Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Sak ho zase za to nezozerte.
Reakcia na: oxyz #111537:
clovece ty mas kolko rokov? doterajsie K2S boli modernizacie K2 s tym ze sa na nich menilo skoro vsetko okrem vozovej skrine a neviem coho este, najnovsie K2S 7126 a vyssie maju aj vozovu skrinu novu, takze de facto je to uplne nova elektricka. nabuduce nez zadres nejaku kravinu aspon si nieco nastuduj ?
Reakcia na: oxyz #111537:
Prepáč kolega, ale vyznáš sa do toho ako ja do mikrochirurgie oka...
Reakcia na: Zvero #111533:
ta odpoved sa da pochopit aj inak. Ani vedenie nie je spokojne s pracou dielni, ale tak ako pri vodicoch je problem s ludmi. Menej ludi bude znamenat vyssie platy a teda aj vacsi doraz na kvalitu prace.
Reakcia na: aquila #111534:
No oficiálne je to modernizácia s použitím novej vozidlovej skrine, ale snáď Ti netreba vysvetľovať, čo to znamená. Prečo nie sú nízkopodlažné? Lebo Pars nič také neponúka (iba K3 je NP) a vo výberovom konaní nebola podmienka, že musia byť nízkopodlažné. Ale keby výberové konanie vyhral napr. Inekon s VarioLF2, tak by NP boli, ale to by museli ponúknuť lepšiu cenu.
Reakcia na: Zvero #111533:
Záhradník to ani nejak nepotrebuje vedieť. Treba mu úmyselne dosrať nové auto a potom mu ho odovzdať neopravené ? A povedať mu po oprave "Mali sme viac práce so starými vozidlami" (fucka) ?
Reakcia na: aquila #111534:
... no k2s su modernizovane k2...neni to nahodou len tak, ze maju novy interier, obal a neviem.. menil sa aj motor???
Reakcia na: kecho #111517:
Tá otázka bola položená s dovetkom "však tam sám bývate tak to poznáte" či tak nejak. Pokiaľ viem, tak z KV môžu ísť do Dúbravky a tam na 20, ktorá v smere z DNV by mala byť prázdnejšia keďže ľudia idú do DNV poobede a na nákupy sa ide väčšinou poobede. KV má eliny v rámci možnosti po celej električkovej sieti. Linku na HL.ST. a napriek tomu furt otravujú s električkou na Hlavnú stanicu! ? Ovisište si môže trúbiť o spoj na smiešne vzdialené Šafko tri roky, na tak smiešnu vzdialenosť kde by stačili 3 až 4 vozidlá musia prestupovať ako spodina.
Reakcia na: Martin Fundárek #111588:
Suhlasim.
Reakcia na: N/A #111532:
trochu viac čítať by ti tiež asi nezaškodilo: "Po náročných funkčních zkouškách i zkušebním provozu u vybraných zákazníků budou oba autobusy zavedeny do sériové výroby v průběhu roku 2007." by web sor.cz okrem toho, kde som písal, že ich vyrába hromadne? ?
Reakcia na: aquila #111534:
Majú nove kasne... viac nech povedia tí, čo sa do toho rozumejú.
tie "nove" K2S su ozaj nove stroje, ci reko ? ci ako to je ? ked su ozaj nove, tak preco preboha neobjednavaju aspon ciastocne nizkopodlazne ?!? resp so strednym nizkopodlaznym dielom
Na margo online rozhovoru so zahradnikom: Velmi trefna otazka od Mike-a na margo prace ustrednych dielni. Uz horsie to je s odpovedou. Zahradnik evidentne nevie ako je to s odstranovanim poruch. Je predsa uplne jedno ci mam v garazi 2 alebo 16 rocny voz, ak je na nom porucha, musia ju odstranit. A oni neodstranuju. Takze treba tlacit nie na samotnych mechanikov ale v prvom rade na ich sefov - vozmajstrov a inych.
Reakcia na: Majo #111572:
Mimochodom to linkové vedenie čo som prezentoval je skoro to isté čo tr3mp-ho návrh. Len som tam prehodil trasy dve, zriedil intervaly na troch linkách (Zlaté piesky a ŽST Nové Mesto a Hl.st) a potom navrhol premávku 3xT a nič viac. Takže kritizoval si tie 3xT alebo linkové vedenie, ak linkové vedenie tak rovno môžeš nadávať na tr3mp a môžeš ísť vieš kam, lebo drvivá väčšina ľudí ten návrh schvaľuje. ?
Reakcia na: kecho #111531:
wow ty zijes v buducnosti? odkedy SOR vyraba klby? alebo vyrobene 2 prototypy je spustena vyroba ? clovece ty kde zijes, trosku menej kritizovat a trosku viac rozmyslat by ti nezaskodilo...
Reakcia na: Majo #111595:
Nám tá stovka dožije preto tak rýchlo lebo sa na električky z vysoka sere, tak ako teraz na busy. Keby sa už teraz ročne dodalo 10ks nových električiek (zdôrazňujem komplet nové, nie modernizované typy z minulých desaťročí) tak by to nebol taký problém. Ak náš čaká to isté s električkami čo autobusmi tak zbohom celej električke v BA. Lebo zohnať peniaze na 200ks električiek neni jak na autobusy, plus si k tomu prirátajme, že DP si opäť nájde vyvoleného výrobcu na ktorého bude čakať. Pokiaľ viem tak Solaris má záujem vyrábať električky a ak takéto dačo začne aj SOR a táto háveď tu bude, tak BA sa môže premenovať rovno na SOROVO (celkom podoba s KOSOVO, rovnaký bordel ? ? )
Reakcia na: Sati #111520:
jasné - pripravovať tender 17-18 mesiacov je tuším svetový rekord... a keby sor nezačal vyrábať vlani kĺby, bude s apripravovať ešte ďalej...
Reakcia na: Majo #111586:
Kedy nastane elektrickova apokalypsa? Preco maju odist vsetky narazovo?
Reakcia na: djscorpion #111583:
Keď teda nemáme, (čo plynie z tvojej otázky) tak načo to Záhradník furt sľubuje a potom nám sem dojde modernizovaná vysokopodlažná klasika minulých desaťročí? ?
Reakcia na: Zvero #111600:
To trvanie na dokladnom vycisteni vozidla po jazde sa tyka aj sedadiel? Pretoze nepozorujem ziadne zlepsenie na zasratych sedadlach v Ikarusoch ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.