inak preco pri rekonstrukcii Zahradnickej neprehodia natrvalo elektrickovu trat na Mileticovej s cestou? Cize cesta by bola na mieste dnesnej elektrickovej trate, a trat by bola na mieste dnesnej cesty. Odpadlo by tak jedno krizovanie elektr.trate s cestou na Mileticovej ulici pri Trnavskej.
Aspon ciastocne by sa tak vykompenzoval narast poctu krizovatiek s CSS pre elektricku..
Na tej exzastávke 92-ky by autobus predsa nemusel stáť priamo v jazdnom pruhu na ceste, ale by zastavoval v zastávkovom zálive (či ako sa to volá)...
2; Žeby to bolo tým, že tam je opotrebovaný nekvalitný neopravený kamenistý cestný povrch? Dnes na ňom nejaké nákladné auto stálo, neviem čo tam robilo...
Re: Koncert Lennyho Kravitza bez posilovej dopravy http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5874
"Ignorovanie verejnej dopravy organizátorom megakoncertov sa odohralo už niekoľkokrát, no samospráva napriek tomu ďalej povoľuje podobné podujatia bez toho, aby trvala na zabezpečení MHD na adekvátnej úrovni."
- Ako môže samospráva zakázať / nepovoliť koncert na súkromnom štadióne?
Samozrejme ak su dolezitejsie veci, tak toto nie je priorita Zmena zakona - pojde len o organizacnu cast (sluzby, prejazdy...), alebo sa to dotkne aj cestujucich?
Vzhladom na to, ze su dovolenky a treba pripravovat nove CP pre sk. rok kvoli zmene zakona, neviem, ci je dobry napad sa tomu este venovat. Stale si myslim, ze keby mesto prejavilo volu skutocne podporovat MHD, tak by Jegeho bola prejazdna pre MHD a nemuselo by sa to vobec riesit. Cize tam je problem, nie v tom, ci su alebo nie su dojazdy...
Uznavam chybu, povodne som myslel ze nejazdili, potom som to radsej chcel dat prec a nedal. Moja vina.
A nedali by sa (ked uz nebol cas) tie dojazdy nahrat dodatocne, ci je to moc komplikovane? (neviem, pytam sa) Co sa tyka vyuzitia - vzdy lepsie ked pojde 1 clovek, ako ked to pojde prazdne, no nie? Jediny problem vidim v 210/2 kedze ta by sa kryla s predrazenymi nocakmi.
Tvoj prispevok: "A inak, z akeho dovodu 210 nerobi dojazdy? (ani nerobila)". Pisal som, ze 210 robila dojazdy. Pokial nie su dojazdy v grafikone a tym padom ani v palubaku a vodici sa musia pred vykonanim dojazdu odhlasovat zo sluzby, menit linku a ciel, tak si tu mozme tipovat, kolko % vodicov zvladne tieto ukony, a kolko % sa na to vykasle. Ak pri oficialnych a zverejnenych dojazdoch nahadzovali sluzobnu jazdu a sli naprazdno do vozovni, co by robili pri tom, co ty navrhujes?
Ked uz sme pri tych dojazdoch, kolko x si vyuzil napr. taky dojazd 210, ktory ta trapi, a ked do soboty jazdil, tak si o nom ani nevedel? Fakt je uz asi uhorkova sezona a riesia sa tu veci, ktore su uplne nepodstatne. Ine by to bolo, keby neboli dojazdy aj v nevylukovom grafikone, ale zapodievat sa teraz niecim takymto... ?
Nezabudol, ale myslim ze dat prikaz ze na dojazdoch sa berie nie je tak tazke (trebars aj bez zverejnenia CP ak je to problem, vyratat odchody zo zastavok). Apropo, do DPB by som velmi rad siel jedneho dna robit, mam rad riesenie problemov
Ja som pisal o tom ze 210 nema dojazdy na Trnavku teraz (napr. taka 210/1,2,3, neviem ci ma aj dalsie poradia), pricom zo stanice ide rovno do vozovne.
Odporucam si precitat clanok v junovom cisle casopisu ASB (Architektura, stavebnictvo, biznis) od architekta Stefana Svetka (autor budovy Slovenskeho rozhlasu, Amfiteatru na Budkovej atd)..
Z clanku vyberam:
"Sklamanie z kolapsovych situacii: Vysledkom takychto "zlepsovani" alebo ciastkovych uprav, akym je napriklad rozsirovanie krizovatiek ci zvysovanie priespustnosti ulic a pod., prinasa iba dalsie zvysovanie pristupu aut do nerozvinutej centralnej casti mesta, ako aj do historickeho jadra. A to so vsetkymi najhorsimi dosledkami pre znesitelny zivot..."......
"Smrtelne zajatie autami: Ked sa pozeram na globalny problem jednotlivych druhov dopravy a hladam najvacsie bremeno mesta, myslim si, ze v prvom rade by ho bolo treba oslobodit od smrtelneho zajatia automobilizmom..."
Je to perfektny clanok, som zvedavy, kedy toto pochopia aj nasi "experti" z dopravneho oddelenia, a prestanu s dogmou, ze "bratislava nema dobudovanu zakladnu cestnu siet".. to je uplne zvratena myslienka..
Vsetko cez Hlavnu stanicu, kedze nebola splnena ani poziadavka na vybudovanie odbocky Mileticova -> Trnavska. Ta mozno este pocas prazdnin bude, ale je zahada, ze kedy. Proste super "pripravena" rekonstrukcia, o ktorej sa vela popisalo v novinach, no nie uz vsak v projektoch. A vysledok po rekonstrukcii bude tiez krasny - 3 nove krizovatky so semaformi pre elektricku a vsetky bez preferencie.
Jasne, a DPB mal 2 mesiace na vymyslanie takychto srand, ze? Nechces tam ist nahodou pracovat, aby sa lahsie zvladali 3-dnove terminy (zrejme si zabudol, kedy sa rozhodlo o vyluke Jegeho, a kedy museli byt hotove CP)? Hlavne, ze ani nevies, ze 210 dojazdy mala - po trase dojazdov 206 (az na jeden spoj). Najskor sa treba orientovat v tom, co je resp. bolo, a potom vymyslat...
ja to neplatim lebo este zijem s rodicmi ale teraz mi tu hovoria ze vraj nejaka mala a nevedia ze kolko ? vo viedni by to asi bolo horsie ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark01
Aspon ciastocne by sa tak vykompenzoval narast poctu krizovatiek s CSS pre elektricku..