Vsetky tieto dopravne zlepsenia maju ale jednu podmienku. V prvom rade sa musia zrealizovat vysoke investicie do MHD (hlavne nakup novych vozidiel, a to nie len na obmenu sucasneho voz.parku, ale aj navyse), lebo uz teraz nie je ziadna kapacitna rezerva (tento tyzden som sa 2x nedostal do L84), a ked budu ludia nuteni viac vyuzivat MHD, nebudu mat do coho nastupit, kedze nebude dostatok vozdiel..
Pre MHD by zjednosmernenie neplatilo. Cize autobusy by mali svoj BUSpruh aj v opacnom smere.. Tak ako je to aj vo Viedni na Ringu. Elektricky jazdia obojsmerne, auta jednosmerne..
Posli ich nech si prejdu trat KV - Kapucinska napriklad ? ceresnicku typu tunel, Molecova, Kuklovska ich urcite potesia ?
Re #113466 S499.1023: tak zas nemyslel som to tak ze sa v 80kmh vrutia do pravuhlej zatacky ? ale nie je to ako u nas, ze su useky kde elektricky takmer zastavia
Včera som si prešotil novú trať do Radlíc. Zaujal ma výjazd z konečnej, riadený svetelnou signalizáciou (niečo ako v KV). Električka nabrala cestujúcich a OKAMŽITE odišla z nástupišťa. A to sa tu ľudia sťažujú, že sa električky preferujú málo.
Autá využívajú odbočoanie z 29.8. doprava na Špitlásku smer Kamenné nám., ako náhradu uzavretého Nám. SNP. Podľa mňa by inak tiež stálo za úvahu to zrušiť. Namiesto toho sa však zrušil prechod pre chodcov....
Myslim si, ze je efektivnejsie mat moderne vozidla na kopcovitych tratiach. Uspora je tym viditelnejsia.
Avsak nove vlaky na trati BA-DS-KN spolu s taktom by mohli pritiahnut novych cestujucich a zmiernit tak zapchy, ktore sa pri vstupe do BA tvoria.
Len aby mu potom nestúpla sláva do hlavy ako Ďurkovskému. Ak by spolu s Ďurkovským vyletel aj zvyšok magistrátu, najmä Chudinová a Cílek, tak by to bola fantázia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
http://i37.tinypic.com/316t9mq.png - narychlo zbuchane