Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #106813:
Tak potom sa ospravedlnujem aj ja tebe 🙂
Reakcia na: Martin Fundárek #106808:
Uz tu bol navrh ako to spravit tak aby tento problem nenastaval.
Reakcia na: Martin Fundárek #106805:
Sietovy listok na kratsie obdobie a aj so zlavami by urcite mal byt v ponuke normalnej zeleznicnej spolocnosti.
Reakcia na: Ike #106778:
a mali by to hlasit aj v anglictine a nemcine ?
Reakcia na: S499.1023 #106822:
Kiež by si mal prvadu, ale hovorím otvorene, že odvahu na umožnenie pobytu cestujúcich vo vozidle bez vodiča by som nemal. Možno sa mýlim, a bol by som bezproblémovosťou prekvapený, ale vidím to tak, ako som napísal.

Som plne za to, aby cestujúci mohol na východzej zastávke čakať vo vozidle na odchod. Ale s tým, že vodič bude pri vozidle a nie niekde v búde...
Reakcia na: S499.1023 #106822:
a pekne ide to aj v Brne, kde majú zadelenie štýlom 1/1 (2xT); 3/8+8/8 (Kt8, príp. D5N), 4/7 (k2), 15/4 (sólo T3). a takto po sebe celú paletu služieb a vozov (Medlánky)
Akurát v Pisoárkach majú extra zadelenie na anitry, a ešte teraz možno na 13T sú špeci vodiči, ale údajne papier, kde sa mali ďalší vodiči prihlasovať na školenie bol dlhú dobu prázdny ?
Reakcia na: Mike #106819:
Tak sa 206 skráti na úsek Vlárska - Tolstého ? .
Reakcia na: Emo #106811:
Na striedačov netreba dvakrát viac vodičov.
Reakcia na: Vladimír #106809:
Ak je možné nastupovanie cestujúcich do prázdneho vozidla v Budapešti, kde substrát určite nie je vychovanješí, tak to musí ísť aj v BA.
Ak je možná odluka vodičov od vozidiel v Budapešti, kde vozový park predstavuje zaujímavú zmes moderny a šrotu, tak to musí ísť aj v BA - minimálne by to vodičov viedlo k tomu, všetky závady poctivo spisovať a nespôsobilé vozidlá odstavovať. Stav vozidového parku trolejbusov a električiek to umožňuje prakticky hneď.
Reakcia na: Vladimír #106818:
To by som ešte prežil, posilnené spojenie Hl. St. - centrum nikdy nie je na zahodenie a zvlášť, keď chceme potenciálne viac zaťažiť vlaky pri jazde do CMO namiesto bus/príp. t-bus.
Reakcia na: Martin Fundárek #106805:
Štandardná služba je in-Gold za 19.990,- CZK na asi tak päťnásobne viac vlakov na dvakrát väčšej sieti a nie zlodejské praktiky Zločineckej spoločnosti...
Reakcia na: S499.1023 #106814:
Je veľké + že vodičom by sa z 210 netočila hlava, ale je na zamyslenie či by bolo využívané spojenie Karadažičova - 29.augusta (ideálne peši cez Poľnú podľa mňa), alebo nebodaj Račko/Karadžičova - Kollárko/Hodžovo? (ideálne električkami alebo 31/34/39). Lebo ak nie, potom ide o účelovo spojené 2 rôzne t-bus linky len preto, že majú spoločnú konečnú.
Úsek SAV - Hodžovo - ASMN by bol navyše súbeh s 206, aj keď toto je využívané dosť a aj opodstatnené.
Reakcia na: S499.1023 #106814:
Ach, áno... ja som to nejak v rýchlosti pochopil, neviem prečo, že prehodiť súčasnú trasu 210 do úseku cez Hodožovo nám. - Kollárovo nám. bez okruhu.

Ale myslíš, že by takto vedená linka mala prínos? Zdá sa mi, že až príliš kopíruje funkciu L13.
Reakcia na: 810zssk #106754:
Regiošuk je len jeden - pôvodný motorový vozeň radu M152.0/810.
Reakcia na: aquila #106753:
Absolútny súhlas. V ČR uprednostním autobus jedine na trati Praha - Liberec, kde je rozdiel cestovných časov 1:05 vs. 2:45, inak nie. Na SK jedine Nitra aj to len v prípade, že vlak nejde (tých pár zrýchleniek je OK).
Ale nechajme Zlošukovi jeho preferencie.
Reakcia na: S499.1023 #106814:
to je blbe oznacenie... nie je take... akoby som to povedal... prave viedenske... ale keby bolo 210BWD, tak to hned bude fungovat na 120%
Reakcia na: Vladimír #106733:
Ale to spojenie Hlavné nádražie ŽSR - ASMN zostávav zlošukovom návrhu zachované a aspoň by vodiči 210 v noci nerotovali v posteli. Mne sa ten návrh páči. Samozrejme s protismernou linkou 210B ? .
Reakcia na: Emo #106811:
Striedačmi sa to riešiť dá, ale ako Vladimir napísal, tak skoro to nebude možné.
Reakcia na: AAA #106810:


1. Toto sa dá riešiť striedačmi (ako navrhuje Vladimír) - hoci je mi jasné, že na to treba aj dvakrát viac vodičov.
2. Tak nech nenadávajú. Musia vedieť, že keď je raz konečná, tak sa stojí. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.