Napoak, treba ju zrušiť nadobro. Samozrejme s prestupom na hrane, resp. takmer na hrane na električky, a s fungujúcou preferenciou električiek po celej tase smer mesto.
Však na stránke DPB bol vzor tohto lístka medzi ostatnými už pred viac ako mesiacom. ?
Re #106810 AAA: Nie len v metre. Vo Viedni je aj v povrchovej doprave viacero konečných, kde by si si proste mal vystúpiť. Ale nikdy som nemal potrebu skúšať, či ma vodič vyhodí ak tam zostanem sedieť.
Re #106826 Vladimír: Ja by som k tomu mal ešte jednu výhradu. Sú konečné, kde končí také množstvo liniek, že aj keď by tam mali stáť len vozidlá čakajúce počas vyrovnávacích časov, tak by sa ti nepomestili do zastávky. A potom čo, budú ľudia môcť nastupovať už v obratisku?
Asi narážaš na 13, že? Lenže ja myslím predĺženie 210 cez Dostojevského rad, čo by vykrylo podstatnú a asi aj tú zaťaženejšiu časť okuržnej linky, ktorú tu plánujete.
ty si v inej pozicii... ty si ziak, tak u teba je to ine... ale ja som bol student, a ked som vytiahol kartu z mojej skoly tak niektri mi nechceli dat zlavu (najma SAD ZV), a ISIC som si vybavovat nemienil, lebo to by boli dlasie prachy a nevyuzil by som to, kedze vacsinou som dostal zlavu aj na tuto kartu...
do NR je to s vlakmi dost bieda, teda aspon 2 roky dozadu este bola..... a aj tie zrychlenky to davaju o 20 min. dlhsie ako bus..... NR JE asi jedine miesto, kde sa busom oplati o dost viac..... co sa tyka inych miest tak jednoznacne vlak....
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
stevo