inak preco pri rekonstrukcii Zahradnickej neprehodia natrvalo elektrickovu trat na Mileticovej s cestou? Cize cesta by bola na mieste dnesnej elektrickovej trate, a trat by bola na mieste dnesnej cesty. Odpadlo by tak jedno krizovanie elektr.trate s cestou na Mileticovej ulici pri Trnavskej.
Aspon ciastocne by sa tak vykompenzoval narast poctu krizovatiek s CSS pre elektricku..
Aspon ciastocne by sa tak vykompenzoval narast poctu krizovatiek s CSS pre elektricku..
hoppusmark01
Z clanku vyberam:
"Sklamanie z kolapsovych situacii: Vysledkom takychto "zlepsovani" alebo ciastkovych uprav, akym je napriklad rozsirovanie krizovatiek ci zvysovanie priespustnosti ulic a pod., prinasa iba dalsie zvysovanie pristupu aut do nerozvinutej centralnej casti mesta, ako aj do historickeho jadra. A to so vsetkymi najhorsimi dosledkami pre znesitelny zivot..."......
"Smrtelne zajatie autami: Ked sa pozeram na globalny problem jednotlivych druhov dopravy a hladam najvacsie bremeno mesta, myslim si, ze v prvom rade by ho bolo treba oslobodit od smrtelneho zajatia automobilizmom..."
Je to perfektny clanok, som zvedavy, kedy toto pochopia aj nasi "experti" z dopravneho oddelenia, a prestanu s dogmou, ze "bratislava nema dobudovanu zakladnu cestnu siet".. to je uplne zvratena myslienka..