Reakcia na: bwd #109408:
Neostáva iné, než súhlasiť. Ide najmä o tú plynulosť. Ja akceptujem, keď trolejbus ide medzi zastávkami 40 km/h, ja akceptujem, keď trolejbus ide medzi zastávkami 50 km/h. Ale zabíja ma, keď vodič vyštartuje na 50 km/h a pritom vidí, že na dohľad mu na najbližšom semafore naskakuje červená a bude musieť zastaviť a následne aj prudkým brzdením zastavuje. Potom zase prudký rozjazd a pri prvej výhybke skok na brzdu a prejazd rýchlosťou 15 km/h. Mne úplne postačí, ak trolejbus ide celú cestu "štyridsať", ale očakávam, že touto rýchlosťou prejde aj všetky výhybky a križovatky.Re #109417 bwd: Nemáš pravdu. Videl som grafy - výstupy priamo z bratislavských palubných počítačov MHD. Z nich pekne bolo vidieť ako sa správajú vozidlá na tej istej trase v tom istom čase v jednotlivých dňoch mesiaca. Ak v jeden deň majú vozidlá na trase meškania 11-24 min. a na druhý deň v tom istom čase a mieste max. 3 min., to chce veľký kus geniality toto ošetriť v cestovnom poriadku k spokojnosti všetkým.
JamaVOku
Re #109432 slavius: Samozrejme, kúpa nového by bola výhodná a vhodná. Ja proti kúpe nového neprotestujem ale proti rekonštrukcii starého aj čiastočne áno. Viac by sa hodil nový na 100% spoľahlivý voz ako starý na 60% ?