Jediný raz som cestoval záložným MANom (na L61)... Asi trikrát tam vodič hystericky vrieskal do vozidla "Nestojte vzadu pri dveráách!!! Je tam fotobunka, neviete čítať, aj na dverách je to napíísanéé!!!". Jediné šťastie bolo, že cestujúcich bolo akurát toľko, že sa ešte vládali trochu stlačiť...
Inak taky postreh k zajazdovym MANom. V tych MANoch je zrejme ten system, ktory sa pouziva vo Viedni, ze sa dvere zatvaraju same po urcitom case. Lenze v BA to je nepouzitelne. Kedze u nas su autobusy plnsie, nastupuje aj viac ludi. Vcera sa mi napr. stalo, ze sa dvere zatvorili ked bola polovica ludi, co chceli nastupit, este na zastavke.. Nastastie som vedel, o co ide, tak som tie dvere dopytom znovu otvoril. Lenze ostatni ludia to nevedia, a myslia si, ze vodic to zatvara naschval. Takze ten system samozatvarania by trebalo vypnut..
Vsetky tieto dopravne zlepsenia maju ale jednu podmienku. V prvom rade sa musia zrealizovat vysoke investicie do MHD (hlavne nakup novych vozidiel, a to nie len na obmenu sucasneho voz.parku, ale aj navyse), lebo uz teraz nie je ziadna kapacitna rezerva (tento tyzden som sa 2x nedostal do L84), a ked budu ludia nuteni viac vyuzivat MHD, nebudu mat do coho nastupit, kedze nebude dostatok vozdiel..
Pre MHD by zjednosmernenie neplatilo. Cize autobusy by mali svoj BUSpruh aj v opacnom smere.. Tak ako je to aj vo Viedni na Ringu. Elektricky jazdia obojsmerne, auta jednosmerne..
Posli ich nech si prejdu trat KV - Kapucinska napriklad ? ceresnicku typu tunel, Molecova, Kuklovska ich urcite potesia ?
Re #113466 S499.1023: tak zas nemyslel som to tak ze sa v 80kmh vrutia do pravuhlej zatacky ? ale nie je to ako u nas, ze su useky kde elektricky takmer zastavia
Sú dve možnosti. BuĎ sú tvoje dojmy subjektívne, alebo električky v Štrasburgu jazdia veľmi pomaly, alebo porušujú fyzikálne zákony ? .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark01