To som nepovedal. Jedno tlacidlo sluzi ako znamenie aj ako dopyt. Prve stlacenie = pipnutie a aktivacia danych dveri, dalsie stlacenia = len aktivacia dveri.
Aby som to doplnil. Keby DPB zaviedol dopyt v SORkách, tak by potom mohol celkom jednoducho cestujúcim vysvetliť, že na otvorenie dverí je potrebné stlačiť zelené (resp. len zeleno podsvietené) tlačidlo. Kde zelené tlačidlo nie je dvere otvára vodič automaticky. Spomenúť možno aj použitie iných tlačidiel, ale to zelené dopytové je pre cestujúcich základ.
Re #115295 810zssk: Chceš mi tvrdiť, že možnosť dopytu bola v Solarisoch zablokovaná?
trolejbusy:
14/15 Tr = jedno tlačítko ako znamenie
14/15 TrM = zelené dopyt, druhé tlačidlo znamenie vodičovi
21 Tr = zelené dopyt, červené znamenie vodičovi
25 Tr = tak toto netuším
To, že ak zatlačíš dopyt, tak to vodičovi pípne beriem sa samozrejmé a potrebné, inak by to vodič prehliadol. Tým pádom na zastávke na znamenie musí stačiť stlačiť dopyt (pokiaľ nejaká samovyrobená nálepke neurčuje inak).
Ikarus = tak ako si napisal
Karosa = jedno bezfarebne tlacitko (myslim ze to este nikomu nenapadlo pouzit ako dopyt)
Solaris = modre a cervene ako znamenie vodicovi
TAM: = podobne ako Karosa
SOR = jedno tlacidlo (oznacene symbolom otvarania dveri) v skutocnosti dopyt
Nazyvat tp faux-pass je prehnane. Riesenim by bola skor uprava podoby toho nateru, napriklad odstranenie smajlikov (a nahradenie niecim inym - navrhujem siulety symbolov BA ako hrad, UFO a pod.).
Však to farebné rozlíšenie poväčšine aj dodržané je. Červené tlačítko je núdzové, žlté znamenie pred zastávkou, zelené dopyt. Tam kde je dopytové tlačítko je ho použijem, tam kde nie používam tlačítka len pred zastávkou na znamenie, a to v poradí (podľa toho, čo sa v danom vozidle nachádza) zelené, žlté, červené. Snáď jedinou výnimkou sú Karosy a 14/15Trky, kde je len jedno "bezfarebné" tlačítko.
Oka, je to fuk. Proste takto keď to tvrdí jednotlivec znie to ako OFUCK. Takže dakedy by sme si mali dať zraz a spoločne to preveriť, teda keby som sem napísal dáky fakt z dopravy tak by to mohol druhý podoprieť/vyvrátiť.
Ja som šiel akurát dnes o 9:30 z mesta do Petržky a o 7:30 do mesta a bola pohoda. Lenže o 9 je už o poznanie menej vozidiel potreba ako o 7, kedy ich je treba viac a zdržanie tam nieje žiadne oproti CP.
Tento prach pochádza väčšinou zo zbrusovaných BKV panelov. Takže v KV t žiadnom prípade... Prach nie je na trať nanášaný cielene, je to len odpadový produkt z rušenia odrážačov magnetiek ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milannco