http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6089
- slušná firma by cestujúcich neobťažovala zmenou trasy, ale by nasadila autobus po rovnakej trase. To by bolo asi ale bárs zložité, predpokladám. ?
- slušná firma by cestujúcich neobťažovala zmenou trasy, ale by nasadila autobus po rovnakej trase. To by bolo asi ale bárs zložité, predpokladám. ?
PVo
Problém by ale mohol byť s dopravou z letiska. Jedina linka 61, ktorá tam premáva ma dosť biednu frekvenciu a ľudia sa tam tlačia. Pravidelne túto linku využívam, tak hovorím z vlastných skúseností. Kým pred 8 rokmi mala linka v hlavnej špičke frekvenciu každých 8 minút, ráno dokonca každých 6 minút, cez víkend každých 17 minút, tak dnes cez špičku je to len každých 15 minút, ráno každých 8-12 minút, cez víkend každých 20 minút. Veď to je úplná hanba! Kompetentní by si to mali čo najskôr uvedomiť, lebo už včera bolo neskoro. Za tých 8 rokov sa postavil Avion (Hypernova a Ikea) a počet prepravených cestujúcich z BTS stúpol z necelých 200 tisíc na vyše 2 milióny ročne, čo je niekoľkonásobný nárast. A výsledok - počet denných spojov linky 61 za tú dobu len a len klesal. Smutné. Letisko má byť bránou turistov do nášho mesta a krajiny, ale kompetentní v DPB to stále nepochopili.