurník šopa! Tak DPB aj naďalej potvrdzuje svoje zameranie: "Výskumný ústav autobusov". (Po vzore Brna, ktoré je "Výzkumním ústavem kolejových vozidel" - pomaly čo linka, to iný typ). Som zvedavý, čí sa im toto vetešníctvo vypláca aj pri údržbe a náhradných dieloch. Obávam sa, že nákup, pardón, PRENÁJOM 20-tích Tedomov bude prvou a poslednou sériou vozidiel tohto typu v Bratislave. Tie nové kĺbaky budú tým pádom asi opäť "z iného súdka" Je to tragikomédia... ?
Reakcia na: Peon #116443:
Urcite 901, zajazdy a na 630. I ked pevne verim ze cez skolsky rok to na 630 nepojde.

Ja sa najviac tesim ked to pride na zastavku a vlcaci budu hladat zadne dvere ?
Reakcia na: S499.1023 #116461:
Áno, je to skutočne 8, a áno, myslím si, že to je lepšie ako 8-9, lebo je to mierne zhustenie, ktoré pomôže na vyťaženej Prievozskej, na vyťažených Dolných Honoch a na úseku ASMN-Hodžovo nám.

Koniec koncov, netvrdil si Ty sám pred nedávnom, že je zbytočné pri takýchto hustých intervaloch si pamätať odchody? Ak už niekto skutočne potrebuje ísť na konkrétny odchod povedzme 201 smer Hlavná stanica, tak buď má doma vytlačený CP, alebo si to ľahko vyvodí použitím elementárnej logiky, keďže každé dve hodiny je to v rovnakej minúte. Toľko môj názor.
Reakcia na: ivanbuto #116445:
Ak je skutočne 8 a nie 7,5, tak to niekto riadne pomrvil.
Reakcia na: S499.1023 #116456:
no jo no... ?
Reakcia na: AAA #116412:
Opäť porovnávanie neidentických malvíc. Pri zmene intervalu z 18 na 20 minút, čo by znamelnalo najbližší taktový interval, by rozhodne došlo k nárastu počtu cestujúcich. Je to doložené skúsenosťami z celého sveta.
Reakcia na: geodeath #116454:
ale v skutku treba si uvedomit ake vozidlo ma skutocnu historicku hodnotu. po slovensku, cechach a byvalom sovietskom bloku jazdia stovky 14triek.
je to ako zo Skodou Octavia, 1000MB, 100MB a Skoda 120. Dnes nikto Skodu 120 za historicky kus povazovat nebude.
To ze soutosi rozoznavaju kazdy podtyp modelu 14Tr je irelevantne.
Reakcia na: AAA #116398:
Náhodný cestujúci je pri takomto intervale silne menšinový. Jazda s náskokom by nemala existovať (a odvážim sa tvrdiť, že existuje v absolútne marginálnom počte prípadov) a motať do toho meškanie je porovnávanie neidentických malvíc.
Reakcia na: Ámos #116391:
Potom treba na koncoch viet dávať tieto značky: "?"
Reakcia na: geodeath #116382:
Neľúbi sa mi vôbec a ty sa mi takisto neľúbiš vôbec. Nie kvôli doprave ale kvôli tvojim xenofóbnym názorom.
Reakcia na: Ámos #116453:
A keby dojazdil dajme tomu o týždeň, tak? Boli by jeho šance na zachovanie ako historičák nižšie? Alebo dokedy má ten voz čakať? Kým sa do DP dostane dakto čo má aj k historickým vozidlám iný vzťah ako materiálny ale aj kultúrny alebo srdcový?
Reakcia na: geodeath #116449:
bud rad ze jazdi, lebo inak by boli rovnake tlaky na jeho rozpalenie ako su na Samosy.
Reakcia na: luky133 #116439:
Tieto nebudú pre BA, už dávnejšie o tom bola diskusia na k-reporte a navyše, to video je oveľa staršie, než výsledok II. tendra na prenájom.
Reakcia na: Peon #116443:
Linka 630 je podľa mňa dobrý nápad, ak by ich teda malo prísť viac, lebo neviem, či všetky tri budú autoškola. Takýto autobus v "prímestskom" prevedení by bol vhodný aj na tzv. expresné linky, ale žiadna taká ma nenapadá... 199? ?
Reakcia na: geodeath #116449:
Však ten voz by mal byť ako historický, do budúcna.
Dokedy má tento kúsok jazdiť na t-bus linkách?

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=852

Vyzerá dosť žalostne ten voz a zaslúžil by si dôstojnú opravu a zaradenie medzi historičáky kým nedojde niekto iniciatívny s nápadom GO alebo nahrádzaním originálnych častí vozidla.
Reakcia na: ivanbuto #116445:
Neviem nakoľko sa intervaly a od nich odvíjajúce sa odchody nejak možné posúdiť ako dobré/zlé len pre zapamätateľnosť. ? Nehovorím, že to tvrdíš ty ale boli tu kecy na 24 minútový interval. Avšak dve linky s 24 min intervalom na spoločnom úseku môžu dávať interval 12minút, potom na určitom úseku sa môžu vetviť a ísť striedavo na jednu a druhú konečnú keď s takým intervalom to postačí kapacitne. Alebo keď DPB nechce mať na danom úseku 10min interval = 6 spojov/hod., teda v preklade dve linky s intervalom 20min ale 5 spojov do hodiny tak dá dve linky s 24 min intervalom. Ľudia si aj tak odchody málokedy pamätajú a keď ide o nejaké nepravidelné odchody, tak majú po ruke vytlačený alebo vypísaný CP v praktickom "vreckovom" formáte. Keď sú podaktorí takí múdri tak jestvuje na to metodická príručka alebo časť v literatúre kde je vyslovene neodporúčané viesť určité intervaly??? ?
Reakcia na: sony9 #116446:
nehodovost v BA MHD
dajte nejaku temu na clanok do imhd.sk
Reakcia na: AAA #116398:
Obdobne by sa dalo argumentovať, že nový interval 201/202/208 8 min. je zlý, lebo nie sú v každú hodinu rovnaké odchody, ale podľa mňa ďaleko väčší prínos je väčšia hustota spojov s tým, že každé 2 hodiny sa odchody opakujú. A zapamätateľné je to tiež ľahko, ak má niekto potrebu - naučím sa napr. 9:02, to mi stačí, od toho si už odvodím násobky 8.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.