Tak napriklad usek od Svermovej, ESC az po Tajovskeho, SOU je celkom do kopca.. a nezabudajme ze sa planovalo / planuje zatrolejovanie Sasovej a ta teda v kopci je.
SLOVAK LINES -> NOVÉ STROJČEKY NA VÝDAJ CESTOVNÝCH LÍSTKOV
Týmito novými strojčekmi EMtest sú vybavené prímestské autobusy. Cestujúci platiaci tzv. Dopravnou kartou ju (na rozdiel od starých strojčekov) môže k bezkontaktnej čítačke priložiť až vtedy, keď vodič "naťuká" jeho cieľ cesty. V tej chvíli strojček hlasovým pokynom v slovenskom jazyku vyzve cestujúceho, aby priložil kartu.
Inak na www.cp.sk už pri prímestských spojoch Slovak Lines nie je uvedená cena cestovného, takže ak chce cestujúci vopred vedieť koľko zaplatí, musí si cenu podľa počtu kilometrov vyhľadať v PDF dokumente "Ceny v prímestskej doprave" na http://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/texty/ceny_v_primestskej_doprave.pdf Toto je fakt "krok vpred"... ?
Chcel by som sa opýtať... na podbíjanie trate vydáva nejaký príslušný orgán (napríklad regulácia železníc) povolenie, alebo si môže podbíjať DPB, kedy mu to bude vyhovovať?
Totiž bolo by vhodné podbiť trať medzi Pionierskou a Račianskym mýtom, dosť to už hádže z boka na bok ☺
Ja osobne by som bol za to, aby bol trávnatý povrch až po križovatku Záhradnícka ¤ Miletičova, potom nech si je otvorený zvršok ? Nechcem kecať, zajtra zbehnem na stavbu a opýtam sa kompetentných a dám sem jasné oficiálne stanovisko, aký materiál sa umiestni na VUIS panely (či už z. dlažba, asfalt, etc).
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider