Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #109405:
"...je ale opačný extrém..."

Nehovorím o extrémoch, ale o tom, že chronometráž má byť spravená tak, aby k tým extrémom nedochádzalo. Samozrejme tam, kde sa dajú očakávať v premávke zápchy, musí zohľadňovať aj túto možnosť.

Ja hovorím o tom, že v Bratislave každý naháňa čas, čím stúpa nervozita, jazdí sa hekticky, zbytočné "raketové rozjazdy" trolejbusov s následným prudkým brzdením, ktoré niektorí Š... schvaľujú k tomu chaosu prispievajú. Je zaujímavé, že aj v Bratislave som už veľakrát s niektorými vodičmi zažil pokojnú a v rámci daných podmienok príjemnú jazdu, bez "raketových rozjazdov" a brzdení, bez naháňania cestujúcich vyzváňaním na zastávkach, pri tej istej chronometráži a dopravnej zaťaženosti, ako s inými vodičmi, ktorí napriek "raketovým rozjazdom" stále nestíhali.
Reakcia na: bwd #109402:
Viezol si sa už niekedy trolejbusom v Salzburgu? Tam ti vodič pekne ukáže "čo ten agregát dokáže" ale zároveň nemusí "po pár metroch zase divoko brzdiť, pričom cestujúci majú vo vozidle problém udržať". Tam sa jazdí svižne a pritom bezpečne. A presne toto od jazdy trolejbusom očakávam.
Reakcia na: Vladimír #109405:
zavsetko hovori L21 na useky medzi Stefana Kralika a Mokrohajska... v lete je to dost otrava trepat sa 50kmh na ceste kde to autobus moze bezpecne rozbehnut na 80kmh
Reakcia na: bwd #109402:
"Porsche-vodičov" ohrozujúcich bezpečnosť cestnej premávky a pohodlie a bezpečnosť cestujúcich v MHD rozhodne neschvaľujem. Neodôvodnené "šuchtanie sa" vozidlom 30-kilometrovou rýchlosťou na dlhom rovnom medzizastávkovom úseku, len aby neodišiel zo zastávky skôr je ale opačný extrém, ktorý tak isto z MHD vypudzuje ľudí. A MHD by mala byť atraktívna.
Reakcia na: S499.1023 #109399:
DPMP ako DPMP ? v obouch zemích stejná rychlost ? Môžeš konkretizovať, akú rýchlosť si pod pojmom sopeľ po deke predstavuješ, prosím ťa? ?
Reakcia na: S499.1023 #109399:
"...šialenými chronometrážami, takže vodiči trolejbusov s výnimkou šotobrigádnikov sa tam ťahajú ako sopeľ po deke..."

Choďte už niekam s tým vaším naháňaním času v mestskej doprave! Trolejbus tu nie je na to, aby jeho vodič ukazoval, čo ten agregát dokáže! Je na to, aby cestujúcich pohodlne a príjemne, pritom primerane rýchlo odviezol z bodu A do bodu B. Neukojení vodiči a niektorí (ako napríklad Š499.1023) toto nechápu. Ja zase nechápem, aký význam má, keď sa trolejbus rozbehne na plné gule, aby po pár metroch zase musel divoko brzdiť, pričom cestujúci majú vo vozidle problém udržať sa na nohách, pokiaľ nesedia a nedržia sa zubami-nechtami tyčí???

