solaris - 2 typy modrých, jedny s nápisom "dvere", druhé malé štvorčeky tuším s piktogramom vozíka, červené s nápisom "stop". a ktoré a koľkokrát napr. treba stlačiť pri výstupe s kočíkom
Mily zlaty harant. Ty si uvedom, ze su to MC odkazane na autobusy. A okrem toho od poctu autobusov zavisi aj kvalitna nahradna doprava ked sa nieco stane na elektrickovej trati.
No veď aj to pípanie majú na mnohých vozoch poodpájané. A potom sa stane to, čo kamošovi na nočáku (myslím ako cestujúcemu), že bol v IK 435 pri 4. dverách, voz mal odpojené pípanie a kontrolka sa vypálila, teda nesvietila, teda vodič kamoša previezol o zastávku ďalej...ani nevedel ako, lebo to bol NZV (401, ešte za starého systému, nie Riško1 :-D) a robil prvé kolo na nočáku...
A kto povedal ze to musi pipat? Uplne postacuje vizualne znamenie.
Btw.: keby sa velmi velmi chcelo tak sa urcite dalo nastavit aby to pipalo len pred zastavkou na znamenie a inak by sa len rozsvietila kontrolka dopytu. Len by sa to muselo napojit na PP.
"DPB by skôr mal zabezpečiť vo všetkých dopytové ovládanie s tlačidlami rovnakej farby a pokiaľ možno na rovnakých miestach, pričom dopyt by súčasne slúžil ako tlačidlo "na znamenie".
Neviem, či by bolo vhodné pchať dopyt a tlačítko "na znamenie" do jedného. Lebo tým pádom by to pípalo prakticky na každej zastavke a vodičov by to štvalo ešte viac. Radšej by som to rozdelil - dopyt zvlášť a "na znamenie" zvlášť. ?
25Tr majú hlavne dosť blbo umiestnené tlačidlá núdzového zastavenia - v tých miestach, kde majú 14Tr a 15Tr znamenie vodičovi. Kď som išiel minule 25Tr na N72, tak 99% cestujúcich mačkalo miesto znamenia vodičovi tlačidlo núdzového zastavenia. A vždy, keď to niekto stlačil, sa vodičovi v kabíne spustila taká "menšia siréna". ? Ale nikomu za to nevynadal.
Však tak by malo fungovať tlačidlo dopytu v každom voze.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.