Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Emo #109415:
"Nemýľ si pojmy "plynulo" a "rýchlo". Dá sa jazdiť plynulo aj rýchlo súčasne."

Prečo si myslíš, že si tie pojmy mýlim? Akosi ti nerozumiem. Vieš, na čo reaguješ?
Reakcia na: Emo #109416:
"To máš trošku problém..."

Ja? Nemám žiadny problém. Problém majú tí, ktorí sú zodpovední za tvorbu cestovných poriadkov. Druhá vec je, že to asi nevedia, ak je to tak, ako píšete. Aj tie zápchy sa opakujú s určitou pravidelnosťou.
Reakcia na: bwd #109408:
"Samozrejme tam, kde sa dajú očakávať v premávke zápchy, musí zohľadňovať aj túto možnosť."

To máš trošku problém. Zápcha máva každý deň inú dĺžku a keď motyka vystrelí, nie je vôbec.
Reakcia na: bwd #109402:
Nemýľ si pojmy "plynulo" a "rýchlo". Dá sa jazdiť plynulo aj rýchlo súčasne.
Reakcia na: Papyr #109370:
Ale keď si vezmeme tie Dlhé Diely, tak ľudia aj predtým vedeli, že tam premáva MHD.
Reakcia na: Ámos #109363:
"Dokaz moze byt hadam aj nase DD, kde kratasy busy nahradili klbaky trofle a su rovnako narvate ako tie kratasy."

Nezmysel! Keby tam dali kĺbové busy, výsledok by bol ten istý.
Ike: 39 cez vikendy je este horsia. Suchtal som sa styridsiatkou, schvalne chytal cervene, cakal na ludi dobiehajucich pol bloku a aj tak som na Zochovu vzdy prisiel v predstihu...
Reakcia na: bwd #109409:
Ale ja nikde netvrdím, že chcem bratislavskú rýchlu jazdu. Ja by som práve bral tú salzburgskú. Aj rozmýšľam ktorú linku ti odporučiť, ale ono je to asi jedno. Možno tak L2 smerom na Letisko, prípadne L3 (alebo ešte lepšie L7) smer Salzburg Süd.
Reakcia na: Valec #109407:
"Viezol si sa už niekedy trolejbusom v Salzburgu?"
Nie, vždy som tam bol autom, ale nabudúce môžem vyskúšať. Pochybujem však, že v Salzburgu padajú pri rozjazde cestujúci na zem, alebo do sedadiel, ako v Bratislave.
Reakcia na: Vladimír #109405:
"...je ale opačný extrém..."

Nehovorím o extrémoch, ale o tom, že chronometráž má byť spravená tak, aby k tým extrémom nedochádzalo. Samozrejme tam, kde sa dajú očakávať v premávke zápchy, musí zohľadňovať aj túto možnosť.

Ja hovorím o tom, že v Bratislave každý naháňa čas, čím stúpa nervozita, jazdí sa hekticky, zbytočné "raketové rozjazdy" trolejbusov s následným prudkým brzdením, ktoré niektorí Š... schvaľujú k tomu chaosu prispievajú. Je zaujímavé, že aj v Bratislave som už veľakrát s niektorými vodičmi zažil pokojnú a v rámci daných podmienok príjemnú jazdu, bez "raketových rozjazdov" a brzdení, bez naháňania cestujúcich vyzváňaním na zastávkach, pri tej istej chronometráži a dopravnej zaťaženosti, ako s inými vodičmi, ktorí napriek "raketovým rozjazdom" stále nestíhali.
Reakcia na: bwd #109402:
Viezol si sa už niekedy trolejbusom v Salzburgu? Tam ti vodič pekne ukáže "čo ten agregát dokáže" ale zároveň nemusí "po pár metroch zase divoko brzdiť, pričom cestujúci majú vo vozidle problém udržať". Tam sa jazdí svižne a pritom bezpečne. A presne toto od jazdy trolejbusom očakávam.
Reakcia na: Vladimír #109405:
zavsetko hovori L21 na useky medzi Stefana Kralika a Mokrohajska... v lete je to dost otrava trepat sa 50kmh na ceste kde to autobus moze bezpecne rozbehnut na 80kmh
Reakcia na: bwd #109402:
"Porsche-vodičov" ohrozujúcich bezpečnosť cestnej premávky a pohodlie a bezpečnosť cestujúcich v MHD rozhodne neschvaľujem. Neodôvodnené "šuchtanie sa" vozidlom 30-kilometrovou rýchlosťou na dlhom rovnom medzizastávkovom úseku, len aby neodišiel zo zastávky skôr je ale opačný extrém, ktorý tak isto z MHD vypudzuje ľudí. A MHD by mala byť atraktívna.
Reakcia na: S499.1023 #109399:
DPMP ako DPMP ? v obouch zemích stejná rychlost ? Môžeš konkretizovať, akú rýchlosť si pod pojmom sopeľ po deke predstavuješ, prosím ťa? ?
Reakcia na: S499.1023 #109399:
"...šialenými chronometrážami, takže vodiči trolejbusov s výnimkou šotobrigádnikov sa tam ťahajú ako sopeľ po deke..."

Choďte už niekam s tým vaším naháňaním času v mestskej doprave! Trolejbus tu nie je na to, aby jeho vodič ukazoval, čo ten agregát dokáže! Je na to, aby cestujúcich pohodlne a príjemne, pritom primerane rýchlo odviezol z bodu A do bodu B. Neukojení vodiči a niektorí (ako napríklad Š499.1023) toto nechápu. Ja zase nechápem, aký význam má, keď sa trolejbus rozbehne na plné gule, aby po pár metroch zase musel divoko brzdiť, pričom cestujúci majú vo vozidle problém udržať sa na nohách, pokiaľ nesedia a nedržia sa zubami-nechtami tyčí???

Chronometráž má byť urobená tak, aby takéto excesy nevybúrených vodičov brzdila. Keď chce niekto takto jazdiť, nech si kúpi Porsche, alebo nejaké iné žihadlo a v súkromí nech ci tak jazdí. Ja ako cestujúci sa chcem odviezť v mestskej doprave bez stresu a poletovania po vozidle!
Reakcia na: Ike #109400:
ale maju aj elektromotory prevodovky.... http://electroauto.sweb.cz/tech_parametry_cars.html (napr cislo 10)
Reakcia na: S499.1023 #109398:
nie nie... seriova... je to Volkswagen Golf z roku 1996... Volkswagen v nemecku (podla chlapika) vyrabal v rokoch 1996-1998 Golfy na elektrinu pod nazvom CityStromer...
Reakcia na: Papyr #109395:
Práve naopak, trolejbus so svojou raketovou akceleráciou môže byť pohodlne rýchlejší. Povedal by som, že v takom Solingene aj bude. Paradoxné sú Pardubice s luxusným vedením ale šialenými chronometrážami, takže vodiči trolejbusov s výnimkou šotobrigádnikov sa tam ťahajú ako sopeľ po deke...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.