Keď teda nemáme, (čo plynie z tvojej otázky) tak načo to Záhradník furt sľubuje a potom nám sem dojde modernizovaná vysokopodlažná klasika minulých desaťročí? ?
Takže pre unifikáciu sa do Krasňan budú donekonečna kupovať K2S? To je mi ohromná logika. Takže nemôžeme mať K3 aby bol vozový park unifikovaný. ? Takže nemôžeme mať ani nič inšie ako to čo máme, jo, tak si to myslel? ? A v Brne hneď vymenili všetko za K3, že aby mali unifikovaný park ?
Ok ty mudrlant, tak vymysli dačo lepšie ako je môj návrh a toto tiež hnedé zakrútené čo je TERAZ, tých 13 liniek odvšadiaľ všade s vynikajúcim intervalom!
Re http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6106 :
"Dopravnému podniku i magistrátu sme pred týždňom adresovali otázku, či takéto riešenie predpokladal aj pôvodný projekt, resp. z akého dôvodu je trať postavená takto. Ani DPB ani magistrát nám však doteraz odpoveď na túto otázku ani po urgencii nezaslali."
- Zákon o slobodnom prístupe k informáciam je pre pánov z DPB a magorstrátu hajzlopapier? ? ?
Ten špeciálny lístok potrebuješ len na to, aby si sa mohol medzi 9:00 a 18:00 voziť zadarmo všetkými prostriedkami VHD v zóne 100. Na vstup, alebo na jazdu historičákmi nepotrebuješ žiadny extra lístok (pamätné ale vydávajú sprievodcovia vo vozidlách) ani €.
Chcel by som sa spytat, nebol niekto niekedy na Tramwaytagu vo Viedni?Potreboval by som vediet, ci potrebujem ten specialny listok na to aby som sa mohol vobec zucastnit, alebo ho potrebujem len na to, aby som mohol absolvovat okruzne jazdy tymi historickymi elektrickami, ci len na to aby som sa tam vyhodnejsie dostal?nevedel by mi niekto poradit?Dakujem.
DOD hodnotím veľmi kladne, do budúcna pre veľký záujem možno bude treba zvýšiť kapacitu pre vozidlá na prehliadku areálu (prešporáčik a Cabrio nestačili, na zastávke bol nátresk).
Negatívum, ktoré som ja objavil boli chýbajúce informácie o nástupišti, z ktorého odchádzala X63 na Hlavnej stanici. Aj ja som dlhšiu dobu blúdil a čakal, kde mi pristaví vozidlo tejto linky.
jeden ešte lepší - "Autobusy sa mali zakupovať pravidelne, každý rok časť flotily. To, že sa tak nerobilo nie je zodpovednosť súčasného manažmentu. Naša úloha je tento zlý stav riešiť. " čo teda robil od apríla 2007, keď stále nie sú nové kĺbové busy? či vlastne čakal na sor, sorry...
k Pombaru od Wolfa - "901tka sa snáď najdiskutovanejšia linka DPB. Chceli sme ňou ukázať trend a to sa podarilo....Možno po čase Wolfsthal prevezme iný dopravca." to sa im ukazujú trendy z verejných financiií... ?
a rajka - "spoj do Rajky perspektívne určite bude, ale neviem, či to bude priamo prevádzkovať DPB."
niečo pre voličov - "občania (Karlsdorfu) požadujú napojenie na Tesco v Lamači" priame napojenie na tesco kamenné im nestačí?
a niečo z vnútra DPB, prezradené samotným najvyšším, takže to ťažko zhodia na niekoho z firmy - "Tapacírované sedadlá sa ťažšie čistia, ale nie je dôvod, aby sme ich nečistili. Zabezpečuje to externá firma a riadne im za to platíme."
po logu ďalšie vyhadzovanie peňazí: "Minulý týždeň sme v Predstavenstve schválili súťaž na dodávku rovnošiat pre vodičov. Do konca roka budeme mať prvé sady uniforiem. Podľa mňa budú veľmi vkusné a dúfam, že sa vodičom budú príjemne nosiť."
a na záver - Neverending story: "v polovici septembra vyhlásime veľký medzinárodný tender na 240 kĺbových busov."
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
igi151