Ja jednoznačne zastávam názor, že to, čo popisuješ, VÔBEC NIE JE problém dôchodcov. Kapacity MHD majú byť nastavené tak, aby pojali všetkých pasažierov. Dodávateľ služby (DPB) nemôže diktovať zákazníkom, ktorí ju smú kedy použiť. Ja osobne byť dôchodcom, tak MHD používam, kedy ma to napadne.
Ehm, Mikimausov prispevok samozrejme nebol mysleny vazne, ide o tzv. dopravacke zakony (alebo tiez paragrafy) pouzivane v DPB
Spominal si aj moj prispevok tak sa vyjadrim - stojim si za tym, kedze doprava verejna i osobna v Bratislave KOLABUJE kazde rano. Dochodcovia maju cely den volno, ale oni sa vyberu do LIDLu HNED o siedmej - osmej aby chytili zlacnene paradajky (lacnejsie o 10 halierov za tonu) ked su najplnsie elektricky. A to mi vadi, pretoze na takej Racianskej radiale mohli byt tie elektricky prazdnejsie.
§8 cestujúci sa nerozumie tomu, čo vo VHD zažíva, preto musí držať hubu a krok. #106849 (diskusné)
§9 dôchodcov "s pomocným palicovým pohonom" #73201 (dispečerské) treba utratiť, lebo "Pre mna za mna nech si cestuju kam chcu, ale nech nechodia v spicke." #107222 (diskusné)
§10 Keď niečo funguje bez nejakých navyše nákladov v celom civilizovanom svete (napríklad počkanie na zelenú na nasledujúcom semafore aj bez nutnosti vybudovania predzvesti), tak v Bratislave to nie je možné.
§11 - §xxxx V Bratislave VHD nikdy nebude fungovať, NEDÁ SA TO!!!
Pre mna za mna nech si cestuju kam chcu, ale nech nechodia v spicke. Este davnejsie ma jeden dochodca presviedcal ze nech chodim do skoly tak o hodinu neskor, lebo ze chodime zrovna vtedy ked oni chodia do LIDLu a potom su plne elektricky. ?
Na výmenu môj zážitok z L11 smerom do Rače dnes. Od zastávky Kamenné námestie si dovolím tvrdiť že vekový priemer cestujúcich nebol menej ako 60... Nechápem ich načo sa serú z Nového mesta a Rače do TESCA na Kamennom keď si sťažujú ako ich všetko bolí a potom zas dôsledkom ich chamtivého behania je to, že zas máš preplnené busy marodujúcich nevládnych dôchodcov, čo cestujú po doktoroch. Keď bolesť pominie, hurá na nákupy... ?
? dobre na prd. Tak prečo nepresmerujú L68 aj v druhom smere cez Ovsište keď je tak treba spojenie Ovsište - Miletička? Som nevidel ešte takých idiotov ako sú v Ovsišti! Na sídlisku majú LIDL nevedia si doňho dojsť, a hoc tam majú jeden celotýždňový spojh (99) tak ešte sa im máli. Nechcú tam rovno presmerovať 83 ešte???
Cislo vozu ti nepoviem, ale dobre som sa zarehotal nad originalnym nickom uzivatela youtube, ktory tam to video nahral
All: V aktualnom cisle casopisu Tyzden je seria tematickych clankov venovana nedostatkom v urbanizme Bratislavy. Davno som necital nieco, co by mi tak hovorilo zo srdca. Snad ani sam by som nedokazal veci pomenovat tak prehladne a jasne, ako to dokazali autori clankov.
Citujem:
"Bratislava trpí syndrómom veľkých plánov. (...) Postmoderná doba nás však učí oveľa menej sa spoliehať na moderné plánovanie a viac veriť drobným riešeniam. Drobné riešenia sú však očividne slabým marketingovým artiklom, a lokálni politici ich preto až tak neobľubujú. A to v našom kraji platí už celé 20. storočie – a nielen o politikoch. Veď známa kritička slovenských pomerov Hana Gregorová vo svojej literárnej prvotine Ženy už roku 1912 na margo slovenského človeka nádherne skepticky poznamenala: „Na malé veci niet vôle, na veľké niet darov.“ "
Tyzden 27/2008, str. 12-19
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír