Vcera bola na TV Centrum diskusia o doprave v Bratislave: jeden z hosti, profesor zo Zilinskej univerzity(meno si uz nepamatam), hovoril aj o tom, ze po vybudovani BUS-pruhov sa znizi obehovy cas vozidiel a teda aj znizia financne naroky, a celkovo mal velmi dobre nazory a argumenty.. Je to niekto z imhd? ?
Včera robili revízori kontrolu v nočákoch - z hl.st. pokontrolovali v N74 ľudí, čo boli prestupujúci z vlakov zväčša. To, čo nastúpilo pri Ymke, na Račku a pri tržnici odignorovali - bola to podnapitá mládež a asociáli. Aký význam má táto kontrola? Úplne sa to míňa účinku, keď nekontrolujú tých, čo lístok v rukách v živote nemali.
Myslím si,že električkám sa zväčša spustí núdzová brzda pri vykoľajení/pri náraze nie,pokial nie je von z koľají/ a tak isto,ak by sa v kopci odtrhol niektorý z vozňov.Keď sa spustí núdzová brzda,tak ju automaticky aj signalizuje zvonec.Vypnúť sa dá vypnutím riadenia.
No a ja som tam minule videl cez deň sa otáčať (teda chceli sa) 2 kamióny a stáli v pruhu ktorý je vyhradený na jadzu smer KV (aby to dokázali vytočiť) Háčik bol v tom že zelená doľava naskočí iba vtedy ( ak sa nemýlim ) ak zachytí v odbočovacom pruhu nejaké auto, no do odbočovacieho sa nedalo dostať kvoli tým kamionom čo čakali na zelenu nuž zahraničný turisti
"bezprostredne po vykolaji sa spustila nudzova brzda a zvonec"
To je bežné, že po vykoľajení (alebo aj po náraze ), sa spustí nudzová brzda a zvonec? Ako dlho asi zvonil, dal sa vypnúť? Je mi jasné, že ty si to v tej chvíli určite nevnímal - pýtam sa všeobecne.
Btw, dnes večer som na linke č. 1 išiel električkou (evč neviem), kde vnútorné osvetlenie v prvom vozni vôbec nesvietilo. Pekná vizitka DPB...
no to mas recht to ked som si tu precital az ma hlava zacala bolet....ale ten solaris ze vraj parkoval kazdopadne vo vozovni je tusim 15km/h hold ked sa niekto ponahla aby chytil sluzobak domov
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
geodeath