Máš recht. Bolo to v roku 1990, bola to pieseň od Mariky Gombitovej - Babylónia a točili to zo zadného okna pravdepodobne kačice na linke č. 9 z Ružinova do Karlovej Vsi. Ešte je tam vidno aj kúsok vjazdu do KV obratiska. Ja ten klip mám a možno ho už nejaký dobrák zavesil aj na YouTube. Tam už je pomaly všetko. ?
"...dvadsat rokov nemusel dobry hospodar setrit a naraz musi?"
Za posledných dvadsať rokov sa (aj vďaka červeným vládam) veľa zmenilo. K horšiemu. Preto sa vôbec nepozastavujem nad tým, že vo Viedni hľadajú kompetentní cesty, ako neplytvať peniazmi daňových poplatníkov.
To som nikdy netvrdil. Lenže odmietať dobré skúsenosti len preto, že niekto nedokáže prehltnúť, že je na nižšej civilizačnej úrovni (niektorí takí sa dokonca primitívne vyhrážajú fyzickým násilím, ako nejakí orangutani: "...ked ta stretnem tak z fleka ti urobim
sminku na fialovo !!! #107251 ") je na zaplakanie. Nikto sa potom nemôže čudovať, ani mi vyčítať, že nad takýmito som palicu zlomil ešte v roku 1991. Nemá to zmysel.
Solaris mi napadol ako prvý, ale toho považuje súčasné vedenie DP a údajne aj primátor za nekvalitného výrobcu a preto je automaticky vylúčený zo všetkých ďalších tendrov... ☺
tak teda dvadsat rokov nemusel dobry hospodar setrit a naraz musi? Podla mna by bolo vhodne, nechat aspon jednu z tych dvoch liniek, hoc aj s horsim intervalom.
"Vo Viedni nie je problém prijať rozumné riešenia"
ani by som nepovedal... Napríklad také sedačky v najnovsich ULFoch su dobre akurat tak na znicenie chrbtice.. takisto aj tie sede tvrdoplastove sedacky (skoro ako z betonu) v niektorych supravach metra(silberpfeiloch)..tak sa naozaj vynikajuco sedi, asi tak, ze si tam po prvej skusenosti uz radsej ani nesadam..
"no dobre, ale teraz chcu zrusit hned dve turisticke atrakcie naraz..."
Čo je na tom také zvláštne? Dobrý hospodár šetrí. Prečo by z mojich daní mali byť platené pre bežnú premávku zbytočné vedenia liniek?
"kolko rokov existovali linky 1 a 2?"
Dvadsať. Od 30. júna 1986. Boli zriadené v čase vládnutia silne červenej vlády, ktorú viedol červený Fred Sinowatz (SPÖ), ktorého 16. júna 1986 vystriedal zase červený Franz Vranitzky
no dobre, ale teraz chcu zrusit hned dve turisticke atrakcie naraz (linky 1 aj 2) - a preco vlastne? Kto akoze bude cestovat elektrickou z jedneho konca mesta na druhy? Ten kto sa ponahla evidentne aj tak radsej prestupi na metro!
Ale dobre, ja to beriem, ako hovorite, prijali rozumne riesenie - a kolko rokov existovali linky 1 a 2? 50? Ci viac? Cize po kolkych dlhych rokoch prijali to rozumne riesenie?
Re #107291 TeBeCe: som si aj myslel, len sa tie sory zrazu nejako natiahli - možno v ďalšom rozhovore budú mať aj 12,5metra a o dva mesiace to budú vlastne náhrady kĺbov ?
vyhodnotili tender na 11,5-metrové? A nebolo v propozíciách "vozy DO 11 metrov"? ? a "Máme už pripravený tender na 18 metrové vozidlá" nejako si odporujú so zahradkárom, keď tvrdil, že treba schávliť úver, aby s amohol pripraviť tender na 18metrové sory...
Re #107264 hoppusmark01: sor bude mať 18-metrové, DO 11 metrov (čo sú asi 11,5-metrové podľa Kadnára)
Re #107283 hoppusmark01: nebude, neboj sa. ako inak by vyhlásili tender do konca roku a budúci by malo prísť 100 vozov? jedine, že by sa na nich už pracovalo...
"no to snad nie! Ved to bola dlhorocna tradicia a sila zvyku!"
Vo Viedni nie je problém prijať rozumné riešenia, na rozdiel od ... . Tie linky 1 a 2 boli naozaj vhodné len ako turistická atrakcia, pre bežnú dopravu nemali žiadny zmysel. Terajšie plánované zmeny možno len privítať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max