Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: bohush #111818:
Tak idiotské riešenie SMS lístka som ešte nevidel.
Reakcia na: Peto02 #111804:
Zabudol si napr. pokračovať, že keď tie električky o pol jednej skončia, tak okrem pi/so a so/ne nejde až do rána nič.
Reakcia na: NN #111770:
Taký idiotský príspevok som už dávno nečítal.
Reakcia na: aquila #111709:
Na ETCS level 2 môžu byť intervaly také isté, ako na autobloku. Virtuálne (plávajúce) oddiely sa po skúsenosti s Eschede robiť nebudú.
Reakcia na: luky133 #111690:
Jazdil som so všetkým. Jazdiť s električkou je najjednoduchšie ale najviac na hlavu. Najpohodovejší je jednoznačne trolejbus.
Reakcia na: d3k0 #111688:
Prečo by mal užívateľ N95 liezť na iMHD cez drahší wap, ak môže cez web?
Reakcia na: eraser #111674:
Prosím ťa, Dunčo, netrep psoviny. Martin Fundárek rozumie železnici určite lepšie ako ty.
Reakcia na: eraser #111634:
Samozrejme, že na takej trati NEMUSIA byť rozostupy medzi spojmi minimálne 15 minút. Si nemysli, že keď si z modrogumnej rodiny, tak nás tu budeš oblbovať.
Reakcia na: Solider #111594:
Mimochodom, truľko, v Oradei sú zatiaľ TRI ULF-y a osemdesiat polorozpadnutých T4 a KT4 z ex-DDR. To by sa ti páčilo aj v BA?
Reakcia na: bwd #111870:
Dostávajú ich na vlkm, ako ZSSK, navyše majú od jednotlivých krajín (teda Land - ov) aj dotácie na HDV a vozne, môžeš si to všimnúť napr. v poschodových vozňoch vnútri pri schodoch, máš napísané, že to bolo s prispením Nioederösterreich...
Reakcia na: Solider #111594:
V Rumunsku nepoznajú teplú vodu, ty tĺčik? Si tam boil niekedy?
Reakcia na: Solider #111587:
Zaujímavé, že kopa bohatých nemeckých miest používa čiastočne NP električky. Asi im neradí všeznalá chňapka.
Reakcia na: Solider #111581:
Zaplatíš?
Reakcia na: eraser #111802:
Jednotky 560 sa síce do sprevádzkovania Ten-tunelu samnovoľne rozpadnú a laminátky od toho nebudú ďaleko, ale v ostatných dňoch a týždňoch ZSSK vypísala niekoľko súťaží na nové vozidlá, o.i. aj na elektrické jednotky. Takže možno sa niečo nového dostane aj sem.
Reakcia na: eraser #111560:
Nešlo.
Reakcia na: Majo #111555:
Nahradiť K2 skriňou VarioLF2 je podlé a neslovenské? Pragoimex nemá také dobré mažoretky ako Zpras Znova? Potrebuje vôbec Bratislava nesystémové vozidlo kapacity K2, ktoré má navyše ešte aj iné jazdné vlastnosti, takže negatívne ovplyvňuje chronometráže?
Reakcia na: eraser #111737:
"TEN-T nerieši mnoho, len dopravu prímestkých do BA troma zastávkami v tuneli bližšie k centru" - ja si myslím, že ak k tomu pripočítame ešte nejaké EC (ICE, TGV ?) tak to nie je málo. Množstvo dochádzajúcich sa stále zvyšuje a budú sa zvyšovať aj vzdialenosti.
Reakcia na: Majo #111539:
Vozové skrine VarCB3 sú od jednoho a toho istého dodávateľa ako VarioLF/VarioLF2/VarioLF3. Celé toto zdôvodnenie je LOŽ. Skutočnosť je taká, že NIEKTO v DPB je celý pokakaný z toho, že je elektrovýzbroj na streche.
Reakcia na: ufo #111864:
"Na ÖBB fungujú dotácie, ináč by už bolo dávno ÖBB po bankrote."

Nedostávajú ich cielene na trať Wien - Bratislava, ale rozdeľujú ich tam, kde potrebujú.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.