Kde zmizol clanok o blokovani iMHD z DPB??? Vsimol som si, ze zmizla dokonca aj anketa tykajuca sa tejto veci? To uz cenzura dorazila aj sem, alebo sa nebohodaj DPB spamatalo a blokovanie zrusilo???
Bud konkretny. Pokial by na radialach mala elektricka 100% preferenciu (resp. na novych tratiach, napr. Petrzalka by boli krizovatky mimourovnove) a v centre bola podzemna, aky je rozdiel? Pre tvoju informaciu, metro neznamena ze trat vedie cela pod zemou, existuju dokonca metra ktore nemaju ani meter pod zemou.
Myslím si, že nejaký by sa určite našli. Ku metru - V Prahe hrá metro veľmi dôležitú úlohu už len preto, lebo ísť po Prahe autom je hotová katastrofa, hovorím z vlastnej skúsenosti. Počas dňa ideš bežne hodinu do práce, aj keď ju máš relatívne blízko. Autom sa tam oplatí jazdiť tak po 20. hodine. Prečo toto hovorím? Preto, lebo chcem tým povedať, že v BA žije čím ďalej, tým viac ľudí a ľudia si stále kupujú autá a situácia, že do práve pôjdeš pekne dlho môže nastať čo chvíľa aj u nás. V Prahe využíva veľmi veľa ľudí metro, lebo sa vyvarujú zápcham, križovatkám a pod. a dostanú sa do cieľa rýchlejšie, preto si myslím, že by metro využívalo veľa ľudí a blbosť by to nebola.
Myslim ze by nebolo moc ludi co by muselo prestupovat na autobus. Urcite nie tolko aby sme kvoli nim museli stavat metro co by toto mesto tak povediac zlikvidovalo.
V tom, že je iné, keby metro stále menej, ako električka, lebo okrem neho by sme tu mali stále električky, trolejbusy a autobusy, ale keby stála električka menej, tak by sme potom chodili na autobusy a trolejbusy. A čo plní úlohu NS MHD? Nič? ?
Srovnáváš dva úplně jiné typy vozidel. 14T není špatná tramvaj, jen jezdí ve městech, kam se nehodí. 15T a 14T srovnávat nelze - obě tramvaje plní pro dopravce jiný účel. Je to asi jako kritizovat na polní cestě jízdní vlastnosti Kie Ceed a doufat, že X5 bude lepší.
Lenže metro by stále na tých dôležitejších zastávkach, takže si nemyslím, že by sa všetci vracali späť. Takže väčšina ľudí by bola určite rýchlejšie na mieste určenia.
Sam si to presne pomenoval. Problem nie je v elektricke ale v hustote zastaviek. Co brani medzi jednotlivymi zastavkami elektriciek dat rovnaky rozdiel ako pri metre? Okrem populizmu..
Metro aj keby boli peniaze, tak by plány krížil TEN-T keďže rozostupy medzi jednotlivými spojmi na takej trati musia byť 15min minimálne A postaviť pod Dunajom tunel pre TEN-T a potom ešte pod ním druhý pre metro by bolo treba.
Základná chyba bola, že informácie o projekte TEN-T sa dostali vôbec von, lebo takto sa na magistráte v DPB budú odvolávať na riešenie dopravy na TEN-T keď im dojde dych. Železnice by aspoň mali mať rozum a povedať, že TEN-T je projekt absolútne nezávislý na MHD a taktiež ani neni nejak stavaný na MHD, keď už tak maximálne na prímestské vlaky a BODKA
Keby to tak bolo...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bwd
Na túto volovinu si ako prišiel??? Prečo by mali byť rozostupy "15 minút minimálne"?