Hej budapeštianska linka #1 je super - čo sa prístupnosti týka - i čo sa designu staníc týka, ale dostať sa do nej napr. kočíkom či kufrom na kolieskach už nie až taký zážitok.
"To, ze elektricka v podzemi nebude spomalovana situaciou na krizovatkach, to tu nikomu nedoslo? Nie ze by to odovodnovalo cele to zakopanie elektricky do podzemia, ale mam dojem, ze tento faktor tu akosi nikomu nedosiel. "
Ale došiel (citát z môjho príspevku):
"konkretne na tejto radiale je iba jedna vacsia krizovatka (Ruzinovska-Tomasikova), takze skratenie jazdnej doby elektricky by bolo minimalne.."
To, ze elektricka v podzemi nebude spomalovana situaciou na krizovatkach, to tu nikomu nedoslo? Nie ze by to odovodnovalo cele to zakopanie elektricky do podzemia, ale mam dojem, ze tento faktor tu akosi nikomu nedosiel.
A ad faranie do podzemia: Viezol si sa linkou 1 budapestianskeho metra? Patnast schodov a si z ulicnej urovne v metre. Vzniklo tak, ze sa vykopala na ulici diera, zastresila sa a po tej streche dnes jazdia auta na Andrassy ut.
No z casti je pravda, ze tie nase elektricky (hlavne teda T3) uz pekne teda nie su, moderne uz vobec nie, takze mozno tu trat chceli dat do podzemia preto, aby sme sa za ne nemuseli hanbit ?
Ja som zase cestoval len dve zástavky a to hlavne v zime lebo peši by sa tam dalo len ťažko odstať bez obchádzky a tak som vždy zbytočne platil za dve zástavky za lístko na 10min a predplatený lístok by stál ešte viac keď som to prepočítal, ale teraz mi to je už jedno lebo už budem cestovávať do mesta každé ráno... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max