Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #114283:
Samozrejme 😃 Kto iny by si tu dal do nicku "death"?
Reply on: geodeath #114276:
Hm, žeby New Dountscho?
Reply on: eripmav #114269:
Hm, ako človek, ktorý čosi na t-212 odjazdil, by som sa rád spýtal, akým prieskumom okrem svojich subjektívnych poznatkov z cestovania z Hodžovho námestia na Klamáre v mimošpičkovom čase si vyhodnotil, že na t-212 kĺbový trolejbus až tak netreba?
Ako jaydia vodiči je z tohto hľadiska nepodstatné, aj som s využívaním fyziky bol vždy s kĺbákom rýchlejší.
Špeciálna poznámke pre Rakúšana z Trnavy: NEpadali mi pritom ľudia na zem.
Reply on: Ámos #114273:
"Je jednoznacne, ze si z Viedne zvyknuty na kratke vozy, v ktorych sedi 5,5 cloveka, vlecuce sa po uliciach Viedne. Bratislava je v tomto niekde inde a nahradenie klbakov kratasmi, je v sucasnosti neobhajitelne."

Aj Vieden ma kopu liniek, kde premavaju klbove autobusy..
Reply on: stevo #114268:
K tomu ešte rýchlik z Prahy do HK na trati 231 trafil na priecestí traktor, takže všetko muselo odklonom trs. Poříčany...
Reply on: hoppusmark01 #114238:
Nie len Hamburg. Urcite VHD aj v inych mestach, kde si objednavaju vozidla od 18 do 24 metrov su zaostale a mali by sa ist ucit do Viedne.
Zurich doteraz lutuje nakup 33 dvojklbovych trolejbusov a uz ich chcu vyradovat, lebo ludia sa vnich citia ako v dobytcakoch ?
Reply on: bwd #114242:
Nie, NIE JE.
Reply on: eripmav #114240:
Zaujímavé hematologicko-transfúyiologické poznatky. Môj OBJEKTÍVNY (podložený meraním) poznatok je, že trolejbus 15Tr je výrazne RÝCHLEJŠÍ ako 14Tr a fyzikálne zákony hovoria to isté.
Reply on: JamaVOku #114271:
To až tak neni podstatné, skôr skúsenosti a nejaké hmatateľné výsledky ich prác by som rád videl. Ak ešte aj totálkou to vedia zmrviť, tak už potom fakt len nakopať a maximálne dať merať pásmom a aj to len na max. dĺžku kladov 1 meter a v teréne bez spádu aby nemuseli olovnicou lebo to by dopadlo zas na figu.
Reply on: bwd #114237:
nie cestovanie v kratase nie je prijemnejsie.
Reply on: bwd #114227:
Pištík môj trnavský, uvedom si, že bez ohľadu na tvoje veľkohubé proklamácie si sa polovičným odsťahovaním do Viedne (z ekonomických dôvodov) nestal Rakúšanom. Si stále Slovák, nemáš ani len rakúske občianstvo, pľuješ aj na seba, na tom nič nezmeníš používaním zámen "vy", "vaše" a podobne.
Ďalšia poynámka - ak nevieš, čo je Atest 8SD, tam s tým skúšobníctvom už veeeľmi dlho nespolupracuješ, takže sa zdrž komentárov na túto tému a pozri sa na to, čo máš napr. v aute na opierke hlavy.
Reply on: bwd #114255:
mne sa prave lepsie jazdi v klbovyh autobusoch a urcite ich nepovazujem za dobytcaky. Svoje subjetkivne nazory prezentujes ako boziu pravdu. Mal by si to prehodnotit.
Ved touto logikou by si mal prist aj k tomu, ze kupovanie 7clankovych ULFov bola chyba a mali sa kupovať iba 5 clankove. Alebo najlepsie dat si vyrobit iba trojclankove...
Je jednoznacne, ze si z Viedne zvyknuty na kratke vozy, v ktorych sedi 5,5 cloveka, vlecuce sa po uliciach Viedne. Bratislava je v tomto niekde inde a nahradenie klbakov kratasmi, je v sucasnosti neobhajitelne.
Reply on: luky133 #114224:
Volá sa Kontroll!, videl som ho v ČR s českými titulkami v rámci Febiofestu.
Reply on: geodeath #114270:
Problém je ten že to robila Trnavská k*k***ká spoločnosť, ktorá ešte nikdy nič neuroibla dobre! ? ? ?
Chcel by som sa popýtať na trať na Záhradníckej. Jej krivosť bola obhajovaná stromami, čo mi príde dosť divné. V čom teda nastal naozaj problém? Boli osi trate zle vytýčené, alebo si stavbári poposúvali kolíky čo tam boli osadené z merania a tak to dopadlo potom? Dala by sa niekde získať dokumentácia o tom ako prebiehali stavebné práce spolu s vytyčovacími a kontrolné merania?
Reply on: ivanbuto #114263:
hej, tiez ma napadlo ze kratky t-bus ma 2 a pol dveri a dlhy 3 a pol dveri takze to moze znamenat kratsie statie na zastavkach, ale L212 je prave tym specificka ze tam ten dlhy trolejbus zase az tak velmi netreba a je malo takych zastavok kde nastupuje tak vela ludi (hadam len zahranicka, hodzovo namestie, SAV) ze by toto malo vplyv... a s tou akceleraciou - moze mat teoreticky Tr15 vacsi vykon motorov a vyssiu teoreticku akceleraciu, ale v praxi to vodici - pre ten stav ciest - nevyuzivaju a Tr14 vzdy ide sviznejsie aj ked ma mensi vykon motorov na hmotnost vozidla...
Reply on: Ike #114266:
Pisanie navrhov je v poriadku aj tu, nemusi to pisat priamo na podnik. Otazny je potom vsak efekt..
Reply on: mato95 #114265:
Rad by som navrhol matovi95 aby sa naucil citat registracne podmienky a zistil ze
1) podnik MHD neexistuje
2) trolejbusy jazdia len tam kde je trakčné vedenie
3) treba ísť na dpb.sk
Rad by som navrhol podniku mhd aby chodili autobusy alebo trolejbusy cez Hrdlickovu ulicu na Kramaroch. Je tu zakladna a materska skola a ludia by to tu radi privitali. Kedysi tu uz chodievali autobusy (Krasna horka) a rad by som bol kebyze tu chidi mhd.
Velmi pekne dakujem a ozvite sa prosim.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.