Ani predjúlová2007 nočná doprava nebola žiadna výhra (za nižšie ceny, ale len trikrát za noc). Jednoznačne najvyššia kvalita bola od júla do novembra 2007 ? (nové trasy a CP, staré ceny).
1. Nezabúdaj, že počas stavebných prác budú obmedzenia aj v križovatke Miletičova x Záhradnícka. Však preto aj L66 bude presmerovaná.
2. X14 v Ružinovej pôjde normálne po ceste, však autobusové zastávky sú s električkovými totožné.
tu ratam priamo jednu jazdu, aj tak by tam nemal byt taky priepastny rozdiel... a malo by byt snahou aj mesta aj vedenia podniku konkurovat a nie naopak... davat K.O. predjulova2007 nocna doprava bola viac konkurencieschopna ako tato
Zabudol si pripocitat k benzinu aj poistku, servis, parkovne... To ta potom bude stat tak o 900 % viac ako elektricenka ? No zaroven pojdes aj o 900% pohodlnejsie ?
PRESNE tak! To zrusenie poslednych dennych spojov a nahradenie ich nocakmi so specialnou tarifou nemozno klamlivo nazyvat pridanim nocnych spojov. Podobne rano.
Hlavne ze sa tak stalo presne opacne od volebnych slubov pana primatora. Ja byt primator, zahradkara vykopnem zo zahradky.
No ja som od novej tarify siel nocakom asi 3x, z toho raz platila denna tarifa (Silvester) a raz mimo toho, ale tych 2x si stikli asi traja ludia (a to som siel az tromi spojmi - na jeden listok :D)
je to jednoduche, mas to ako google, ked das vela vyrazov (podmienok) nenajde ti nic... podobne skonci aj nocna doprava... nebudu cestujuci... DPB by sa mal spravat trhovo... ked uz ostatne formy dopravy konkuruju v klimatizacii alebo v cene, mal by sa snazit aj tam konkurovat...
problemom DPB je ze sa snazi prisposobit trhovej ekonomike no zriadenie ako aj fungovanie je socialisticke... DPB je neflexibilny a nekonkurencieschopny - tam je problem...
zvysovanim nocnej tarify nic nedosiahne...
necvakanie listkov v tomto pripade neberiem ako porusenie predpisov ale skor akysi bojkot toho, ze mesto nerobi nic pre obyvatelov a DPB nic pre cestujucich... ten bojkot ma u mna plnu podporu, hoci od zavedenia "lacnej" ND som cestoval az raz a listok si s nehutou cvakol (chcel som mat pokoj)...
paradoxom je ze nocna doprava je pomaly drahsia ako cesta autom pre jednu osobu! a to je smutne...
robim si statistiku jazdenia IAD a 1km cesty ma vide na 2,4sk (je to velmi nepresne lebo najazdene km delim cenou za tankovanie - kedze niekedy natankujem plnu nadrz a potom idem skor tankovat, cena za km sa zvysi, alebo znizi). Ked si preratam ze do najvzdalenejsej casti BA je to 16km, tak to vide ze za cestu autom zaplatim 38,4Sk, za cestu busom 44sk... ked ideme autom styria, tak na hlavu to vychadza 9,4sk...
44sk vs 9,4sk (v najextremnejsom pripade) - nie je to velky rozdiel? ked zvazime ze ND MHD ma len 2 vyhody - mozno pozitia alkoholu a lepsia dostupnost do centra
Nerealne.
Moj navrh bol taky ze
8: zrusit
9: Na Nove Mesto.
14: Eugena Suchona - Spitalska - Vazovova - Am.nam. - Spitalska - SNP - tunel - nabrezie - Eugena Suchona
17: smer Vinohrady cez Safko
X14: Ruzinov - Zahradnicka - Mileticova (zastavka Zahradnicka, prestup na hrane smer stanica 201, X8) - Trnavske myto (prestup smer centrum 4, 9) - Vazovova (prestup na hrane smer centrum 14) - Racisdorfske myto - Trnavske myto - Mileticova - Zahradnicka - Ruzinov
X8: Ruzova dolina - Mileticova - Racko - Trnko - Hlavne a spat (teoreticky by to mohla byt posilova linka v piatok a nedelu, ale mozno by to mohlo jazdit cely tyzden, idealne kusok pred 201).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
"Racko - Novy most"
alebo
"Novy most - Racko"
(napriklad)