"...Ako môže samospráva zakázať / nepovoliť koncert na súkromnom štadióne?"
Je to samozrejme zase špecifikum predposratých svojprtných a samostatných obyvateľov slovenskej komunistickej džamahírie, ktorí odmietajú každý vplyv svetovej civilizácie (podľa: 'svoje si nedáme, cudzie nechceme'. Veľmi pekne je táto problematika popísaná napríklad aj tu http://tinyurl.com/6rdku2
Som sice z DD ,ale som proti 25Trkam na L32 ,lebo je to fakt, ze zbytocne ,neni tam az taka velka kapacita ludi ,okrem toho by sa zase mordoval agregat na nieco na co nie je stavany - vytazene su iba ,ked sa studaci vracaju z vychodneho alebo stredneho slovenska vacsinou v nedelu domov ( odchod 18.41 z HS bere ludi zo SPISANA a este aj z 1 rychlika, uplne staci ak bude chodit L33 z Kuklovskej minutu pred odchodom ako to byva v rannej spicke , uplne staci kupit zopar novych kratkych autobusov na L32 ktore vidu hodne lacnejsie a hlavne zrusit tu nadvaznost odchodov ( ci jak sa to vola ) v sedle a vecer cez pracovne dni - mozno este nedela podvecer .
Len dufam ,ze sa nam vrati L133 od septembra
Ovela vacsi problem je to napi.. vetranie - asi si musime fakt zacat rozbijat tie okna aby nam dali posuvne ako ma uz 6701 vpredu za soferom.
Re #107238 hoppusmark01: s tou 93kou by sa malo daco robit v sedle,lebo je to otraaaaaaaaaaas
a co sa tyka novych vozov -netes sa predcasne ,vsak vies ako to bolo s 12metrakmi TEDOMAMI ?
oni ti budú oponovať potrebou prekladu s linkou 94...na 68 by napríklad v sedle bolo treba 10minút. Poobede by sa zišlo 5min ale možno by to riešil BUS-pruh od Dulovho po Košickú, a stačil by aj aktuálny 6min interval.
"podla mna sa to, o co sa pokusali, jednoducho neda.."
No, toto zaviedli komunisti v Bratislave (možno aj niekde inde, ale to neviem, lebo som sa o dianie východne od Bratislavy nikdy nezaujímal) niekedy koncom sedemdesiatych rokoch a naozaj národné podniky a iné socialistické inštitúcie (teda všetci) museli koordinovať začiatky pracovnej doby tak, aby výrobná sféra začínala postupne od šiestej a opohŕdaní 'intelektuáli' až o deviatej. Mne to celkom vyhovovalo.
Ale vo Viedni som takýto návrh nepostrehol. Asi bol veľmi marginálny. Aj keď, komunizmus a jeho ľudia - nositelia, sa po roku 1989 šíri do celého sveta, vidíme, ako ide všetko dolu vodou aj v zabehnutom kapitalizme, preto by som sa veľmi nedivil, keby nejaký červený kretén vo Viedni navrhol aj také niečo.
P.S.: Dnes som čítal, že od zimného grafikonu ÖBB zvýši ceny za prepravu.
Da sa im zrusit platnost bezplatneho cestovania v dobe 6.00-8.00 a 13.00-15.00. Dochodcom nad 70 sa to sice neda, ale pre dochodcov mladsich ako 70 nie je problem upravit tarifu tak, aby v tychto casoch museli platit plne cestovne. Vid Presov.
inak ked uz sme pri tejto teme, myslim ze DPB by mohol vyraznejsie posilnit frekvenciu MHD v sedle.. lebo ako to tak sledujem a aj tym cestujem, tak v sedle su spoje dost narvane..
napr. aj z nosnej linky 93 sa v sedle stava absolutne "nenosna" linka s 12-minutovym intervalom..
