QUAKEMAN #11327:
Dufam ze to bude aj naozaj do vtedy hotove. Najma 7085. So SGP som sa uz rozlucil. Co sa tyka laku: Hmm, mozes definovat pojem "neuveritelne otrasne"? Mozno trebalo pouzit iny farbu alebo stetec. Lebo syntetika nanasana stetcom nie je bohvie co. Skusili ste napr. terpentinovu farbu? A zberace vobec nemusia byt zlte, ked to pani OTK-ari nevedia pochpit, tak su blby. Ja viem ze vodive casti musi byt zlte (ci ako je to v tom predpise), ale historicke vozidla maju vynimku. Teda dufam ze na 18 a 31 nebudu zlte pantografy (GRC, GRC!). Vsak aj tak ich v Krasnanoch budu pretierat na cerveno, ake OTK to moze zabranit? Inac do 104 fakt treba doliat olej...
d3k0 nie je hlupak!!!, ano? #11331:
Ja tiez nahadzem vsetkych do jedneho vreca a ani z dekovho prispevku som nic take nevycital. Pisal proste o tom ako sa tam robi, neukazoval na nikoho prstom. Ja mozem skonstatovat ze sa tam robi tak ako d3 napisal. Bohizial. Je to zalostne. Dovody preco to tak je urcite su. Ked veducemu nezalezi na praci svojich zamestnancov tak je to v prvom rade JEHO vina. Aj ked si myslim ze majster by mal mat nieco ako hrdost na svoju pracu. A s kolegami ktori sa tam iba flakaju by si to mal vyjasnit on sam, ak sa odvazi. Podla mna to potrebuje ineho riaditela UDJD, potom by asi 3/4 ludi mueslo odist. Ale aj tak tam nic nerobia. A ti, co tam fakt robia a chcu robit by ziskali lepsie pracovne prostredie s podstatne lepsou pracovnou moralkou. Ale kym sa to nestane, tak to ostane tak ako d3k0 pisal. Bude sa flakat a flakat a tych par pracujucich ludi bude mat tu smolu, ze sa bude na UDJD nadavat. Napriek tomu ze ONI tam aj nieco robia. A o restaurovani historickych elektriciek je to tak ako pises, ale kde je vola, je aj cesta. A podla mna chyba najma ta vola...
V.P. #11332:
Zrejme myslis 8Tr ev. c. 141. Neviem o tom nic ze by sa mal vratit. Ale zrejme sa nevrati, nakolko sa s nim po Brne aj jazdi. Skor si viem predstavit ze sa zozenie ina 8Tr, o jednej ex Prazskej 8Tr sa uvazovalo, ale neviem ako to dopadlo. Ale asi nijak, lebo to sa uvazovalo este pocas vyrocia 90 rokov trolejbusov v Braislave.
Bon-Cu #11333:
S tou linkou nie je nic, zrejme nic nebude. Najprv musia ZS prestat snivat ako na tom budu zarabat... Totiz uz to bolo na spustenie, ked si zeleznice nadiktovali cenu... Ta bola niekolkonasobne vyssia ako cena autobusu.
D3k0 a KLF #11334 a #11335:
No, pan 1. sa stazuje to ze v UDJD nie je pracovna moralka, ze tam je blby veduci, ze preco nie su sankcie za nedodrzanie planu ale zaroven su sankcie za prekrocenie spotreby nahradnych dielov (co de facto iba likviduje akukolvek snahu o kvalitnu udrzbu)... Pan 2. sa stazuje na nedostatok penazi, ludi, na pana c. 1 a tvrdi ze keca blbosti... Panovi 3. to vyhovuje, lebo nemusi panovi 4. vysvetlovat preco a naco minuli peniaze, sem-tam si vypocuje pana 1. ako sa mu postazuje na pana 2. a pyta sa ho preco s tym nic nerobi... Pan 5. o tom ani nevie... Atd... Proste KOCURKOVO!!! Teda pardon, BEUS. (aj ked je to skor k palcu)
Mne sa tiez diali podobne absurdity za mojej vodicskoprofesionalnej kariery Ked mi na Avii v Nemecku vypovedala komplet elektrika a bolo treba urazit este niekolko hodin v privalovom lejaku, neostavalo nic ine, len pouzit par napinacich gum z plachtovania, utobit z nich dve retiazky, spojit jednou oba stierace, druhu priviest od laveho stieraca do kabiny a "stierat" rucne... Mal si vidiet tie pooohlady na hraniciach a na odpocivadlach (Asponze svetla sa mi podarilo s pomocou jedneho chlapika ozivit...)
QUAKEMAN: O hlupakoch by som radsej pomlcal... Neviem, kde si v mojom prispevku videl, ze vsetkych hadzem do jedneho vreca. Ja som hovoril o celku nie o jednotlivcoch. Aj keby ma kazdy den ludia presviedcali, ze aki su jednotlivci z UDJD uzasni, tak mi staci jeden den v Brne, aby som zistil, ze to vobec uzasne nie je. Ti jednotlivci, co robia robotu dobre, ju robia tak, ako sa ma, ostatni podpriemerne. Vysledok z toho je snad jasny. To, ze na historicakoch robia traja ludia vo volnom case nie je moj problem, ale problem vedenia. Stale trvam na tom, ze keby som robil pracu tak, ako je to PRIEMERNE v UDJD, tak som bez prace.
A mimochodom, ked som s mojim nazorom pre teba "hlupak", tak skus skocit sa veducimi v Krasnanoch, co si teda o UDJD myslia oni...
#11325 Za dazda zateka aj do inych K2jek.... poznam z vlastnej skusenosti. Navyse tam je taka featurka, ze za dazda Ti prestanu komplet fungovat stierace a na kazdej druhej (minimalne) zastavke si musis vystupit, prejst pred celne sklo a rucne stieracom prejst 2x po skle... Ludia kukaju jak blbi a ja sa hanbim kua...
Hou-hou-hou... pre zmenu sa ja zastanem d3ka. Keby bol naozaj hlupak tak tu nemame tieto stranky v tejto podobe! Drz radsej zobak a nenadavaj na kazdeho koho vidis/citas!
Turbo-na 7085 ešte nieje spravený panel vodiča a s oživením sa ráta začiatkom budúceho roka,SGP má byť dokončené v tom istom čase.Čo sa týka laku na 104,38 a SGP tak keď sa raz skúšal ručný náter tak to vypadalo neuveritelne otrasne že to potom račej nastriekaly,čo sa týka zberačov tie musia byť žlté lebo aj keď sú tieto vozy historické musia spĺňať podmienky na to aby mohly byť prevádzkované a prešly cez OTK.Čo sa týka 104 asi hučia prevodovky pre nedostatok oleja v nich čo svedČí o zlej bežnej (respekttíve žiadnej)údržbe.
d3k0-keď máš pripomienky ku kvalite prác adresuj ich vedúcim pracovníkom nie mne a okrem toho poznám niekolko dobrích pracantov a odborńíkov ktorí pracujú v UDJD .Týmito tvojimi rečami všetkých hádžeš do jedného vreca.Ty asi nevieš aká je to komplikovaná práca rekonštruovať tie staré historické vozy.Všetko je ručná práca na kolene a preto to trvá tak dlho Ty hlupák.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peto
Minuly tyzden tam bola zajazdova Vrakosa