Reakcia na: Max #109280:
Ojojoj, tak to by v prvom rade musel fungovat nerozdielne vo vsetkych prostriedkoch MHD dopytovy system otvarania dveri. Dalej by museli byt namontovane (zvlast do Karos) silnejsie bzuciaky a/alebo blikace, ktore by vodica dokazali 100%-ne upozornit (tak aby sa zaroven nezblaznili ako v pripade starych soriek) ze vystupuje cestujuci. A - teraz trochu z jinyho soudku - niektore zastavky v Petrzalke (napriklad taka Mlynarovičova na L84 smer mesto alebo dalsi horuci kandidat Ľubovnianska na L98 smer slimak) by mali bez pardonu zrusit, pretoze to je uplny vysmech do tvare normality. Potom si niektore linky (a nie je ich az tak malo) vysluhuju oznacenia tak od vodicov ako aj od cestujucich ze "Stoji to v kazdej riti..." A maju pravdu. Dokaz miesto slubov - stal som na Lubovnianskej, nakladal ludi, chalan co isiel z domu ma zbadal, videl ze to uz nestiha tak behom prisiel k dalsej zastavke uplne bez problemov a tam nastupil.
hoppusmark01
Sú to pritom dve protichodné veci: prestupný systém je dobrý a potrebný, ale na druhej strane treba eliminovať zbytočné prestupy. Ak je veľký dopyt po spojení Petržalka-Dúbravka, tak predsa nebudeme rušiť priamu linku a nútiť veľký počet ľudí prestupovať. Čiže prestupný systém je práve o tom: pre veľké počty ľudí treba spraviť priame linky, a tie menšie počty ľudí, cestujúce do iných častí mesta, kde nie je tak veľký dopyt, si musia prestúpiť..
Ešte taký príklad. L83 má síce v Petržalke iba tých 5 zastávok, ale práve na to je tam linka 95, aby priviezla ľudí zo zvyšklu Petržalky k L83. Čiže ak ide niekto z Jasovskej do Dúbravky, ide 95+83. Čiže jeden prestup. Ak zrušíš 83, tak bude musieť dotyčný ísť 95+81+34. To sú spolu dva prestupy, čiže jeden zbytočný prestup navyše..