Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #113163:

Myslím si že ano.

Já nevím podle čeho se verze mají porovnávat. Do toho nevidíme ani já ani ty. A typ vozidla BN a NB? No to už je opravdu spíše jen detail. Dokud nebude VŘ přesně definované, nemá smysl dál spekulovat. Pokud se v poptávce budou i nadále objevovat slova typu "porovnatelné" nedopídíme se pravdy nikdo a nikdy a vše bude jen na základě domněnek.

A pak je tu ještě jedna možnost. Někdo se z účastníků odvolá k Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, tendr bude zrušen a bude se muset vypsat jiný i s jinými podmínkami. Viz. problémy u tendru na 720 autobusů pro Prahu, který se vleče už déle jak půl roku.
Reakcia na: S499.1023 #113158:
Vytvaranie si nazoru na cloveka na zaklade verbalnej skusenosti je prave tym najcistejsim. Odstranis tym tzv. beautizmus. Najlepsie si vytvoris nazor na niekoho cez to co hlasa, ako sa sprava a aky je k inym luďom a nie podla toho ako vyzera.
Reakcia na: m@rtin #113161:
myslis, ze ich bolo 100 kusov v rokoch 2005-2007? V kazdom pripade verzie sa podla mna porovnat nedaju. Ani nie kvoli dlzke ale pri 18m vozoch by sa jednalo o verziu NB a SOR vyrabal CNG verziu NB. A to uznaj je rozdiel.
Osobne povazujem za chybu odstavenie SORu, kvoli konkurencii. Evobus, MAN, Volvo vedia, ze nemaju lacneho konkurenta a tak cenu nebudu tak velmi tlacit dole. (moj osobny nazor)
Reakcia na: m@rtin #113161:
Porovnateľný znamená 18m Citybus a 18m Citelis podľa mňa napr. ?
Reakcia na: 810zssk #113149:

To je právě ta otázky, co je myšleno tímto:
alebo porovnatelné. Pod tím si člověk může představit i dvanáctimetrovou verzi.

O tom, že Sor spolu se spol. Ekobus vyrobil 100 CNG busů nepochybuj.
Reakcia na: stevo #113150:

V Praze se pouze každý druhý den sedadla vysávají - lichá ev.č. v liché týdny Pondělí, Středa, Pátek, Neděle a sudá ev.č. opačně.
Čištění pod párou a mokré vysávání probíhá jednou za 14 dní.
Reakcia na: AAA #113152:
pre mna je to neunosne ako 2 dni, tak aj kazde 2 tyzdne, takze sme sa vsetci zhodli, ze tieto latkove calunene sedacky su pre MHD (ak berieme hygienu vazne) ekonomicky neunosne.
Reakcia na: 810zssk #113107:
Hlavne, že toho človeka, čo ho nemáš rád, si ani v živote nevidel.
OFF TOPIC:
V Arada som sa na pútači popisujúcom rekonštrukciu centra stretol s krásnym slovom, ktoré popisuje to, čo sa deje v Bratislave: SEMAFORIZARE ? ? ? .
TOPIC ON
Reakcia na: Ike #113140:
V podstate s diskutovaním súhlasím, ale čo sa týka namyslenosti, škatuľkovania, nadradenosti a hádavosti, tou sa tu vyznačuje práve bwd a aj keď si tisíckrát poviem, že na sprostosti reagovať nebudem, v istom momente pohár tolerancie proste pretečie. Ja na toto fórum chodím práve po rozumné názory, nápady a informácie a nie blbé provokačné reči o tom, akí sú Slováci sedliaci...

Mier ?
Reakcia na: stevo #113150:
To si sa asi sekol, čo si ja pamätám, tak sa hovorilo o 2 TÝŽDŇOCH. 😉
Reakcia na: JamaVOku #113142:
ja viem, ved ja neobvinujem ani vodicov, ani vozovnu, je to skoda, ze sa tu vyskytuju taki ludia, niekedy je mi luto, ze byvam tiez prave v Petrzalke ?
Reakcia na: stevo #113150:
Ale v prahe si to môžu dovoliť... ?
Reakcia na: stevo #113150:
To sa mi zas nechce veriť, že vozy v Prahe jazdia každý druhý deň. Veď to je ekonomicky neúsnosné...
Reakcia na: stevo #113150:
plny suhlas.
Reakcia na: JamaVOku #113142:
a pritom je riesenie take jednoduche. Vyhadzat latkove calunene sedacky a nainstalovat kozenkove alebo gumenne.
Kedy trebalo tepovat sedacky v Karosach (nie BB)? V Karose sa nebojim sadnut aj po bezdakovi, ale v Ikaruse sa bojim sadnut aj ked neviem aki 100 pasazieri predomnou ju pouzili...
Pocul som, ze v Prahe calunene sedacky kompletne cistia kazde 2 dni (cize cele vozy kazdy druhy den nejazdia) a stazuju sa, ze maju na to velke naklady. ved sa ani nechudujem. ale aspon beru trosku vaznejsie hygienu.
Reakcia na: m@rtin #113146:
No vylozit sa to da vseliako. V clanku tu na iMHD sa pise: "Uchádzači musia predložiť aspoň 3 kladné referencie od zákazníkov na ponúkané alebo porovnateľné vozidlá za uplynulé 3 roky (spolu minimálne 100 kusov CNG a 200 kusov naftových autobusov). " - t.j. museli by predlozit refencie na klbove vozidla.. inak sa da len tazko hovorit o porovnatelnom vozidle.

Dalsia vec je ze neviem ci SOR za posledne tri roky vyrobil 100 CNG busov..
Reakcia na: Valec #113144:
Niečo podobné sa začína objavovať už aj v krátkych TAMoch lebo sú to už jedny z najstarších BUSE v BA ak viem dobre... Ale v nich "chýba" len pár lediek.. ?
Reakcia na: Valec #113144:
Podobnu vec som zazil raz na SORe (na L901) a na plynovrakose na 50ke.. zevraj sa to stane ak pred tym bol nahodeny nejaky ciel ktory spravi toto...
Reakcia na: 810zssk #113115:

Já tam ale toto právě nečtu
"Referencie musia byt celkovo na minimalne 100 kusov CNG a 200 kusov naftovych "ponukanych, alebo porovnatelnych""
Já tam čtu, že tam může být reference na jakékoliv vozy + to, že Sor musel dodat někam 100CNG busů + 200 dieslových.
Tam se nepíše, že reference musí být na 100 kusů CNG a 200 kusů dieslových od 3 firem.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.