Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Emo #109792:
Ty si úplne mimo alebo si debil. Aktuálne je reč o Eure. Na to sa odvolávam a na nič iné. Neni to síce len čiste o Eure ale aj o snahe sa čo najviac nabaliť zo strany predajcov.
Reakcia na: Sati #109793:
mne ide o tie 92, ktoré chodia poobede v 20 min. intervale a sú VEČNE prázdne (Patrónka - VW). Či chceš mi povedať, že sú plné? 😕 Mimochodom, v piatok som šiel práve tou 92, čo má 5 min. interval (12:40 z Dolnozemskej) - dokopy nás tam bolo tak 10 a k VW (teda ja som šiel ku ŽST DNV) sme šli 3 (!!) cestujúci.
Reakcia na: Emo #109790:
to hej, ale malo by to byt riesene legislativne... co ak sa tak stane nehoda?

a vodic (je jedno ci IAD, alebo MHD) by sa mal v prvomrade riadit znacenim a vyhlaskou a nie predpokladom... 🙂 hoci je to tazke v BA podmienkach:)
Aký bol dôvod na zmenu výlukovej konečnej 212 v 3. etape?
Možná preplnenosť obratiska Ružová dolina, nespokojnosť vodičov, alebo niečo iné?
Reakcia na: pepke #109734:
takze dve narvane 92 ktore idu za sebou v 5 min intervale je pre teba douvod ju rusit.
Tym vasim zmyslanim mozete zrusit polovicku liniek a budes mat hned potrebny pocet vodicov a aj kapacitnych vozidiel
Reakcia na: lampash #109703:
Keď sa bude dakedy o 20 rokov niečo zdražovať, aj vtedy hodíš vinu na zavedenie Eura? ?
Reakcia na: 810zssk #109746:
No hej. Ale v centre na to nemáš miesto a niekde na periférii by to vyzeralo čudne. Takže je to naozaj skôr sci-fi. ?
Reakcia na: Ike #109712:
"v podstate ide o anomaliu a ten autobus ma tak "prednost" ako ja na luke v strede lesa pred autom ktore sa tu vyskytne... proste autobus je niekde, kde sa s nim v zakonoch nepocita a malo by to byt osetrene znacenim..."

Malo. Veď, keď sme sa o tom vtedy pred niekoľkými rokmi bavili, tak ten, ku ktorému sme došli, bol dosť nejednoznačný. Ale zas, určitú logiku to má. Keď vidím autobus na koľajniciach, môžem predpokladať, že ide o NAD. Druhá vec je, že za volantom toho busu môže byť šofér, ktorý nevykonáva žiadnu NAD a len drzo predbieha kolónu.
inak co sa reko hlavnej stanice, IPR & co .. tak keby mesto nebolo hlupe, tak sa mohli dohodnut so ZSR tak ako to povodne ZSR chceli, ze z filialky chceli urobit hlavnu podzemnu stanicu, ktora by bola situovana o dost viac v centre mesta ...

hold nestalo sa tak ..

btw. IPR malo stavat uz v roku 2005 ..
ku konceptu protichodne jazdiacich liniek dosli aj vo viedni na to, ze sa to urobit aj optimalnejsie... tak sa stare linky 1 a 2, ktore jazdili proti sebe zrusia a budu ciastocne zlucene s linkami J, N a 65 a tie budu tiez zlucene 😉

http://www.wienerlinien.at/media/files/2008/Ringkonzept_Plan_7264.pdf

a vznikne velmi dobre linkovanie, take by sa teoreticky dalo robit aj v BA ked bude petrzalska radiala .. vlastne co navrhoval tr3mp 😉
Reakcia na: lampash #109774:
Takže ešte raz: Čo by zlacnelo, ak by sa euro nezavádzalo?
Ani nemusíš odpovedať - odpoveď je: NIČ.
Reakcia na: Ondro #109784:
Vzdy sa da na nieco vyhovorit (napriklad na tych nenazranych podnikatelov co si dovoluju chciet mat zisk, a to sa nikde inde na svete nemoze stat ze by nieco zdrazelo, len na Slovensku), ale nemozu nechat euro nevinne, tak radsej toto zhodia na euro aj podnikatelov zaroven.
Reakcia na: 810zssk #109678:
nezdražie, ale aspoň sa je na čo vyhovoriť, čo je pre typického Slováka to najdôležitejšie ?
Reakcia na: S499.1023 #109677:
navzájom ?
Reakcia na: hoppusmark01 #109764:
hej, hej... ked niekto iny ako zeleznice ma rekonstruovat stanicu tak spolocnost ako ballymore (pri stavbe Eurovea kazdy zucastneny moze potvrdit ze maju vysoko korektny pristup, stavaju v ramci povoleni, spolupracuju pri uprave okolia nie vylucne vo svoj prospech)... urcite nie je problem dat do podmienok tendra napriklad obrat 1mld euro za posledny rok, skusenosti z investiciami v takomto rozsahu, a napriklad aj priamo - skusenosti z rekonstrukcie zeleznicnej stanice... IPR ci ako sa to vola, to dufam nie!!! vsak to je des... najlepsi je ten odr* co spravili, resp. spolu s mestom spravili s rekonstrukciou divadla Astorka ktore malo byt akoze sucastou povolenia na stavbu tej budovy na hodzovom... to je na dlhsie rozoberanie, ale dopadlo to tak ze ziadne divadlo nezrekonstruovali ani nepostavili a zrejme vsetci aj na magistrate su spokojni... a este dostali vpodstate zadarmo priestory podchodu na hodzovom... nuz takto "podnikat" to je hej...
Reakcia na: Valec #109762:
Pride jesen a dazde, to sa naprd stavia. Potom pride zima a kosa, to zase beton je naprd. Takze sa budu vyhovarat na rocne obdobie a ked to v roku 2011 dokoncia, tak im este magistrat pride tlieskat ?
Reakcia na: hoppusmark01 #109776:
Ja som zasa nebol v Hamburgu, tak neviem 🙂 (ale rad by som tam raz aj tak isiel) Ale o Berlin Hbf sa hovori ako o najmodernejsej stanici v Europe a ked som tam zisiel z nastupista (vtedy som o tom vobec nic nevedel) tak mi skoro oci vypadli 😃 Fakt odporucam 🙂

http://commons.wikimedia.org/wiki/Berlin_Hauptbahnhof - na hornom poschodi a v podzemi su vlaky. Inak su na boku obchody + DB centra + uschovna batozin

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.