"Len cesta Wolfsthal - Letisko trva vlakom 45 minut."
- cesta po pohyblivých chodníkoch od auta, ktoré odstavíš na parkovisku C (dlhodobé parkovanie) po východ zo stanice S7 je zhruba tých 15 minút. ?
neprotirecim..
v jednom z tych prispevkov som myslel: rakusania z wolfsthalu a Hainburgu budu aj nadalej dochadzat do Viedne, tak ako dochadzali doteraz. Ked vlak ide z Wolfsthalu smerom do Viedne, postupne nastupuju ludia v smere z Wolfsthalu, z Hainburgu atd.. cize postupne sa zaplna kapacita vlaku v smere do Wien.. V opacom smere, teda z Wien do Wolfsthalu, sa ten vlak zas postupne vyprazdnuje. par ludi vystupi v prvej dedine, par ludi v druhej, no a a vposlednej dedine (Wolfsthal) vystupia aj ti posledni cestujuci..
tito ludia do BA chodit nebudu (tak ako ani dnes nechodia s 901).
Ale medzi Wolfsthalom a BA budu vlakom chodit ludia, ktori budu cestovat z letiska Vieden do Bratislavy..
A prave pomocou tychto cestujucich docielime ten efekt, ze postupne vyprazdnovanie vlaku v smere do Wolfsthalu vykompenzujeme naplnenim vlaku na letisku Vieden cestujucimi do BA..
"Ak by trat S7 viedla az do BA: z viedne sa vezie ca. 700 ludi, vela ludi vystupi na letisku, ALE nastupi vela ludi ktori cestuju z letiska do BA.. Vlak na konci svojej trasy teda nebude vytazeny iba par ludmi... Vytazenost vlaku sa zvysi tam kde by bola inokedy miziva.."
No tým by som si nebol až tak istý. Nezabúdaj, že z viedenského letiska ide do Bratislavy aj autobus, takže dosť ľudí pôjde ním.
Obnovenie cezhraničných spojení ide vo viacerých prípadoch pomaly. Z DNV do toho zámku na druhej strane už roky básnia o lávke pre peších a cyklistov a furt nič. Do Hohenau bol dlhé roky pontónový most a až pred nedávnom s veľkou slávou otvorili JEDNOPRUHOVÝ most.
?
1) Aj autobus je verejná doprava. Šotouši, ktorí razia teórie typu "vlak za každú cenu" a "ani kilometer z trate" škodia verejnej doprave ako celku viac, ako chladne uvažujúci ekonóm.
2) Áno, vrátane dotácie rozhodne zarábať. Ekonomické pravidlá platia vo všetkom na svete. A rozhodne efektívne vynakladať prostriedky.
3) Skutočne máš rovnítko medzi "zrušiť" a "vybudovať"? Zrušiť koncový úsek trate sa neoplatí, keďže autobus, ktorý by tam premával, by nebol vyťažený, mal by samé prestoje. Ale rozhodne by som ten úsek už nikdy neobnovoval.
3) Ak si niekto myslí, že 36 ľudí stačí na dobudovanie trate, nie je len tak nejaký šotouš, je ultrašotouš.
Najprv treba dat dovod podla ktoreho predpokladas ze ludia prestupia do vlaku a ze ich bude dost na to aby sa oplatilo kvoli tomu tu trat stavat.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo
No tým by som si nebol až tak istý. Nezabúdaj, že z viedenského letiska ide do Bratislavy aj autobus, takže dosť ľudí pôjde ním.