Ja im to nechcem robiť. Len som v tomto obore trošku znalý takže ich preto kritizujem ako môže mať firma s novým logom čoskoro novým vozovým parkom mať stránku pamätajúcu ešte len príchod "nových" Ikarusov...
Presne tak to zdielam aj ja. Poznám ich kopec a priam aj stránky firiem, ktoré používajú free systém a design, ktorý si zaplatia a to je čiastka do 20 000sk niekedy viac podľa požiadavok a vôbec to nevypadá ako redakčný systém.
No to treba navrhnúť kompeltne aplikáciu s jadrom aby to vedeli tetušky upravovať a dávať aktuálne info a aby stránka splňovala web 2.0 bola bez reklamy a bola pekná... Do 300 000Sk by to dokázali urobiť ak im to urobí firma ak súkromník tak aj menej, ale za dlhšie. Ale aj na to by sa musel vypísať tender či nie?
3. O !!dve minuty!! mi prisiel "Testovaci CL" v hodnote 0 sk (nakolko toho casu este SMS listok oficialne nefungoval). Co je dolezite je, ze aj platnost listka zacala az o dve minuty po odoslani poziadavky. Je teda nutne o listok poziadat dve minuty pred nastupom do vozidla! Brankove reci ze podstatny je cas poziadavky su asi blbost.
Ibaže ty porovnávaš situáciu, kde sa interval predĺžil o viac ako polovicu s tým, že tu by sa ti skrátil o 20%.
Z osobnej skúsenosti ti viem povedať, že keď sa zmenil na L89 interval z 20 na 25 minút, tak som ju (okrem ciest z/na AS) prestal využívať len preto, že som nemal prehľad kedy ten spoj ide. Ak by mala 30-minút, tak si to kľudne zapamätám a zariadim sa.
Podobný príklad bol aj pri zmene víkendového intervalu na L53 z 18 na 20 minút. Cestujúcich v tejto súvislosti vôbec neubudlo a odchody sa im ľahšie pamätali.
A vieš mi kvantifikovať odliv cestujúcich pre zrušenie krásneho 30 minútového a zavedenie škaredého a zlého 24 minútového intervalu? Lebo ako tu už bolo spomínané DPB raz spravil opačný krok, keď na 74 zrušil škaredý 18 minútový interval a zaviedol krásny 30 minútový a výsledkom bol odliv cestujúcich.
neverm tomu, tunajsi priaznivci MHD maju Slovensko celkom dobre precestovane a mozu danu lokalitu poznat.
V kazdom pripade to o com pises sa zda byt akousi integraciou. To ze momentalne ludia necestuju v plnej dlzke A-C neznamena, ze by tak necestovali, keby dane spojenie existovalo. Dnesna nutnost prestupovanie moze vyhanat ludi do auta...
Ano, presne tak, urcite spoje premavaju az na C...
v Bode B sa aj predtym prestupovalo, ibaze nie na konecnu C, ludia prestupovali len na zvezenie sa 1 zastavkou, kde im chodia asi 4 linky, z toho dve s 10 mn intervalom
Ano, chapes dobre, pri ceste z A do C prestupovat netreba... Jedna sa o linky autobusove, ktore zvyknu trcat v zapchach, nakolko tam nie je mozne vytvorit preferenciu (strasne uzka cesta).
A medzi A a C vela cestujucich necestuje, A je dolezity prestupny bod na kraji mesta a C je dedina na opacnom konci mesta, cize ludia z C nemaju dovod chodit na A
Mám to chápať tak, že z toho vznikla jedna linka (2) s trasou A-B, ktorej určité spoje premávajú až na konečnú C?
Výhoda/nevýhoda záleží aj od toho, či sú cestujúci schopní čítať cieľ linky (poväčšine nie) a od toho, či bolo veľa cestujúcich nútených v bode B prestupovať linky 2 na linku 6.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk