Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #108674:
doplnim, ze tie transparenty su specialne upravene, lebo medzi cislom a cielom maju vlozeny kus zeleza v mieste rozdelenia skla ?
Reakcia na: Emo #108714:
ale nebude to chodit prazdne. prave tento usek bude zaplneny ludmi z letiska, ktori cestuju do BA...
Reakcia na: hoppusmark01 #108713:
Čiže v úseku Wolfsthal - Bratislava to bude chodiť zase prázdne. No pekne. ?
Reakcia na: Emo #108709:
ale ved samozrejme, ja som myslel rakusky usek, nemyslel som zeby chodili do Bratislavy..
Reakcia na: hoppusmark01 #108697:
"Ak by trat S7 viedla az do BA: z viedne sa vezie ca. 700 ludi, vela ludi vystupi na letisku, ALE nastupi vela ludi ktori cestuju z letiska do BA.. Vlak na konci svojej trasy teda nebude vytazeny iba par ludmi... Vytazenost vlaku sa zvysi tam kde by bola inokedy miziva.."

No tým by som si nebol až tak istý. Nezabúdaj, že z viedenského letiska ide do Bratislavy aj autobus, takže dosť ľudí pôjde ním.
Obnovenie cezhraničných spojení ide vo viacerých prípadoch pomaly. Z DNV do toho zámku na druhej strane už roky básnia o lávke pre peších a cyklistov a furt nič. Do Hohenau bol dlhé roky pontónový most a až pred nedávnom s veľkou slávou otvorili JEDNOPRUHOVÝ most.
?
Reakcia na: Emo #108709:
Presne tak. Dost o tom hovori vytazenost L901.
Reakcia na: hoppusmark01 #108696:
"a z Wolfstahlu, z Hainburgu a vsetkych tych dedin nechodi vlakom nikto?"

Ale tí chodia až na rakúskom úseku. Pochybujem, že by chodili v nejakom hojnom počte do Bratislavy.
Reakcia na: zakaznik #108700:

1) Aj autobus je verejná doprava. Šotouši, ktorí razia teórie typu "vlak za každú cenu" a "ani kilometer z trate" škodia verejnej doprave ako celku viac, ako chladne uvažujúci ekonóm.
2) Áno, vrátane dotácie rozhodne zarábať. Ekonomické pravidlá platia vo všetkom na svete. A rozhodne efektívne vynakladať prostriedky.
3) Skutočne máš rovnítko medzi "zrušiť" a "vybudovať"? Zrušiť koncový úsek trate sa neoplatí, keďže autobus, ktorý by tam premával, by nebol vyťažený, mal by samé prestoje. Ale rozhodne by som ten úsek už nikdy neobnovoval.
3) Ak si niekto myslí, že 36 ľudí stačí na dobudovanie trate, nie je len tak nejaký šotouš, je ultrašotouš.
Reakcia na: zakaznik #108700:
Dnes by sa tu trat stavat podla mna osobne neoplatilo.
Reakcia na: hoppusmark01 #108696:
Najprv treba dat dovod podla ktoreho predpokladas ze ludia prestupia do vlaku a ze ich bude dost na to aby sa oplatilo kvoli tomu tu trat stavat.
Reakcia na: Emo #108703:
Vlastne teraz neviem ale myslím, že áno. ?
Reakcia na: hoppusmark01 #108693:
Aha, tie shuttle busy co vidim plne, to su ludia co sa z nudy vozia medzi letiskami, ze?
Reakcia na: Valec #108597:
dik, aby sme nakoniec neprisli na to, ze clovek pracujuci v BA prispieva na MHD viac ako clovek s trvalym bydliskom v BA. Ved v novinkach je vyjadrenie roznych MC a tie sa odvolavaju na vynos z dane z nehnutelnosti. :)))

Re #108602 kecho: obyvatel BA prispieva 100%, kazdy iny obyvatel SR pomernou castou podla koeficientu - viac ide velkym mestam a najviac BA.
Reakcia na: hoppusmark01 #108692:
Len cesta Wolfsthal - Letisko trva vlakom 45 minut. Myslis ze by na ten vlak niekto presadol ked moze ist autom za 30 minut?
Reakcia na: S499.1023 #108687:
"Fakt frekvencia na vlak"
- 25 ľudí na letisko, 5 rakúšanov, 5 turistov alebo ľudí na kúpalisko, 1 slovenský zlodej, ktorých sa v prihraničí tak boja. To podľa mňa stačí na DOBUDOVANIE trate. Vo Wolfsthali nastupuje možno priemerne 5 ľudí, nechceš im poradiť, aby zrušili úsek Wolfsthal - Hainburg a nahradili to busom Hainburg - Kitsee? Chceš na doprave vo verejnom záujme zarábať?
Reakcia na: hoppusmark01 #108627:
"Podľa mňa tender by sa mal vyhlasovať na také vozidlá, ktoré už existujú, a ktoré sú vyskúšané. To zaručuje, že investované peniaze nebudú vyhodené do vzduchu.."

Vidím, že si nepochopil podstate. Každé vozidlo si niekto musí kúpiť ako prvý. Keby všetci dopravcovia rozmýšľali tak ako Ty, tak sa žiadne vozidlá nepredávajú. ?
Reakcia na: hoppusmark01 #108696:
Z Wolfstahlu rozhodne necestuje nikdy nikto a nikam.
Reakcia na: hoppusmark01 #108696:
este raz to skusim vysvetlit:.. S7 ide z Viedne plna... napr. sa v nej vezie 700 ludi (max. kapacita 2x4020 je cca 800 ludi).. vsetci postupne vystupuju, vela ludi vystupi na letisku, dalej sa uz vezie len malo ludi, vystupuju v Hainburgu, atd.. do Wolftshalu sa vezie mozno uz len par ludi..

Ak by trat S7 viedla az do BA: z viedne sa vezie ca. 700 ludi, vela ludi vystupi na letisku, ALE nastupi vela ludi ktori cestuju z letiska do BA.. Vlak na konci svojej trasy teda nebude vytazeny iba par ludmi... Vytazenost vlaku sa zvysi tam kde by bola inokedy miziva..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.