Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #109564:
Skor som za zavedenie regulovaneho vjazdu do centra, so zavedenim "minibusov" v centre co by zabezpecovali miestu obsluhu v ramci regulovanej zony cez jednotlive ulicky + jazdili okolo parkovisk a zabezpecili tym alternativu k IAD. Tieto minibusy by mohli jazdit zadarmo 🙂

No a dalsia vec su samozrejme P+R parkoviska (na uvod mozno Lamacska brana a Vajnory - v oboch miestach prestup na nosny system). Nejaka vyhodna cena v ktorej by bol aj celodenny listok na MHD 🙂 No a vystavat nove ED a BUS pruhy.

Tolko moja sci-fi vizia 🙂
Reakcia na: 810zssk #109566:
Takto: Ak mam podla cestovneho poriadku povedzme sedem, osem liniek, kde by sa oplatilo zaviest trolejbus, peniaze vsak mam len na dve, tak MOZEM prihliadnut na kopcovitost. Ale aj v takom pripade by som radsej prihliadal v prvom rade na interval a v druhom rade na to, kde su tie linky umiestnene a ako by sa mohli napojit na sucasnu siet, a az v tretom na kopcovitost.
Reakcia na: Solider #109565:
Prečo by tam potom mali byť VÚIS panely?
Reakcia na: bwd #109529:
V poriadku, ale AJ MNA? Aj ja mam komunizmus zazrany v sebe? Keby si napisal, ze vacsina ludi... nic by som nemal proti. Ale ked napises, ze vsetci...
Reakcia na: ivanbuto #109534:
Stratil som svoje bookmarks, ale slubujem, ze znasilnim google a nieco najdem.
Reakcia na: Papyr #109512:
Nie, súdi ostatných podľa seba.
Reakcia na: Papyr #109559:
Pri vystavbe TD je vhodne brat ako prioritu kopcovite linky z jednoducheho dovodu - tam lepsie vyuzijes potencial trolejbusu. Samozrejme, netvrdim ze trolejbusy sa na rovine stavat nemaju, to je blbost, zvast atd.
Reakcia na: 810zssk #109556:
Tam by nemal byť položený asfalt, ale na VUIS paneloch maximálne iba jemný štrk.
Reakcia na: 810zssk #109554:
Je to dané predovšetkým tým, že väčšina tunajšieho obyvateľstva má tzv. ťažkú riť ?

Okrem zatraktívnenia dopravy by som navrhoval viac zón zo zákazom zastavenia, parkoviská budú účtovať vyššie sumy a viac kontrol zo strany mestskej polúcie (v oblasti parkovania). To možno niektorých vodičov odláka ?
Reakcia na: bwd #109481:
Zaujímalo by ma, ako to dosiahneš.
Reakcia na: Papyr #109559:
Upresnenie: Nizsie uvedeny prispevok plati pre konverziu autobus na trolejbus. Ak je niekde taka frekvencia, ze sa oplati uvazovat o konverzii autobus na elektricku, tak tam prichadza do uvahy aj faktor tej kopcovitosti, pretoze ta moze vystavbu elektricky znemoznit. V tom pripade by, hoci by bola frekvencia na elektricku, mal byt zavedeny trolejbus.
Reakcia na: bwd #109480:
A to následné prudké brzdenie tam vidíš kde?
Reakcia na: bwd #109478:
Niekto ho kúpil pred 40 rokmi, keď problém vlnkovitosti koľajníc pomalya ešte ani neexistoval a je vhodný na iné typy brúsenia koľajníc. Vozeň má elektrovýzbroj z vozidla MT6, značne opotrebovanú a nespoľahlivú.
Reakcia na: hoppusmark01 #109539:
Isteze kriterium visibility je az posledne. Dokonca by som ho vobec ani nepovazoval za kriterium. Lenze ak uz sa bavime o kriteriach, tak KOPCOVITOST linky NIE JE relevantnym kriteriom. Kriteriom prvym i poslednym je pocet spojov iduci po danom useku trasy, nic viac a nic menej. Vieme, kolko stoji vystavba kilometra trate, vieme, kolko je jej zivotnost a vieme, o kolko je trakcna elektrina na kilometer (event. miestokilometer) lacnejsia, ako trakcne palivo. Z tychto styroch premennych (ta stvrta je pocet spojov) nam lahko vyplynie, kedy trolejovat a kedy nie.
http://ekonomika.sme.sk/c/4010298/zaregistrovalo-sa-rekordne-vela-aut-skodovka-suverenna.html
(aj toto o niecom svedci)

este dodatok z clanku
"V sledovanom období zaregistrovali tiež 354 nových autobusov, čo je o 49,44 % viac, ako počas rovnakého obdobia minulého roku. Vedie značka Irisbus, ktorá má 56,78-percentný podiel, nasleduje SOR 17,23 % a ďalšie miesto obsadila značka Renault, ktorá dosiahla 5,08 % všetkých registrácií v danej kategórii."
Reakcia na: Valec #109548:
"fungujúce dynamické riadenie dopravy máme v BA len na veľmi málo križovatkách"
Vymenuj, prosííím...
Prvé zatrávnené koľajisko bude na Záhradníckej
http://www.bratislavskenoviny.sk/92401/doprava/prve-zatravnene-kolajisko-bude-na-zahradnickej

Ten uzavrety zvrsok od Jegeho po Mileticovu urcite nebude preto aby tade mohli ist auta ktore potom zaparkuju na chodniku, zeee?

Ale zas chvalim zatravneny zvrsok, skoda ze nie je na celom useku.
Reakcia na: Ike #109553:
Moze. Ja ale hovorim o tom ze samotna trolejbusova trat velmi v tomto ohlade nepomaha 😉 BUS pruh ano, bez ohladu na to ci tam ide autobus, alebo trolejbus.
Reakcia na: ivanbuto #109547:

"Zlepší sa aj prejazd cez električkovú trať, ktorá bola bez semaforov." - nj, co tam po nejakych 100 ludi v elektricke co budu zdrzani

"Informácie z magistrátu hovoria, že index automobilizácie v Bratislave rastie každý rok - dnes pripadá takmer jedno auto na dvoch obyvateľov. To robí z Bratislavy jedno z najmotoristickejších miest Európy. Je to dané aj ekonomickou úrovňou obyvateľov, aj životným štýlom." - je to dane predovsetkym imbecilitou ludi na magoriate
Reakcia na: 810zssk #109551:
moment... trolejbus nemoze ist do buspruhu? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.