Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zakaznik #110871:
To úplne súhlasím, ale zároveň aj verím, že BTS to zvládne. Zvládli tohtoročné MS vo futbale. Pretože VIE kapacitne nestačila, tak pristávali aj v BTS. Museli síce odstaviť jednu dráhu a použiť ju ako stojánku pre lietadlá, ale letisko na týchto majstrovstvách skutočne len zarobilo.
Problém by ale mohol byť s dopravou z letiska. Jedina linka 61, ktorá tam premáva ma dosť biednu frekvenciu a ľudia sa tam tlačia. Pravidelne túto linku využívam, tak hovorím z vlastných skúseností. Kým pred 8 rokmi mala linka v hlavnej špičke frekvenciu každých 8 minút, ráno dokonca každých 6 minút, cez víkend každých 17 minút, tak dnes cez špičku je to len každých 15 minút, ráno každých 8-12 minút, cez víkend každých 20 minút. Veď to je úplná hanba! Kompetentní by si to mali čo najskôr uvedomiť, lebo už včera bolo neskoro. Za tých 8 rokov sa postavil Avion (Hypernova a Ikea) a počet prepravených cestujúcich z BTS stúpol z necelých 200 tisíc na vyše 2 milióny ročne, čo je niekoľkonásobný nárast. A výsledok - počet denných spojov linky 61 za tú dobu len a len klesal. Smutné. Letisko má byť bránou turistov do nášho mesta a krajiny, ale kompetentní v DPB to stále nepochopili.
Reakcia na: PVo #110870:
No ale pri príležitosti zvýšeného prílevu cestujúcich počas MS sa bude musieť zase nejaký stan na Letisku Štátnej Národnej Zlatej Sliepky postaviť. ?
Reakcia na: zakaznik #110869:
Neviem o akom stane to hovoris, na mieste medzi pril. terminalom B a odletovym terminalom uz davno ziadny stan nestoji, ale stavia sa tam prepojovaci objekt medzi terminalmi, ktory ma byt uz v septembri hotovy.
Reakcia na: hoppusmark01 #110798:
Akú má výhodu hala pri letisku? ŽIADNU. Aké percento ľudí priletí na zápas MS tesne pred začiatkom - bez toho, aby prišlo do hotela najprv, alebo prezrelo centrum? Priletí viac fanúšikov cez Flughafen Wien alebo cez Stanové BTS?
Reakcia na: S499.1023 #110862:
obavam sa ze dnes, v dobe internetu, nieco ako "termin noveho CP" straca na aktualnosti... istotne ked som jazdil vlakom podla knizocky s CP vsetkych vlakov v celom ceskoslovensku, bolo by hybat odchodmi pocas platnosti tohtorocnej knizocky nanajvys nevhodne ? ale dnes, sa obavam ze 99% cestujucich mimo dochodkoveho veku jazdi podla CP ktore si vyhlada na internete, a tak je uz menit CP len raz za rok pri vydavani novej knizocky nieco nepotrebne..
Reakcia na: S499.1023 #110862:
Na rýchlosť 160 km/h hlavne nie je traťové zabezpečenie na to určené.
Reakcia na: luky133 #110706:
Kúpou električenky cez internet sa DPB vyhrážal už takmer toľkokrát ako rekonštrukciou tunela. Neuverím kým to nespustia.
Reakcia na: S499.1023 #110694:
No ak by to bola výhodná kúpa, tak nevidím dôvod prečo nie - kúpiť a polovicu z ušetrenej sumy poslať nejakej protivládnej organizácii. 😉
Reakcia na: kubik #110691:
To píšeš na základe niekoľkotýždňovej prevádzky v Púchove, alebo s nimi máš viac skúseností?
Reakcia na: S499.1023 #110860:
to ma tesi a je to mile.
Reakcia na: Ámos #110820:
vôbec nejde o to. Ide o to, že akákoľvek iná, menej ignorantská firma ako Zločinecká Spoločnosť by kvôli ukončeniu stavebných prác nehýbala s odchodmi vlakov inokedy ako v termíne nového CP. Len títo momoti sa musia "pochváliť" zrýchlením. Tých 9-18 minút je inak len výsledok ukončenia výluk, nová traťová rýchlosť ešte nie je schválená.
Reakcia na: 810zssk #110857:
to je pravda, ale nie som si istý či to je rozumné riešenie. Bude to chodiť len cez špičku alebo celodenne?
Reakcia na: hoppusmark01 #110814:
Môj ty bože, chovanci v istom ústave v Sučanoch, kde robí kamarátka majú podobné predstavy...
Reakcia na: Mike #110811:
Ale hrát to rolu, hrát to VEĽMI podstatnú rolu. Len tak mimochodom, na tej trati bude aký zabezpečovač, že sa tu porovnáva s Karlsruhe? Indusi?
Reakcia na: AAA #110807:
Rýchliková laminátka odpovedá, že možné je všetko, len nevidí dôvod takýto súbor p94ovín platiť z peňazí nás všetkých. Žiadny profil električkovej koľaje neexsituje, rozdiel je v profiloch kolies, rozkolí, šírke obruče, úklone...
Reakcia na: pepke #110856:
Pozri sa na to takto. 78cka musela mat v sucansej predlzeny interval (lebo zapchy). Aby Dolne Hony neprisli o spoje, zaviedli sa nove spoje 78 iduce len po Astronomicku. Tie su oznacene ako 178.
Reakcia na: 810zssk #110848:
negatívne ovplyvnená od centra? myslím, že 67 a 87 nemajú s centrom nič, a ak ide o 78, tak ráno (smer centrum) bude 178 v zápche rovnako ako 78. Poobede (smer Dolné Hony) je možnosť okrem 78 využiť 87 a ten zvyšok trasy obsluhujú trolejbusy (a myslím že väčšina tam bývajúcich využíva práve tie). Tak je to také nutné?
Reakcia na: Mike #110847:
to by sa teda mohli, lebo to je dosť čudné...ale tak keď to bude na znamenie, tak v pohode.
Reakcia na: Peon #110853:
Sak co by si tam chcel opravovat. Zdvihnes motor na povodne miesto, prisrobujes a hotovo. ?
Reakcia na: Mike #110852:
Aha, tak to vážne tú 3031 po vypadnutí motora tak rýchlo opravili? Som myslel, že pôjde do šrotu... A s tými krátkymi plyňákmi samozrejme súhlasím.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.