V tom prispevku som sa zamyslal, co bolo skor, ci nazor DPB, ze cestujuci v nocnej MHD su viacmenej dobytok (trochu nadsadzujem) a tak pre nich urobia aj taku dopravu, alebo to bolo opacne? Neviem, mozno je pravda niekde medzi, ale kedysi (pred redukciou nocnej MHD) bola struktura cestujucich v nocnych spojoch ina. Nachadzalo sa tam napriklad viac starsich ludi. "Inkriminovany" nazor pana Zachara (resp. niekoho z DPB -meno si uz presne nepamatam) som pocul v mediach uz ovela skor a ako vidim nebola to nahoda.
K mlynskej doline - s tym zjednosmernenim nocakov som vzdy suhlasil, bolo to vynimocne riesenie konkretnej lokalnej situacie. Vsak ostali dalsie 3 zastavky, akurat su dalej.
K mlynskej doline - s tym zjednosmernenim nocakov som vzdy suhlasil, bolo to vynimocne riesenie konkretnej lokalnej situacie. Vsak ostali dalsie 3 zastavky, akurat su dalej.
Papyr
Boze, sak sa v tej Blave zobudte. Viac nocnych spojov prilaka ludi do centra, kde budu moct dlhsie posediet a minut viac penazi. Ved v noci do mesta idu vacsinou mladi ludia, ktori na zabavu maju, ale na taxik uz nie. Zarobia z toho podniky v centre, zabavia sa ludia a nocna BA konecne prestane byt mrtvym mestom a stane sa slusnym europskym polmilionovym mestom s prijemnou atmosferou. Akurat taxikari budu trochu tratit. Pozrite sa na Prahu, Plzen, Presov!