Chronometráž má byť urobená tak, aby takéto excesy nevybúrených vodičov brzdila. Keď chce niekto takto jazdiť, nech si kúpi Porsche, alebo nejaké iné žihadlo a v súkromí nech ci tak jazdí. Ja ako cestujúci sa chcem odviezť v mestskej doprave bez stresu a poletovania po vozidle!
Reakcia na: Ike #109400:
ale maju aj elektromotory prevodovky.... http://electroauto.sweb.cz/tech_parametry_cars.html (napr cislo 10)
Reakcia na: S499.1023 #109398:
nie nie... seriova... je to Volkswagen Golf z roku 1996... Volkswagen v nemecku (podla chlapika) vyrabal v rokoch 1996-1998 Golfy na elektrinu pod nazvom CityStromer...
Reakcia na: Papyr #109395:
Práve naopak, trolejbus so svojou raketovou akceleráciou môže byť pohodlne rýchlejší. Povedal by som, že v takom Solingene aj bude. Paradoxné sú Pardubice s luxusným vedením ale šialenými chronometrážami, takže vodiči trolejbusov s výnimkou šotobrigádnikov sa tam ťahajú ako sopeľ po deke...
Reakcia na: Ike #109396:
We´re soory, this video is no longer available ? . To bola nejaká domáca výroba? To by zachovanie prevodovky vysvetľovalo.
Reakcia na: S499.1023 #109374:
Ale isteze je to pre turistov a nie pre miestnych, ktori vedia linky a obcas aj odchody spamati. Lenze i mne osobne sa obcas stalo, ze ma visibility of network prilakala.

Urcite poznas konecnu Mexikoi ut. Boli sme tam v juli s Vladimirom. Trosku stranou od konecnej elektriciek a vlezu do podzemky je cestny most a na nom DROTY pre trolejbus 🙂 keby tam neboli, nebolo by ma napadlo ist sa pozriet na zastavku, kedy co odtial kam pojde. Uznavam ovsem, ze sme v Budapesti boli za cielom sotousenia, ze nie sme typicky turista a uz vobec nie typicky pravidelny pouzivatel.
Reakcia na: hoppusmark01 #109377:
Nizsia priemerna rychlost trolejbusu v BRATISLAVE nie je fyzikalnou vlastnostou trolejbusu. Nikde nie je pisane, ze trolejbus musi byt pomalsi. Lenze ked v BA zapocitavate do priemeru aj rozne dialkove autobusove linky, ktore si to mimo intravilanu (alebo vnutri intravilanu po dialnici) svistia 80-kou, na druhej strane rychlost trolejbusu je u vas limitovana paskvilnym Parovodnym vedenim, tak sa necuduj, ze priemerne rychlosti vyjdu take, ake vyjdu.
Reakcia na: Ike #109392:
Prečo by sa v elektromobile radilo? Máš pocit, že vodič trolejbusu mieša zlosovacím zariadením?
Reakcia na: Ámos #109376:
Už sa na tom pracuje...
Reakcia na: Ámos #109388:
ja som kdesi na youtube videl reportaz o jednom volkswagen pole na elekrinu... bol to jediny model v cechach a pod ECV mal umiestnenu zastrcku... MPR bola 100kmh a dojazd 180km... vodic sa stazoval ze potrebuje otackomer, lebo auto je tiche a nevie kedy ma preradit podla zvuku ?
Reakcia na: S499.1023 #109390:
hmm... lebo vybracie a ich vplyv na unavu materialu?? Alebo, ze by nie?
Reakcia na: Ámos #109381:
Prečo by mal byť rozdiel v životnosti úplne rovnakého vozidla Irisbus Citelis 18 1B v závislosti od toho, či je tam namontovaný elektromotor alebo diesel?
Zabudnite už na tento obľúbený argument z čias porovnávania masívnej rámovej 9Tr a ľahučkej panelovej poddimenzovanej ŠM11.
Reakcia na: hoppusmark01 #109377:
Papyr hádam dosť jasne napísal, že je tam VŠETKO.
Vodiči trolejbusov, pokiaľ je mne známe, vyšší plat ako vodiči autobusov nemajú. Ani to nemá logiku, prečo by niekto mal mať vyšší plat za jazdenie s trolejbusom, čistým, vykúreným, ľahšie ovládateľným, bez cvičenia so zlosovacím zariadením, bez tankovania nafty a dolievania oleja a vody? Kto by potom jazdil s autobusmi a prečo?
Za mojich čias mali dokonca vodiči trolejbusov plat nižší než vodiči autobusov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.