Kiež by si mal prvadu, ale hovorím otvorene, že odvahu na umožnenie pobytu cestujúcich vo vozidle bez vodiča by som nemal. Možno sa mýlim, a bol by som bezproblémovosťou prekvapený, ale vidím to tak, ako som napísal.
Som plne za to, aby cestujúci mohol na východzej zastávke čakať vo vozidle na odchod. Ale s tým, že vodič bude pri vozidle a nie niekde v búde...
a pekne ide to aj v Brne, kde majú zadelenie štýlom 1/1 (2xT); 3/8+8/8 (Kt8, príp. D5N), 4/7 (k2), 15/4 (sólo T3). a takto po sebe celú paletu služieb a vozov (Medlánky)
Akurát v Pisoárkach majú extra zadelenie na anitry, a ešte teraz možno na 13T sú špeci vodiči, ale údajne papier, kde sa mali ďalší vodiči prihlasovať na školenie bol dlhú dobu prázdny ?
Ak je možné nastupovanie cestujúcich do prázdneho vozidla v Budapešti, kde substrát určite nie je vychovanješí, tak to musí ísť aj v BA.
Ak je možná odluka vodičov od vozidiel v Budapešti, kde vozový park predstavuje zaujímavú zmes moderny a šrotu, tak to musí ísť aj v BA - minimálne by to vodičov viedlo k tomu, všetky závady poctivo spisovať a nespôsobilé vozidlá odstavovať. Stav vozidového parku trolejbusov a električiek to umožňuje prakticky hneď.
To by som ešte prežil, posilnené spojenie Hl. St. - centrum nikdy nie je na zahodenie a zvlášť, keď chceme potenciálne viac zaťažiť vlaky pri jazde do CMO namiesto bus/príp. t-bus.
Štandardná služba je in-Gold za 19.990,- CZK na asi tak päťnásobne viac vlakov na dvakrát väčšej sieti a nie zlodejské praktiky Zločineckej spoločnosti...
Je veľké + že vodičom by sa z 210 netočila hlava, ale je na zamyslenie či by bolo využívané spojenie Karadažičova - 29.augusta (ideálne peši cez Poľnú podľa mňa), alebo nebodaj Račko/Karadžičova - Kollárko/Hodžovo? (ideálne električkami alebo 31/34/39). Lebo ak nie, potom ide o účelovo spojené 2 rôzne t-bus linky len preto, že majú spoločnú konečnú.
Úsek SAV - Hodžovo - ASMN by bol navyše súbeh s 206, aj keď toto je využívané dosť a aj opodstatnené.
Absolútny súhlas. V ČR uprednostním autobus jedine na trati Praha - Liberec, kde je rozdiel cestovných časov 1:05 vs. 2:45, inak nie. Na SK jedine Nitra aj to len v prípade, že vlak nejde (tých pár zrýchleniek je OK).
Ale nechajme Zlošukovi jeho preferencie.
Ale to spojenie Hlavné nádražie ŽSR - ASMN zostávav zlošukovom návrhu zachované a aspoň by vodiči 210 v noci nerotovali v posteli. Mne sa ten návrh páči. Samozrejme s protismernou linkou 210B ? .
1. Toto sa dá riešiť striedačmi (ako navrhuje Vladimír) - hoci je mi jasné, že na to treba aj dvakrát viac vodičov.
2. Tak nech nenadávajú. Musia vedieť, že keď je raz konečná, tak sa stojí. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Som plne za to, aby cestujúci mohol na východzej zastávke čakať vo vozidle na odchod. Ale s tým, že vodič bude pri vozidle a nie niekde v búde...