Milé pubertálne dieťa. Buď tej lásky plný a zdrž sa vyjadrení, ku ktorým nemáš absolútne žiadne podklady. Vieš o mne veľké H a dve O, aby si mohol rozprávať, čo som, či nie som.
P.S.: Nikdy som nebol slovákom a nikdy ním nebudem. Posudzuješ ma podľa seba?
Mrzí ma, že ma tak podceňuješ ale zaujímam sa o dopravu viac než bežný cestujúci, ktorí to posudzuje len z hľadiska ide/nejde mi tam spoj, mešká/nemešká a neunúva sa zisťovať veci do hĺbky. Nemám nepreberne času tráviť nad detailmi dopravy, no zas nemôžeš mi povedať, že som totálny laik.
Hm, ako človek, ktorý čosi na t-212 odjazdil, by som sa rád spýtal, akým prieskumom okrem svojich subjektívnych poznatkov z cestovania z Hodžovho námestia na Klamáre v mimošpičkovom čase si vyhodnotil, že na t-212 kĺbový trolejbus až tak netreba?
Ako jaydia vodiči je z tohto hľadiska nepodstatné, aj som s využívaním fyziky bol vždy s kĺbákom rýchlejší.
Špeciálna poznámke pre Rakúšana z Trnavy: NEpadali mi pritom ľudia na zem.
"Je jednoznacne, ze si z Viedne zvyknuty na kratke vozy, v ktorych sedi 5,5 cloveka, vlecuce sa po uliciach Viedne. Bratislava je v tomto niekde inde a nahradenie klbakov kratasmi, je v sucasnosti neobhajitelne."
Aj Vieden ma kopu liniek, kde premavaju klbove autobusy..
Nie len Hamburg. Urcite VHD aj v inych mestach, kde si objednavaju vozidla od 18 do 24 metrov su zaostale a mali by sa ist ucit do Viedne.
Zurich doteraz lutuje nakup 33 dvojklbovych trolejbusov a uz ich chcu vyradovat, lebo ludia sa vnich citia ako v dobytcakoch ?
Zaujímavé hematologicko-transfúyiologické poznatky. Môj OBJEKTÍVNY (podložený meraním) poznatok je, že trolejbus 15Tr je výrazne RÝCHLEJŠÍ ako 14Tr a fyzikálne zákony hovoria to isté.
To až tak neni podstatné, skôr skúsenosti a nejaké hmatateľné výsledky ich prác by som rád videl. Ak ešte aj totálkou to vedia zmrviť, tak už potom fakt len nakopať a maximálne dať merať pásmom a aj to len na max. dĺžku kladov 1 meter a v teréne bez spádu aby nemuseli olovnicou lebo to by dopadlo zas na figu.
Pištík môj trnavský, uvedom si, že bez ohľadu na tvoje veľkohubé proklamácie si sa polovičným odsťahovaním do Viedne (z ekonomických dôvodov) nestal Rakúšanom. Si stále Slovák, nemáš ani len rakúske občianstvo, pľuješ aj na seba, na tom nič nezmeníš používaním zámen "vy", "vaše" a podobne.
Ďalšia poynámka - ak nevieš, čo je Atest 8SD, tam s tým skúšobníctvom už veeeľmi dlho nespolupracuješ, takže sa zdrž komentárov na túto tému a pozri sa na to, čo máš napr. v aute na opierke hlavy.
mne sa prave lepsie jazdi v klbovyh autobusoch a urcite ich nepovazujem za dobytcaky. Svoje subjetkivne nazory prezentujes ako boziu pravdu. Mal by si to prehodnotit.
Ved touto logikou by si mal prist aj k tomu, ze kupovanie 7clankovych ULFov bola chyba a mali sa kupovať iba 5 clankove. Alebo najlepsie dat si vyrobit iba trojclankove...
Je jednoznacne, ze si z Viedne zvyknuty na kratke vozy, v ktorych sedi 5,5 cloveka, vlecuce sa po uliciach Viedne. Bratislava je v tomto niekde inde a nahradenie klbakov kratasmi, je v sucasnosti neobhajitelne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos