Popravde ma sklamala prevazne moderatorka. V pozvanke / novinach a i na zaciatku sa pise, ze sa bude debatovat o doprave a nakoniec tu otazku ani nepolozila. Ak by to spravila, dalo by sa pytat i do vacsich podrobnosti.
Moj nazor na Durkovskeho je taky, ze sa do problematiky nerozumie a tak ci tak bude za nim stat niekto, kto ho bude riadit. Je ale jedinou alternativou, pretoze za Sterna sa s MHD nepohne a bude to len druhy Moravcik. Na druhej strane, kedze je v problematike menej znaly, je tu sanca, ze by sa cez neho dali pretlacit dobre projekty, nema vopred vybudovany nazor, preto si asi vypocuje obe strany a potom sa rozhodne.
Ovela lepsie je na tom Benuska, mal som s nim potom po skonceni dost dlhy pokec a fakt treba potvrdit, ze sa problematike rozumie. Ale nikto za nim nestoji, a tak pochybujem ze vacsina bratislavcanov vie, ze vobec nejaky Benuska existuje.
Moj nazor na Durkovskeho je taky, ze sa do problematiky nerozumie a tak ci tak bude za nim stat niekto, kto ho bude riadit. Je ale jedinou alternativou, pretoze za Sterna sa s MHD nepohne a bude to len druhy Moravcik. Na druhej strane, kedze je v problematike menej znaly, je tu sanca, ze by sa cez neho dali pretlacit dobre projekty, nema vopred vybudovany nazor, preto si asi vypocuje obe strany a potom sa rozhodne.
Ovela lepsie je na tom Benuska, mal som s nim potom po skonceni dost dlhy pokec a fakt treba potvrdit, ze sa problematike rozumie. Ale nikto za nim nestoji, a tak pochybujem ze vacsina bratislavcanov vie, ze vobec nejaky Benuska existuje.
Martin Fundárek
Beňuška (nez.) - hovoril vecne, avšak miestami vyhýbavo (odpovedi na otázku, či v komisii hlasoval za víťazný návrh Podhradia, sa vyhýbal tak, že to až bilo do očí).
Ďurkovský (KDH and Co.) - hovoril vecne, ale "školenie" od klubistov u neho príliš závažné stopy nezanechalo. Dokázal síce bez zakoktania zopakovať myšlienku, že treba podporovať električku namiesto metra, avšak na otázku ohľadne problémov Reduty s hlučnosťou a otrasmi najprv čosi motal o "jednokoľajnej obojsmernej trati" a nakoniec z toho vyliezlo niečo v tom zmysle, že on by situáciu riešil zrušením trate, ale občania sa bránia (ak som to dobre pochopil). Takže asi ďalší z tých, čo budú podporovať MHD iba verbálne, ale v skutočnosti ju budú vytláčať z centra:-(.
Stern (SDKÚ so svojím orchestrom) - väčšinu času spomínal na to, čo urobili pre Bratislavu jeho otec a jeho dedo, a čo zostalo, venoval EÚ s leitmotívom EÚ, spasiteľ ľudstva. Chce razantne bojovať proti korupcii, ale jedine vtedy, ak mu niekto dá jasné a nevyvrátiteľné dôkazy. Pokiaľ ide o dopravu, vyslovil objavnú myšlienku, že doprava je problém, ktorý ASI treba riešiť:-):-(.
Turňa (HZDS) - dokázal síce presne pomenovať mestské problémy (o.i., že Bratislava má príliš jednofarebné zastupiteľstvo, ktoré rozhoduje politicky), ale to by dokázalo prinajmenej 30% ľudí v sále. Pokiaľ ide o riešenia, nepovedal nič konkrétne (okrem prikyvovania predrečníkom).
Keď k tomu prirátame, že dvaja z kandidátov (ktorých nebudem menovať) sú podporovaní lobbystickými straníckymi skupinami, ktoré toto mesto úspešne rozkrádali, chytajú ma z budúcnosti mesta žalúdočné kŕče.
Pripomienka pre všetkých: dajte pozor aj na to, koho budete voliť za poslancov. Pretože primátor je síce hlava mesta, ale v dôležitých otázkach rozhoduje mestské zastupiteľstvo hlasovaním. A hoci nás všetci poučujú o tom, že "voliť treba osobnosti a nie strany", v skutočnosti potom "osobnosti" poslušne hlasujú podľa straníckych pokynov.