for all:
Moze mi prosim niekto ozrejmit vyskyt vozidiel MAN s Viedenskymi a BB poznavacimi znackami? Hlavne tie MAN su zapozicane, alebo su uz vo vlastnictve DPB? Po dlhsej dobe som v Bratislave, tak by som rad o tomto nieco vedel. Budem Vam vdacny. A dakujem! ?
Dobré chrapúňstvo keď ešte aj rádio robí reklamu IAD, resp. zastáva jej bezhlavé užívanie a ešte kydá na bus pruhy, namiesto toho aby nabádalo k používaniu MHD a zmiernenie tak zápchy v meste. Je jasné kam speje logika nielen u verejnosti ale dokonca tam kde majú možno myslenie verejnosti ovplyvniť! ? ?
Ružinov ostáva X14, súvisí to s BID tak, že NAD t-busy bude mať označenie ako X44, X47, X60, X72, podľa t-busov ktoré majú byť 44, 47, 60, 72,... (je to aj v PDO BID.)
ďalej nový kódovník s označovaniami NAD vyšiel pre doterajšie chaosenie dispečerov zvyčajne pri operatívnych výlukách a pre dlhodobú nízku úroveň vodičov ovládania palubákov. Kódy pre X-linky do BUSe sa zmenili zo 700 na 800, čo tiež súvisí s BID.
X1 sa nahradila X12, lebo ani električka l.č. 1 už nejazdí celý čas po nábreží po Šafko ako pôvodne, teda X1 by ju mala po správnosti kopírovať iba po tunel. Takto vlčák uvidí X12, aha to ide na Šafko/aspoň pod Most.
Re #109993 Martin Fundárek: Bus bude X2 a električka 2.
"Tam sú viac či menej viditeľné o. i. aj politické tlaky"
To, pochopiteľne, platí aj na druhej strane - je viditeľná snaha všetko zabetónovať (=podpísať zmluvy) ešte do skončenia funkčného obdobia.
Ako takéto konkrétne označovanie "X-liniek" súvisí s BID? To linkové označenie "X1" sa šetrí na nejaký nový, tajný účel? ☺
A na Ružinovskej radiále bude autobusová NAD už navždy X14? A autobusy namiesto trolejbusov na Palisády budú X7 alebo X17? A Koliba zostáva pre NAD X13 či čo to bolo?
Re #109989 intony: Jaj, ešte ma zaujalo, že boli označené "33" namiesto "133". Čo je toto za poriadok? ?
Re #109991 Peon: Heh, C h a t á m je nadávka? Resp. "p r i C h a t á m o v i? ?
Čiže myslíš, že riešenie "X12+133" bolo pre cestujúcich z Karlovej Vsi (myslím celú Karlovu Ves) lepšie ako alternatíva "X1+X4"?
Re #109986 intony: Naozaj? Skúsim si najbližšie lepšie všimnúť, kde v Dúbravke a Karlovke sú ešte terčíky X1 a kde už X12. ?
Re #109989 intony: Nemala pri tej výluke náhodou oficiálne stáť (nie iba na znamenie) aj ****támovi, na Lafranconi a pri Botanickej záhrade? Ale aj ja som išiel takou, ktorá niektoré z týchto zastávok jednoducho vynechala (v smere na Dlhé diely). ?
To vetvenie je najväčšia nevýhoda návrhu, nerozumiem, ako sa to tam mohlo dostať ?
Výsledkom bude dvakrát dlhší interval medzi spojmi v centre ako na periférii, čo zvlášť v mimošpičkových hodinách nebude nič príjemné.
Celý tento návrh je dôsledok toho, že sa mesto snaží využiť transeurópsku železničnú trať na riešenie mestskej dopravy (čo by ešte zlé nebolo), tým však, že spojí dve vetvy dvoch trás NS MHD a zvyšné dve vetvy spojené do jednej, však už nedokážu rovnako kvalitne pokryť centrum mesta (keďže doteraz platný návrh okruhu sa takto spraviť nedá).
Keď už chcelo mesto silou mocou zapájať trať Filiáka - Petržalka do systému MHD, mohlo to spraviť napr. takto:
A Dúbravka - Kamenné nám. - Autobusová stanica - Mlynské nivy (touto ulicou až po križovanie s Bajkalskou)
B Janíkov dvor - Einsteinova - Hlavná stanica - Trnavské mýto - Ružinov (existujúca trasa, akurát prechod Dunaja mostom)
C ŽST Petržalka - Einsteinova - Autobusová stanica - Trnavské mýto - Predmestie - Rača
Prestupné stanice: Kamenné nám., Einsteinova, Autobusová stanica, Trnavské mýto
(Možno by sa dalo zvážiť vedenie niektorých vlakov aj v smere Janíkov dvor - Einsteinova - Autobusová stanica - Trnavské mýto - Predmestie)
Ale zrejme je to aj tak jedno, ak budeme postupovať v duchu najlepších bratislavských tradícií, nebude sa budovať aj tak nič. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
ďalej nový kódovník s označovaniami NAD vyšiel pre doterajšie chaosenie dispečerov zvyčajne pri operatívnych výlukách a pre dlhodobú nízku úroveň vodičov ovládania palubákov. Kódy pre X-linky do BUSe sa zmenili zo 700 na 800, čo tiež súvisí s BID.
X1 sa nahradila X12, lebo ani električka l.č. 1 už nejazdí celý čas po nábreží po Šafko ako pôvodne, teda X1 by ju mala po správnosti kopírovať iba po tunel. Takto vlčák uvidí X12, aha to ide na Šafko/aspoň pod Most.
Re #109993 Martin Fundárek: Bus bude X2 a električka 2.