Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #113220:
dobre, ale čo máš potom proti solarisu?akože dostal ocenenie, a preto je zlý? Neviem, či som nechápavý, alebo mi niečo uniká... 😃
Reakcia na: N/A #113264:
Čo to blúzniš?
Reakcia na: Ámos #113255:
Že sa s ním bavíš... On je tu predsa jediný rozumný a dospelý a číta Bratislavské noviny a aj na pokeci písali, že J&T v Česku neuspeli, tak to musí byť pravda ? .
Reakcia na: N/A #113252:
Čo to melieš, hlupko?
Reakcia na: Ámos #113246:
Doskladanie desiatich skoro hotových TAM-ov ležérnymi Slovincami naozaj nepokladám za výrobu 🙂.
Reakcia na: Ámos #113272:
nič z toho čo si napísal som nepovedal,len som povedal,že vyzerajú fakt dosť dobre pri predstave v celo červenom nátere,o kúpe som nehovoril nič.Tak kde na to chodíš potom len zbytočne provokuješ.
Reakcia na: N/A #113271:
Ale ved to je len meter roziel. Klbak ako klbak.
Busy sa nekupuju podla toho, ze bus vyzera "fakt dost dobre"!
Prestan snivat a rozmyslaj realne.
Chcem sa vrátiť k tomu mercedesu capacity:povedali,že je najdlhší na svete ale má pri tom len 19,5m a man má vyrobený 20,5m dlhý man lion´s city gxl.Obidva pri tom vyzerajú fakt dosť dobre a sú určené pre linky s mimoriadne vysokým počtom pasažierov.Keď už u nás zaviedli celo červený náter na vozidlách tak by som si ich aj vedel predstaviť ale to by museli zanechať tú čiernu farbu okolo okien a bez reklamy little big city.
Reakcia na: Ámos #113269:
tú som bral ako samozrejmosť lebo tú farbu tam používajú aj iný výrobcovia
Musím povedať,že ten druhý je už krajší ako ten čo sa tu skúšal.Má lepší face,ľúbi sa mi viac.
Reakcia na: N/A #113264:
NEMA len iny face.
Reakcia na: gardener #113262:
Ved potom sa nic nestalo ked sa mieto 12m vozov kupovali 9,5 metrove. Respektive ze sa teraz miesto 12m objednali 10,5m SORy. Kedže rozdiel v dlzke medzi Karosov B732 a SOR BN10,5 je len 32,5cm.
A rozidiel v kapacite SORu 9,5 a Karosy B732 je len tych tvojich 10-15 osob.
Apropo,opravujem sa je bielo oranžový
Reakcia na: Ámos #113255:
Sor keď vyrobil prototyp 18m autobusu tak ho testovali na slovensku a aj v čechách.Čakali len na licenciu aby mohli vyrábať prvé sériové vozidlá.Dokonca majú dva vyrobené 18m sory ten druhý má len iný face a je myslím,že oranžový ale nie som si v tej farbe istý musím si ho pozrieť na fotkách keď som bol v čechách.
Reakcia na: gardener #113262:
Urcite ich neodstrani, ale urcite ich zmierni. Ak by mal klbak mensiu kapacitu o 10 osob tak na takej 21tke to za hodinu špičky spravi o 120 osob vyssiu kapacitu. To je ako keby si nasadil o 15m voz naviac. Skutocne mas pocit, ze to nepomoze???
Jednoducho klbovy SOR je dlhsi a teda ma vacsiu kapacitu, ma viac dveri=rychlejsia vymena cestujucich a teda su to dva plusy, ktore konkurencia nedokaze prekonat. Jedine vozidlami CapaCity a MAN ma tiez nejaky dlhsi voz, ale to si aj riadne priplatis.
Dnes sa SOR javi pre DPB ako najlepsia volba. MHD nie je o dizajne a ci sa nam bus lubi alebo nie. MHD je o kapacite, intervaloch, spolahlivosti a nakladovosti dopravy.
Reakcia na: Ámos #113259:
Ako v mojich konštrukciách?

Nič by sa nestalo keby sa namiesto SOR kúpil klbák s kapacitou menšiou o 10 až 15 ľudí. Určite nie si tak naivný a nemyslíš si, že klbák čo má o 10 až 15 ľudí väčšiu kapacitu odstráni tlačenice v autobusoch. Podstata bola, je a bude vždy v prístupe k obnove vozového parku, dopĺňanie počtu vozidiel, údržba na takej úrovni aby autobus mohol kedykoľvek zasiahnúť do premávky a nestál opäť po oprave za týždeň alebo nečakal kým sa nad ním údržbári zľutujú a opravia ho. Tá "väčšia" kapacita a prepočty na metre sú neoklamateľné, však fakty ale tlačenice to neodstráni pokiaľ sa nebudú linky posilňovať aj lepšími intervalmi okrem kapacity autobusov.
Reakcia na: N/A #113253:
Aha ? Takze spolocnost J&T, inak aj Jakabovic&Tkáč, ktorej vlastníkmi sú dvaja Bratislavčania, chodili do školy na Groslingovu, po neuspechu v Cechach sa vratili naspat do Bratislavy. ? Neuveritelne.
Reakcia na: gardener #113257:
Preco by som sa na vozidla nemal pozerat cez dlzku a kapacitu? Ak klbovy SOR aj Citaro budu stat trebars 10 mega tak viem, že pri SORe za rovnaku cenu dostanem vacsiu kapacitu. Ci o klbakoch mame uvazovat len tym sposobom, aby to vyhovovalo v tvojich konstrukciach???

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.