To radšej nerob, lebo akýkoľvek príklad z Viedne, ktorý by (aj zadarmo) pomohol zlepšiť stav VHD v Bratislave, je už vopred odsúdený na opľutie. Oni cudzie predsa nechcú a svoje si nedajú...
alebo dalsi priklad. je leto..dochodca chce ist na nakupy o 8:00 rano preto, aby nedostal cez obed cez najvacsie slnko nejaky infarkt.. zakazeme mu to? myslim, ze asi nie..
druha vec je vyvazanie sa s MHD po vsetkych moznych Lidloch a Kauflandoch a pod. len preto, aby dochodca usetril 50 halierov a pod.. ?
"Ja osobne byť dôchodcom, tak MHD
používam, kedy ma to napadne."
Ja osobne tak robím dokonca aj keď dôchodcom nie som a bez prejavu akejsi, niektorými mentálnymi komunistami tolerancie (ktorí majú komunizmus zažratý v génoch po rodičoch, aj keď ho sami nezažili) - používam MHD vždy a bez rozmyslu vtedy, keď ma to napadne. Len červený pes dokáže situáciu vyložiť tak, že všetci musíme tolerovať niečiu neschopnosť namiesto toho, aby sa dožadoval nápravy na patričných miestach.
Je to beznádejná situácia; bude treba ešte aspoň štyri generácie, kým sa scivilizujú.
Ehm, ako mi v suvislosti s podobnou problematikou povedala jedna tetuska: "Je to o ludskosti". Je to o tom ci sa niekto dokaze prisposobit o.. ehm.. vseobecne blaho?
napr. aj vo Wiener Linien (dovolim si pouzit Vieden ako priklad) maju taky nazor, ze je treba prerozdelit ludi tak, aby v rannej spicke nechodili MHD vsetci naraz.. totiz vo Viedni klesa od 09:00 do 11:00 pocet cestujucich o tusim viac ako 50 percent, a preto sa WL snazili dohodnut so skolami a inymi instituciami aby zacinali skor alebo neskor ako o 8:00.. bohuzial bezuspesne..
WL totiz argumentovali tym, ze nechcu, aby im vagony a vozy v sedle stali nevyuzite...
podla mna sa to, o co sa pokusali, jednoducho neda.. neda sa prikazat ludom, aby cestovali vtedy a vtedy, neda sa prikazat dochodcom, aby nechodili o 08:00 na nakupy.. ak im zdvihneme ceny listkov v spicke, tak ak budu potrebovat ist napr. k doktorovi, budu musiet platit viac.. to je dost velka diskriminacia..
jednoducho kapacita MHD sa musi nadimenzovat na najsilnejsiu spickovu hodinu, a v sedle sa mozu vozy nevyuzite vozy napr. opravovat alebo prenajimat..
Ike, Vladimir: Ano, to je pravda. Lenze pokial to DPB nezvlada tak by mohli prejavit trochu tolerancie - pomohli by tym aj sebe. Lebo oni maju plne usta reci o tom kto co ma robit, ale ked oni maju spravit nieco pre zlepsenie tak to ani nahodou (samozrejme netyka sa to vsetkych). A potom mi niekto zacne diktovat ze kedy ja mam chodit do skoly, tak ako sorry.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bwd
No, toto zaviedli komunisti v Bratislave (možno aj niekde inde, ale to neviem, lebo som sa o dianie východne od Bratislavy nikdy nezaujímal) niekedy koncom sedemdesiatych rokoch a naozaj národné podniky a iné socialistické inštitúcie (teda všetci) museli koordinovať začiatky pracovnej doby tak, aby výrobná sféra začínala postupne od šiestej a opohŕdaní 'intelektuáli' až o deviatej. Mne to celkom vyhovovalo.
Ale vo Viedni som takýto návrh nepostrehol. Asi bol veľmi marginálny. Aj keď, komunizmus a jeho ľudia - nositelia, sa po roku 1989 šíri do celého sveta, vidíme, ako ide všetko dolu vodou aj v zabehnutom kapitalizme, preto by som sa veľmi nedivil, keby nejaký červený kretén vo Viedni navrhol aj také niečo.
P.S.: Dnes som čítal, že od zimného grafikonu ÖBB zvýši ceny za prepravu.