Ad:KLF #11330
Mne sa tiez diali podobne absurdity za mojej vodicskoprofesionalnej kariery Ked mi na Avii v Nemecku vypovedala komplet elektrika a bolo treba urazit este niekolko hodin v privalovom lejaku, neostavalo nic ine, len pouzit par napinacich gum z plachtovania, utobit z nich dve retiazky, spojit jednou oba stierace, druhu priviest od laveho stieraca do kabiny a "stierat" rucne... Mal si vidiet tie pooohlady na hraniciach a na odpocivadlach (Asponze svetla sa mi podarilo s pomocou jedneho chlapika ozivit...)
Mne sa tiez diali podobne absurdity za mojej vodicskoprofesionalnej kariery Ked mi na Avii v Nemecku vypovedala komplet elektrika a bolo treba urazit este niekolko hodin v privalovom lejaku, neostavalo nic ine, len pouzit par napinacich gum z plachtovania, utobit z nich dve retiazky, spojit jednou oba stierace, druhu priviest od laveho stieraca do kabiny a "stierat" rucne... Mal si vidiet tie pooohlady na hraniciach a na odpocivadlach (Asponze svetla sa mi podarilo s pomocou jedneho chlapika ozivit...)
QUAKEMAN
d3k0-keď máš pripomienky ku kvalite prác adresuj ich vedúcim pracovníkom nie mne a okrem toho poznám niekolko dobrích pracantov a odborńíkov ktorí pracujú v UDJD .Týmito tvojimi rečami všetkých hádžeš do jedného vreca.Ty asi nevieš aká je to komplikovaná práca rekonštruovať tie staré historické vozy.Všetko je ručná práca na kolene a preto to trvá tak dlho Ty hlupák.